Det øverste er morgenurin idag tidlig
Det nederste er utpå kvelden idag
Jeg ser rosa streker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det øverste er morgenurin idag tidlig
Det nederste er utpå kvelden idag
Er eggeløsningen før/etter denne testen? Dette er den sterkeste testen jeg har fått på 10 dager med el test prøvingVis vedlegget 326556
Kan det være starten på en strek eller er den ble da? 11dpo Vis vedlegget 326550
Kort tid? Timer? Dager? Testen3 etterpå var svakeJeg ville nok sagt at du får EL om kort tid, for streken ser ikke like sterk ut som kontrollstreken enda.. Like før tipper jeg![]()
Denne var tatt 15.05hadde jeg da kansje 15-16? Ikke 17 kansjeKort tid? Timer? Dager? Testen3 etterpå var svake
Kort tid? Timer? Dager? Testen3 etterpå var svake
Denne ble tatt fredagJeg har ikke mye erfaring, men jeg ville tatt en ny test i ettermiddag og sett om den ble sterkere. Kan være den er positiv allerede daMin er kun positiv i noen få timer før den blir negativ igjen (har da fått positiv kl. 16 og negativ kl. 21.30).
Denne ble tatt fredagså tok jeg søndag men en annen type å di blir aldri positive. Jeg hadde samleie 10.11.12.13.14.15.16.17.18å denne testen ble tatt den 15
er vel innafor?
dette er en stayer..!!Er eggeløsningen før/etter denne testen? Dette er den sterkeste testen jeg har fått på 10 dager med el test prøvingVis vedlegget 326556

Ja var litt nervøs i går når jeg ikke så noe serlig stigning fra 11 og 12. Men i dag 13 så var den mye mye sterkereWOW - en kjempefin økning fra forrige test![]()
Ja var litt nervøs i går når jeg ikke så noe serlig stigning fra 11 og 12. Men i dag 13 så var den mye mye sterkereHåper på terminspire nå
![]()

Tusen tusen takkDet ser fryktelig lovende ut, så tror du har all grunn til å glede degGratulerer så mye
![]()
Tusen tusen takkJa begynner å tro på det nå
venter på et par digital tester til i posten
får vel ikke de før fredag
venter spent på 2-3 på den!
![]()
Blir termin 30 januar caDet skjønner jeg, hadde vært superspent selvNår er terminen?
Blir termin 30 januar ca![]()
![]()