Oss testetøser imellom

Dagens tester 10dpo. Tørr ikke å tro på det enda:nailbiting: Flere som ser?

Vedlegg

• 256A6600-EA8A-4658-A862-FBF612DA6379.jpeg
    256A6600-EA8A-4658-A862-FBF612DA6379.jpeg
    102 KB · Visninger: 159
  • B45FC6D2-8313-4603-8496-D20608E32AA9.jpeg
    B45FC6D2-8313-4603-8496-D20608E32AA9.jpeg
    97,2 KB · Visninger: 165
Tok en ny digital i dag. Den viser ikke gravid i dag. Da var det en kjemisk/ veldig tidlig SA. Bare å vente på blødning da

Hadde innsett av 5-dagers på tirsdag10.mars, er nå 10DPO ifg. FF appen (11 dager siden positiv EL-test).
Røk på min første tidligtest i dag, og den viser ihvertfall strek - bare håper og ber til høyere makter om at jeg slipper all usikkerheten jeg opplevde sist - da ble ikke strekene sterkere og jeg mistet i uke 7.

Men et kortvarig snev av lykke midt oppi den nye, kaotiske hverdagen som er helt annerledes - det fikk jeg :)

10dpo.jpg

Tusen takk for alle lykkeønsker for oss idag, det er virkelig koselig og varmer:Heartred det ble desverre avlyst nok en gang så vi måtte bare snu å kjøre hjem igjen :sad010 Siden jeg ikke har smerter så er det vist ikke ‘akutt nok’ og jeg har fått ny time i neste uke da de mente det var umulig å se noe nå uansett... han jeg snakka med sa at siden jeg har født en gang før så var det sikkert den egglederen jeg har fjernet som det var feil med. Hvordan han kan påstå noe sånt uten å ha undersøkt er for meg helt latterlig! så da er det en hel uke til med psykisk terror...

Tusen takk for alle lykkeønsker for oss idag, det er virkelig koselig og varmer:Heartred det ble desverre avlyst nok en gang så vi måtte bare snu å kjøre hjem igjen :sad010 Siden jeg ikke har smerter så er det vist ikke ‘akutt nok’ og jeg har fått ny time i neste uke da de mente det var umulig å se noe nå uansett... han jeg snakka med sa at siden jeg har født en gang før så var det sikkert den egglederen jeg har fjernet som det var feil med. Hvordan han kan påstå noe sånt uten å ha undersøkt er for meg helt latterlig! så da er det en hel uke til med psykisk terror...
Kjenner jeg blir sint og frustrert på dine vegne! Dette er jo helt grusomt! Sender varme tanker og håper det går fint med deg❤️

Så fælt..
Men er det et alternativ å få tatt blodprøve?

Dette er grusomt!! Får så vondt av deg! Er det ingen mulighet og dra privat? Er det for langt vekke? Volvat kan man få time på dagen

Dagens tester 10dpo. Tørr ikke å tro på det enda:nailbiting: Flere som ser?
Din Babyplan 10DPO ser ut som min, den slo ut på digital! Tror trygt du kan bekrefte graviditeten med digital hvertfall imorgen :woot: hiver med bilde, så ser du :angelic:
Gratulerer :Heartred

Vedlegg

• 7F3AA7AC-139E-41DF-B0ED-9E38F13BF928.jpeg
    7F3AA7AC-139E-41DF-B0ED-9E38F13BF928.jpeg
    36,1 KB · Visninger: 115
Back
Topp