Oss testetøser imellom

Hadde innsett av 5-dagers på tirsdag10.mars, er nå 10DPO ifg. FF appen (11 dager siden positiv EL-test).
Røk på min første tidligtest i dag, og den viser ihvertfall strek - bare håper og ber til høyere makter om at jeg slipper all usikkerheten jeg opplevde sist - da ble ikke strekene sterkere og jeg mistet i uke 7.

Men et kortvarig snev av lykke midt oppi den nye, kaotiske hverdagen som er helt annerledes - det fikk jeg :)

Vis vedlegget 321074

Gratulerer! Håper spira sitter hele veien denne gang :Heartred

Tusen takk for alle lykkeønsker for oss idag, det er virkelig koselig og varmer:Heartred det ble desverre avlyst nok en gang så vi måtte bare snu å kjøre hjem igjen :sad010 Siden jeg ikke har smerter så er det vist ikke ‘akutt nok’ og jeg har fått ny time i neste uke da de mente det var umulig å se noe nå uansett... han jeg snakka med sa at siden jeg har født en gang før så var det sikkert den egglederen jeg har fjernet som det var feil med. Hvordan han kan påstå noe sånt uten å ha undersøkt er for meg helt latterlig! så da er det en hel uke til med psykisk terror...
Får vondt av deg jeg også.
Stiller meg bak hun som nevner hcg i blod, sjekkes det? :Heartred

Tusen takk!❤️ Er så usikker på om jeg tørr å ta en digital enda, er så redd for negativ:nailbiting:
Jeg tok jo min på morgenurin, så kanskje vent til imorgen? Men jeg har virkelig troen på at den slår ut :happy:

Kjenner jeg blir sint og frustrert på dine vegne! Dette er jo helt grusomt! Sender varme tanker og håper det går fint med deg❤️
Takk! :Heartpink Jeg er utrolig skuffa og føler meg dårlig ivaretatt av helsesektoren. Men ellers er alt fint.
Så fælt..
Men er det et alternativ å få tatt blodprøve?
Jeg hadde time til å ta blodprøve nå på onsdag men den ble avlyst pga tiltakene de har satt i gang pga Corona.. men jeg vurderer å ringe igjen å si at dette tar knekken på meg og at jeg MÅ få komme inn å ta blodprøver.
Dette er grusomt!! Får så vondt av deg! Er det ingen mulighet og dra privat? Er det for langt vekke? Volvat kan man få time på dagen
Nærmeste private tror jeg blir Bodø, og med fly og mange båter innstilte er det vel vanskelig å komme seg dit. Men jeg skal sjekke en gang til :)
Får vondt av deg jeg også.
Stiller meg bak hun som nevner hcg i blod, sjekkes det? :Heartred
Ja er ikke noe greit dette... føles som at det ikke er så nøye med mindre eggleder er i ferd med å sprekke. Man kan godt gamble litt med livet mitt liksom :shifty:

Tusen takk for alle lykkeønsker for oss idag, det er virkelig koselig og varmer:Heartred det ble desverre avlyst nok en gang så vi måtte bare snu å kjøre hjem igjen :sad010 Siden jeg ikke har smerter så er det vist ikke ‘akutt nok’ og jeg har fått ny time i neste uke da de mente det var umulig å se noe nå uansett... han jeg snakka med sa at siden jeg har født en gang før så var det sikkert den egglederen jeg har fjernet som det var feil med. Hvordan han kan påstå noe sånt uten å ha undersøkt er for meg helt latterlig! så da er det en hel uke til med psykisk terror...
Merker at jeg blir oppgitt på dine vegne! Det går jo ikke an for deg å vente såpass lenge. Enig med andre om at det må da kunne gå an å ta blodprøve i det minste? Ikke noen private klinikker du kan ta kontakt med eventuelt?

Merker at jeg blir oppgitt på dine vegne! Det går jo ikke an for deg å vente såpass lenge. Enig med andre om at det må da kunne gå an å ta blodprøve i det minste? Ikke noen private klinikker du kan ta kontakt med eventuelt?
Nei jeg føler liksom at det er ganske akutt å finne ut hvor denne graviditeten sitter, noe jeg var skikkelig klar på da han ringte å avlyste også. At selv om at jeg føler meg i fin form nå så kan jo det faktisk snu ganske raskt. Jeg sa også at det er grusomt å gå rundt å bare vente på å få vondt slik at noe blir gjort men han bare avfeide med at det går sikkert bra.

Jeg skjønner at denne corona greia er stor og skummel og at man skal ta forhåndsregler og alt dette, men det skal da vel ikke gjøre slik at behandlingstilbudet her til lands blir dårligere!

Nei jeg føler liksom at det er ganske akutt å finne ut hvor denne graviditeten sitter, noe jeg var skikkelig klar på da han ringte å avlyste også. At selv om at jeg føler meg i fin form nå så kan jo det faktisk snu ganske raskt. Jeg sa også at det er grusomt å gå rundt å bare vente på å få vondt slik at noe blir gjort men han bare avfeide med at det går sikkert bra.

Jeg skjønner at denne corona greia er stor og skummel og at man skal ta forhåndsregler og alt dette, men det skal da vel ikke gjøre slik at behandlingstilbudet her til lands blir dårligere!
De må da kunne ta situasjonen din på alvor. Irriterer meg at de bare avlyser og lar deg vente en uke. Jeg forstår at helsevesenet har mye å gjøre for tida, men det må da være grenser for hvor lenge du skal gå sånn uten å vite!

Herregud dette er jo helt på trynet.. Jeg forstår virkelig ikke at du ikke blir prioritert når du har hatt exu før! Synes det faktisk er uforsvarlig av de, det kan jo ha alvorlige konsekvenser! Du må få hjelp!

De må da kunne ta situasjonen din på alvor. Irriterer meg at de bare avlyser og lar deg vente en uke. Jeg forstår at helsevesenet har mye å gjøre for tida, men det må da være grenser for hvor lenge du skal gå sånn uten å vite!
Herregud dette er jo helt på trynet.. Jeg forstår virkelig ikke at du ikke blir prioritert når du har hatt exu før! Synes det faktisk er uforsvarlig av de, det kan jo ha alvorlige konsekvenser! Du må få hjelp!
Jeg er helt lamslått av hvor lite de bryr seg. Men det er vel kanskje en gjenganger at gravide ofte blir antatt hysteriske når noe skjer. Men man skulle jo tro at de så anerledes på det når jeg har hatt en exu før!
Jeg har ringt legen min, snakka bare med ei i skranken men hun skulle få fastlegen min til å ringe slik at vi kunne bli enige om hvordan vi skal gå fram. Jeg gråt på telefon til henne så jeg tror hun skjønte hvor skrekkslagen jeg faktisk er og at dette går på helsa løs. Hun var faktisk veldig hyggelig og imøtekommende og sa at dette må jo tas tak i når jeg er så redd og jeg kjenner igjen symptomer fra sist dette skjedde.

EE4BEEBE-7EC8-4026-8028-C2D670E8D814.jpeg
Samme test i bedre lys. Synes jeg ser er strek med rosafarge. o_O

Back
Topp