Oss testetøser imellom

Da blir første blodprøve i morgen og ultralyd på Onsdag! Heldigvis tok legen min meg seriøst :)
De kan vist ta ultralyden på legekontoret mitt, da de har utstyr til både innvendig og utvendig ultralyd. Veldig glad for at noe skjer nå, har starta å blø mer og har litt ubehag på høyre side.

Da blir første blodprøve i morgen og ultralyd på Onsdag! Heldigvis tok legen min meg seriøst :)
De kan vist ta ultralyden på legekontoret mitt, da de har utstyr til både innvendig og utvendig ultralyd. Veldig glad for at noe skjer nå, har starta å blø mer og har litt ubehag på høyre side.
Håper virkelig dette ikke blir avlyst/flyttet igjen nå!❤️

Tusen takk for alle lykkeønsker for oss idag, det er virkelig koselig og varmer:Heartred det ble desverre avlyst nok en gang så vi måtte bare snu å kjøre hjem igjen :sad010 Siden jeg ikke har smerter så er det vist ikke ‘akutt nok’ og jeg har fått ny time i neste uke da de mente det var umulig å se noe nå uansett... han jeg snakka med sa at siden jeg har født en gang før så var det sikkert den egglederen jeg har fjernet som det var feil med. Hvordan han kan påstå noe sånt uten å ha undersøkt er for meg helt latterlig! så da er det en hel uke til med psykisk terror...

Ei venninne av meg fikk styrtblødning på butikken helt plutselig og ble sendt til ultralyd hvor hun fant ut at hun var 10 uker påvei. De konkluderte med at hun hadde mistet en tvilling. Krysser fingre for deg og håper du får gode nyheter om en uke! ❤️

Ei venninne av meg fikk styrtblødning på butikken helt plutselig og ble sendt til ultralyd hvor hun fant ut at hun var 10 uker påvei. De konkluderte med at hun hadde mistet en tvilling. Krysser fingre for deg og håper du får gode nyheter om en uke! ❤️
Samme med min venninne, fikk styrtblødning tidlig i svangerskapet og mistet en tvilling. Det er visst mer normalt enn man tror.

Hvordan skal jeg tolke denne? Det er jo 2 streker, men kontroll streken er litt kort og rar

Vedlegg

• 20200316_175815.jpg
    20200316_175815.jpg
    40,9 KB · Visninger: 186
  • Screenshot_20200316-180944_Negative Image.jpg
    Screenshot_20200316-180944_Negative Image.jpg
    24,2 KB · Visninger: 179
Takk, jeg fikk komme til UL hos legen min på onsdag så håper de finner ut noe da. Jeg begynner å få ganske vondt på høyre side nede i magen så er stygt redd for at dette går rett vest :(

Hvordan skal jeg tolke denne? Det er jo 2 streker, men kontroll streken er litt kort og rar
Optimistisk, men defekt. Ville ikke stolt på denne før jeg bekrefter med en annen. Håper på babystrek!

8 eller 9 dpo denne testen. Vet det er skrekkelig tidlig enda, men lurer så fælt på om vi traff denne måneden! Syns jeg ser en svaaaak strek, men usikker på om det er streksynet som lurer meg. Hva tenker dere?:bag:

Vedlegg

• 20200316_190338.jpg
    20200316_190338.jpg
    15,3 KB · Visninger: 167
  • 20200316_190210.jpg
    20200316_190210.jpg
    10,3 KB · Visninger: 159
Jeg går nå inn i syklusdag 35, hvor jeg bruker å ha menssyklus på 28/maks 29 dager.. men testen i dag var negativ :-/ Noen som har opplevd det?

Hei dere kloke hoder! Jeg trenger hjelp..
Jeg tok en Clearblue digital i dag, IKM i morgen og er altså på dpo 13 etter mine beregninger.. Testen viser «Gravid 2-3». Hvordan? Er ikke det litt for tidlig?

Hei dere kloke hoder! Jeg trenger hjelp..
Jeg tok en Clearblue digital i dag, IKM i morgen og er altså på dpo 13 etter mine beregninger.. Testen viser «Gravid 2-3». Hvordan? Er ikke det litt for tidlig?
Jeg fikk 2-3 13 dpo, så det er mulig ;) Vi produserer HCG i ulikt tempo. Derfor varierer HCG nivået fra lite til mye på de ulike skjemaene man finner på nettet fordi alt er innenfor normalen :happy:

Så fantastisk å se stigning til i dag 11dpo:love7 Nå ber jeg bare om at spiren klamrer deg fast❤️

Vedlegg

• 62AFFC4A-99AC-49B9-AE34-E1A93E173059.jpeg
    62AFFC4A-99AC-49B9-AE34-E1A93E173059.jpeg
    59,9 KB · Visninger: 152
  • 9B6DAFBF-E92D-4AE8-8F77-6A190D6BE4F1.jpeg
    9B6DAFBF-E92D-4AE8-8F77-6A190D6BE4F1.jpeg
    56,6 KB · Visninger: 164
Back
Topp