Oss testetøser imellom

Hei! Vi skal begynne prøving nå og jeg skal kjøpe inn tester slik at jeg har et lager. Hvilke (helst billige) tester anbefaler dere? Vil gjerne unngå alle de som gir skyggestreker! :notworthy
Jeg har fått skygger på babyplan. Hørt mye bra om Makesure, bestilte mange til en billig penge på farmasiet.no:)

Hei! Vi skal begynne prøving nå og jeg skal kjøpe inn tester slik at jeg har et lager. Hvilke (helst billige) tester anbefaler dere? Vil gjerne unngå alle de som gir skyggestreker! :notworthy
Jeg har brukt mange forskjellige tester i løpet av de 12 prøveperiodene som måtte til før jeg ble gravid. Jeg er aller mest fornøyd med make sure testene. Jeg har aldri fått antydning til strek på dem uten å være gravid. Du kan bestille dem både på nett eller kjøpe på meny:)

Styr for all del unna rfsu tidlig og lloyds pharmacy testene. De kan gi tydelige streker uten at du er gravid. Det har iallfall jeg opplevd et par ganger.

Masse lykke til med prøvinga! Håper det klaffer fort for dere❤️

Jeg har brukt mange forskjellige tester i løpet av de 12 prøveperiodene som måtte til før jeg ble gravid. Jeg er aller mest fornøyd med make sure testene. Jeg har aldri fått antydning til strek på dem uten å være gravid. Du kan bestille dem både på nett eller kjøpe på meny:)

Styr for all del unna rfsu tidlig og lloyds pharmacy testene. De kan gi tydelige streker uten at du er gravid. Det har iallfall jeg opplevd et par ganger.

Masse lykke til med prøvinga! Håper det klaffer fort for dere❤️
Tusen takk for svar! Bestiller makesure og tester med dem :smiley-bounce012 Takk, det håper jeg også :smiley-angelic001

16 dpo :love7:love7 A5467A9E-4F6B-4FAC-BE0B-25A8FFD86619.jpegmå bare teste hver dag! :hilarious:

Jeg vill også anbefale babyplan eller makesure. De er til å stole på føler jeg. Aldri fått strek uten at det har vært noe :)

Jeg føler at om man vrir og vender og legger de på lommelykt , redigerer og slikt så vil man kunne se en skyggestrek på de fleste tester eller en evap. Strek. Men man skal altså ikke lese av en test slik :hilarious: Det er vanskelig å la vær men da ender man opp med skuffelser som kunne vært unngått. Dette lærte jeg den harde veien selv. Bare et lite tips fra ei som har testet MYE med MANGE forskjellige tester :)

Masse lykke til med prøvingen :D

Last edited:
Vil anbefale make sure sine tester :) babyplan sine testet har jeg fått skikkelig stygge skygger på som har vært så tydelige at jeg har trodd jeg har vært gravid! Så de vil jeg ikke anbefale :) make sure fås på meny til 119 kr for 10 stk! Det syns jeg er billig:) og de gir deg rett svar! Men som nevnt tidligere vil du se en evap linjen uansett på disse:) men svaret er rosa og tydelig uten skygger når du får positiv test :) lykke til ❤️

Dagens test... negativ såklart. Hadde et ørlite håp etter gårsdagens test. Ikm imorgen.

Vedlegg

• 0BBF41C3-131D-4B80-A10D-09E8D6C8D996.jpeg
    0BBF41C3-131D-4B80-A10D-09E8D6C8D996.jpeg
    33,3 KB · Visninger: 158
FFD363D0-32E1-4EB9-B990-33A194D4592A.jpeg

De siste testene for i dag. Blir ho helt tullete av å drive med denne testinga :)
9 dpo og IKM om 2 dager. :bookworm:

Vil anbefale make sure sine tester :) babyplan sine testet har jeg fått skikkelig stygge skygger på som har vært så tydelige at jeg har trodd jeg har vært gravid! Så de vil jeg ikke anbefale :) make sure fås på meny til 119 kr for 10 stk! Det syns jeg er billig:) og de gir deg rett svar! Men som nevnt tidligere vil du se en evap linjen uansett på disse:) men svaret er rosa og tydelig uten skygger når du får positiv test :) lykke til ❤️
Vil man se 2 streker uansett på makesure sine tester? Hvordan ser en evap ut i motsetning til en babystrek da?

16 dpo :love7:love7Vis vedlegget 326915må bare teste hver dag!

jeg er misunnelig på deg som tydeligvis har et lager med tester å bruke :hilarious::hilarious:

jeg vurderer å skaffe meg én clearblue digital til og ta den rundt 5+2 eller noe. Kanskje jeg kan få fint utslag på den da, og roe meg ned. Eventuelt så blir jeg sikkert hysterisk frem til uke 12 :shifty::hilarious:

jeg er misunnelig på deg som tydeligvis har et lager med tester å bruke :hilarious::hilarious:

jeg vurderer å skaffe meg én clearblue digital til og ta den rundt 5+2 eller noe. Kanskje jeg kan få fint utslag på den da, og roe meg ned. Eventuelt så blir jeg sikkert hysterisk frem til uke 12 :shifty::hilarious:
:hilarious: Ja kjøpte sånn 10 pk på meny har ikke så mange igjen selv nå:) venter på et par digitale i posten:) men de kommer jo aldri:mad:

har man fått positiv test, så har man fått positiv test! Så er jo egentlig ikke vits å teste mere :dead: er bare jeg som må se streken bli sterkere :)

:hilarious: Ja kjøpte sånn 10 pk på meny har ikke så mange igjen selv nå:) venter på et par digitale i posten:) men de kommer jo aldri:mad:

har man fått positiv test, så har man fått positiv test! Så er jo egentlig ikke vits å teste mere :dead: er bare jeg som må se streken bli sterkere :)

haha, ja, men huet mitt er så snålt at det er nesten sånn at når jeg ikke SER en test som blir sterkere så betyr det at den ikke blir det! Haha. Jeg angrer fortsatt så sykt på at jeg brukte min siste digitale 3+6, på dagens tredje urin, haha! Er det mulig. Mulig jeg kjøper meg en topakk i morgen... men det er jo egentlig helt unødvendig og bortkastede penger...

Er det makesure tidlig test eller de vanlige?

Tatt nå med utvanna kveldsurin, men jeg bare måtte.... Har redigert kontrasten for at det skal synes litt mer, men kan være bare skyggestrek. 11 DPO tror jeg at jeg er i dag. Bare jeg som skimter noe? Gleder meg til å ta en ny test i morgen med mer konsentrert urin:nailbiting:

Vedlegg

• 29CCEC05-0FE0-4972-A979-8860707243E9.jpeg
    29CCEC05-0FE0-4972-A979-8860707243E9.jpeg
    22,4 KB · Visninger: 182
Hva tenker dere?
9 dpo, ser jeg syner?

Redd dette er en skygrestrek. Den er svak, litt rosa. Men dukket opp langt innenfor tidsfristen

Vedlegg

• Polish_20200525_072622769.jpg
    Polish_20200525_072622769.jpg
    20,4 KB · Visninger: 189
Back
Topp