Oss testetøser imellom

Syns det e så merkelig at testene som jeg har tatt på morgen urin nesten ikke får utslag. Når jeg har testet på kvelden så har det komt svake streker.. øverste bildet tok jeg i går kveld, og nederste nå? Trenger hjelp til å tyde disse testene. Blir så usikker om jeg kan stole på de. Og er det dn ørliten stigning fra i går eller ser jeg helt feil. Vi har vært prøvere i 4 år nå og er under utredning, så klarer liksom ikke helt å tro at dette er noe.. Meeeen nå når jeg kan se en ørliten strek her så kommer jo forhåpningene ganske kjapt.

Oiii, her er det jo noe?? Disse er 25ml sant?
Jeg fikk mye sterkere strek på kvelden enn på morgenen, legger med bilde av mine tester. Ikke før 3 dager etter første test var den mer positiv på morgenen

Vedlegg

• IMG_20200411_173217.jpg
    IMG_20200411_173217.jpg
    26,8 KB · Visninger: 150
Kult :D Greit å vite siden jeg nettopp har fjernet spiralen å jeg ikke kjenner syklusen helt enda
Test streken er sterkere enn kontroll stre
Jeg fikk mye sterkere strek på kvelden enn på morgenen, legger med bilde av mine tester. Ikke før 3 dager etter første test var den mer positiv på morgenen
Tusen takk for svar. Så deilig å se at det er flere som får sterkere strek på kvelden. Ja, disse testene er 25. Håper virkelig at det er noe som skjer Er selvfølgelig tom for tester så får ikke testet igjen før i morgen.

Test streken er sterkere enn kontroll stre

Tusen takk for svar. Så deilig å se at det er flere som får sterkere strek på kvelden. Ja, disse testene er 25. Håper virkelig at det er noe som skjer Er selvfølgelig tom for tester så får ikke testet igjen før i morgen.

åhærregud så kjedelig, også er det jo søndag.. Kanskje det er en bensinstasjoner som selger? :smiley-angelic006

Last edited:
90% sikker på at jeg så farge med en gang den trakk seg opp:)❤️ Noen andre som ser ? :nailbiting:6E008A11-FC14-4F6A-88B1-CE3082D96436.jpeg

åhærregud så kjedelig, også er det jo søndag.. Kanskje det er en bensinstasjoner som selger? :smiley-angelic006
Tror eg går ha litt is i magen å vente til i morgen. Forhåpentligvis kommer de i posten da :)

Grattis❤️

Posten er sjukt treig om dagen :( tror alle bestiller alt på nett nå :hilarious:
Bestilte for akkurat en uke siden i dag.. Visst ikke de kommer i morgen så går eg til innkjøp på apoteket :happy::D

Bestilte for akkurat en uke siden i dag.. Visst ikke de kommer i morgen så går eg til innkjøp på apoteket :happy::D
Lurer på om jeg skal bestille flere selv for jeg bestilte bare 10 tester fikk de i går! Og har allerede brukt 5 stk:hilarious: fordi jeg er testetøs og utolmodig :wtf: haha

Lurer på om jeg skal bestille flere selv for jeg bestilte bare 10 tester fikk de i går! Og har allerede brukt 5 stk:hilarious: fordi jeg er testetøs og utolmodig :wtf: haha
:hilarious::hilarious: Hvor lang tid tok det før du fikk de og hvor bestilte du i fra?

:hilarious::hilarious: Hvor lang tid tok det før du fikk de og hvor bestilte du i fra?
Jeg bestilte fra billig tester! Bestilte forrige søndag fikk på lørdag! :) pleier å få etter to dager men var jo påske osv:) så greit nok:) men da får du nok de i morgen:)

Jeg bestilte fra billig tester! Bestilte forrige søndag fikk på lørdag! :) pleier å få etter to dager men var jo påske osv:) så greit nok:) men da får du nok de i morgen:)
Ja okei :D Bestilte fra billig tester jeg også. Det pleier å gå 4 dager før jeg får de sånn til vanlig (Bergen). Mulig jeg må gi det noen dager til.

Back
Topp