Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den streken er ganske tydeligVis vedlegget 323776 Dette er så irriterende kan jeg ikke bare få en tydelig strek eller ingen ting? Faderdet har klikka helt her
![]()

Ja skal prøve å slappe av å roe ned litt nå merker jegDen streken er ganske tydeligGi det noen dager. Husk økning annenhver dag ca
![]()
Ja skal prøve å slappe av å roe ned litt nå merker jegskal prøve hardt
så får vi se i morgen
Men er noe der! Tatt to forskjellige å er ikke skygge på samtlige teser ? Aldri opplevd det før hvertfall
![]()
Jeg er veldig usikker hvile farge det er for det er så svakt! Men jeg tror den er rosa! Så sånn ut når den tørka! Men jeg prøver igjen i morgenIkke hørt om noen som har fått skygge på babyplan sine. Jeg ser strek, men er den rosa eller grå?
Jeg ser90% sikker på at jeg så farge med en gang den trakk seg oppNoen andre som ser ?
Vis vedlegget 323720
Jeg er veldig usikker hvile farge det er for det er så svakt! Men jeg tror den er rosa! Så sånn ut når den tørka! Men jeg prøver igjen i morgen![]()

Ja! Men er fortsatt så svakt! Er to andre type tester daføler at babyplan er mere sensitive enn disse
![]()
Er 12 dpo å fikk sånne sist jeg var gravid på 12 dpo også men da økte de i styrke i løpet av dagen ! Men jeg tar å prøver igjen i morgenHærregud så spennende og irriterende! Irriterende i den form at man liksom ikke er helt sikker med sånne streker, men noe er det jo! Dpo?
Vis vedlegget 323934Vis vedlegget 323934
Hva tror dere om denne? Fikk den på utvanna urin i førmiddag. Har lite symptomer for utenom ekstremt såre og vonde nippler
Synes jeg skimter noeMonitor sa ikke gravid. Har ikke tidligtester i hus. Hva tror dere?
Tar seff en ny på monitor i morgen
Vis vedlegget 323941

Er 12 dpo å fikk sånne sist jeg var gravid på 12 dpo også men da økte de i styrke i løpet av dagen ! Men jeg tar å prøver igjen i morgenhåper det blir noe
![]()

Testene blir ikke noe sterkereHar du testet i dag?![]()

Monitor kan gi to streker uansett, litt som en EL-test, så ikke se på pinnenMonitor sa ikke gravid. Har ikke tidligtester i hus. Hva tror dere?
Tar seff en ny på monitor i morgen
Vis vedlegget 323941