Tok ny test i morges, fikk samme resultat. Svak strek. Skal kjøpe digital i dag og kanskje ta i kveld. Mensen er enda ikke kommet, heller ikke tegn til den. 16 dpo i dag.. Vil ha et sikkert svar snart 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent spent på den digitale! Prøv å ha så konsentrert urin som mulig! Jeg pleier å få det når jeg spiser uten å drikke noe å vente noen timerTok ny test i morges, fikk samme resultat. Svak strek. Skal kjøpe digital i dag og kanskje ta i kveld. Mensen er enda ikke kommet, heller ikke tegn til den. 16 dpo i dag.. Vil ha et sikkert svar snart![]()
Ser jo rosa utHva er oddsen for at dette er babystrek og ikke skygge? Har fått mange skygger før men ikke i nærheten så sterk og tydelig rosa. Noen som har fått slik test som viste seg å være skyggestrek?
Vis vedlegget 326598
Vis vedlegget 326599
Vis vedlegget 326600
Den er tydelig rosa. Men jeg klarer liksom ikke slå meg til ro med det. Er 11 dpo så er jo enda tidlig, eier jo ikke selvkontroll til å la vær å teste tidlig, håpløst. Haha.Ser jo rosa ut![]()
Tok ny test når jeg kom hjem nå. Har ikke vært på do siden 11,og drukket veldig lite. Samme strek på make sure pinnen, men negativ digital. Skjønner ingentingSpent spent på den digitale! Prøv å ha så konsentrert urin som mulig! Jeg pleier å få det når jeg spiser uten å drikke noe å vente noen timeråååå håper for deg
![]()
Men hvor er mensen blitt av liksom? 
Hva er oddsen for at dette er babystrek og ikke skygge? Har fått mange skygger før men ikke i nærheten så sterk og tydelig rosa. Noen som har fått slik test som viste seg å være skyggestrek?
Vis vedlegget 326598
Vis vedlegget 326599
Vis vedlegget 326600

Det tryggeste er å ta blodprøve hos lege med 2 dagers mellomrom. Streken skal jo bli sterkere på 4 dager, men krysser for at du er av de som produserer hcg sentTok ny test når jeg kom hjem nå. Har ikke vært på do siden 11,og drukket veldig lite. Samme strek på make sure pinnen, men negativ digital. Skjønner ingentingkan man få skygge 4 ganger på rad?
Men hvor er mensen blitt av liksom?
![]()
Er bare 2 dager jeg har testet, men 4 tester. Får ta en tur til legen på fredag hvis det ikke har skjedd noe mer herDet tryggeste er å ta blodprøve hos lege med 2 dagers mellomrom. Streken skal jo bli sterkere på 4 dager, men krysser for at du er av de som produserer hcg sent
Håpet er ikke ute før mensen kommer
Er det jeg er redd for. Fått skygge på alle tester jeg har tatt, men denne jeg tok i formiddag var ekstremt mye sterkere enn de andre, men likevel er den jo svak. Nei får vente og se, pining dette. Redd det ikke går denne gangen heller.Hei! Jeg fikk ganske kraftig skygge på denne typen test, legger med bilde (den øverste) . Tok blodprøve samme dag, ikke gravid. Mensen kom dagen etter. Ikke fornøyd med disse, men jeg klaget på de, så kanskje de har "fikset" de! Tok to stk, begge rosa strek på![]()
Åja! Det sies at det skal dobles annenhver dag! Tenker du kanskje får et klarere svar imorgenEr bare 2 dager jeg har testet, men 4 tester. Får ta en tur til legen på fredag hvis det ikke har skjedd noe mer hervi får håpe det
![]()
Det er så frustrerende når man får slik... Jeg synes din strek er sterkere enn den jeg fikk. Håper det er en liten spireEr det jeg er redd for. Fått skygge på alle tester jeg har tatt, men denne jeg tok i formiddag var ekstremt mye sterkere enn de andre, men likevel er den jo svak. Nei får vente og se, pining dette. Redd det ikke går denne gangen heller.
Fant jaggu bilde av den andre testen fra samme pakken! HerEr det jeg er redd for. Fått skygge på alle tester jeg har tatt, men denne jeg tok i formiddag var ekstremt mye sterkere enn de andre, men likevel er den jo svak. Nei får vente og se, pining dette. Redd det ikke går denne gangen heller.
Dobler seg annenhver dag! Jeg så på testene mine nå og 10 og 11 dpo er jo så svake mens om jeg sammenlignet 10 og 12, ser jeg jo dobling!Er bare 2 dager jeg har testet, men 4 tester. Får ta en tur til legen på fredag hvis det ikke har skjedd noe mer hervi får håpe det
![]()
Tenkte kanskje å kjøpe tidlig test og se om det er sterkere strek der. Vært kvalm av og på i hele dag, og murringer i hytt og pine. Nå skal jeg legge meg litt nedpå, så kjører mannen meg til apoteket for å kjøpe ny test etterpåDobler seg annenhver dag! Jeg så på testene mine nå og 10 og 11 dpo er jo så svake mens om jeg sammenlignet 10 og 12, ser jeg jo dobling!Så vær tolmodig
Venter spent i morgen
![]()
Skal prøve å være tålmodig med den digitale 
Hva tenker dere?![]()

(ser svaret mitt ikke kom med ditt innlegg over)Ja var litt nervøs i går når jeg ikke så noe serlig stigning fra 11 og 12. Men i dag 13 så var den mye mye sterkereHåper på terminspire nå
![]()
(på min første) so ikkje tenk so masse på de