Oss testetøser imellom

Jeg håper virkelig dette går veien for deg og at det iallefall ikke er en ny exu❤️ Får du ikke komme inn på legevakt når det kan være fare for det igjen?
Nei jeg har time til Ultralyd på Mandag. Man kommer ikke inn til legevakt før man får smerter. Jeg får tett oppfølging pga tidligere exu, men dette viruset gjør ting vanskelig. Ikke får jeg målt beta hcg og ikke får jeg snakket med legen. Så må bare vente til mandag med mindre jeg får smerter iløpet av helga. Sist var jeg 5+6 før smertene ble så kraftige at jeg endte på legevakt. Idag skulle jeg vært 5+3 så får vente å se om det blir smerter. Var 6+6 da første dose med metotrexat ble satt sist, så neste 7+4. Begge dosene feilet og det endte med operasjon 8+4... er så utrolig redd for å miste resterende eggleder, da er IVF eneste mulighet for oss. Angrer på at vi i det hele tatt starta prøving igjen :sorry:

Nei jeg har time til Ultralyd på Mandag. Man kommer ikke inn til legevakt før man får smerter. Jeg får tett oppfølging pga tidligere exu, men dette viruset gjør ting vanskelig. Ikke får jeg målt beta hcg og ikke får jeg snakket med legen. Så må bare vente til mandag med mindre jeg får smerter iløpet av helga. Sist var jeg 5+6 før smertene ble så kraftige at jeg endte på legevakt. Idag skulle jeg vært 5+3 så får vente å se om det blir smerter. Var 6+6 da første dose med metotrexat ble satt sist, så neste 7+4. Begge dosene feilet og det endte med operasjon 8+4... er så utrolig redd for å miste resterende eggleder, da er IVF eneste mulighet for oss. Angrer på at vi i det hele tatt starta prøving igjen :sorry:
For en utrolig vanskelig situasjon:( Men det må jo være positivt at du ikke har smerter. Jeg hadde sterke smerter da jeg hadde SA. Ønsker deg masse lykke til på mandag og krysser det som krysses kan❤️

For en utrolig vanskelig situasjon:( Men det må jo være positivt at du ikke har smerter. Jeg hadde sterke smerter da jeg hadde SA. Ønsker deg masse lykke til på mandag og krysser det som krysses kan❤️
Jeg hadde kraftige ryggsmerter og magesmerter den 10 og 11. Så kom det ut vev sammen med blodet. Så jeg er jo veldig lite håpefull da. Tenker at UL på mandag vil enten vise rester som høyner hcg eller en exu. Nå er jeg fryktelig negativ, men er vanskelig å holde optimismen oppe når ting er så likt som sist... Tusen takk :Heartpink

Jeg hadde kraftige ryggsmerter og magesmerter den 10 og 11. Så kom det ut vev sammen med blodet. Så jeg er jo veldig lite håpefull da. Tenker at UL på mandag vil enten vise rester som høyner hcg eller en exu. Nå er jeg fryktelig negativ, men er vanskelig å holde optimismen oppe når ting er så likt som sist... Tusen takk :Heartpink
Forstår det. Det er ofte bedre å heller bli positivt overrasket om det skulle vise seg å gå bra❤️

Håper for deg, men synes det er merkelig det her, når testene er omtrent like dag etter dag! Synes virkelig du burde blitt prioritert hos gyn. En exu er jo ingen spøk hvis det ender med ødelagt eggleder.. :/

Håper for deg, men synes det er merkelig det her, når testene er omtrent like dag etter dag! Synes virkelig du burde blitt prioritert hos gyn. En exu er jo ingen spøk hvis det ender med ødelagt eggleder.. :/
Takk :Heartred jeg blir vel prioritert, men når gynekologen på det lokale sykehuset er i karantene slik at timen hos han i går ble avlyst måtte de flytte meg til nest nærmeste sykehus. Og de gjør vel ikke noe i helgene så da blir det mandag da... men ja jeg synes det er veldig merkelig og skremmende dette. Er nesten helt sikker på ny exu, har ikke smerter nå men blør enda litt, eller vil kanskje heller kalle det for spotting. Mindre idag en i går til nå men alikavel. Jeg er så sykt redd for å miste siste egglederen, vil kunne gi sambo et barn, han ønsker seg det så sterkt og det gjør jo jeg også! Har veldig mange tunge tanker om dagen og klarer ikke helt Å slappe av...

Glemte å legge ut monitortesten min idag, men den sier fortsatt Gravid. Noe som betyr at HcG enda er over 50... hmm

Vedlegg

• B0162EC5-89C2-4E35-BA91-EC364FC8D478.jpeg
    B0162EC5-89C2-4E35-BA91-EC364FC8D478.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 103
Takk :Heartred jeg blir vel prioritert, men når gynekologen på det lokale sykehuset er i karantene slik at timen hos han i går ble avlyst måtte de flytte meg til nest nærmeste sykehus. Og de gjør vel ikke noe i helgene så da blir det mandag da... men ja jeg synes det er veldig merkelig og skremmende dette. Er nesten helt sikker på ny exu, har ikke smerter nå men blør enda litt, eller vil kanskje heller kalle det for spotting. Mindre idag en i går til nå men alikavel. Jeg er så sykt redd for å miste siste egglederen, vil kunne gi sambo et barn, han ønsker seg det så sterkt og det gjør jo jeg også! Har veldig mange tunge tanker om dagen og klarer ikke helt Å slappe av...

Hvorfor tror du det er ny exu? Jeg håper fortsatt at det bare er en uskyldig blødning av noe slag, som tuller med psyken din :Heartred

Hvorfor tror du det er ny exu? Jeg håper fortsatt at det bare er en uskyldig blødning av noe slag, som tuller med psyken din :Heartred
Jeg tror det er en ny Exu fordi det er så likt sist jeg hadde Exu. Tester som viser gravid, vedvarende blødning, lav hcg og treg stigning. Jeg er i tilegg en angstfull person som gjerne tenker det verste for så å bli positivt overasket senere om ting går bra, men det hjelper ikke på psyken at ting gikk så utrolig skeis sist. Og siden metotrexat funket dårlig sist er jeg rett og slett livredd for at resterende eggleder skal ryke. Jeg har ingen smerter enda, bare litt sånn små stikking av og til som er skremmende. Sist fikk jeg utrolige smerter 5+6-7 som er om fire dager så har liksom det som en liten milepæl for megselv, selv om at jeg vet at det kan utarte seg helt anerledes denne gang skulle det være en ny Exu.
Haff, ble langt dette, er mange tanker som svirrer oppi hodet mitt :)
Takk, jeg tør ikke håpe men det er godt å vite at noen håper for oss :Heartred

Vil ha deg over i November-gruppa, krysser fingrene! :Heartred

Vil ha deg over i November-gruppa, krysser fingrene! :Heartred
Takk :love7Jeg er der inne å sniker litt og svart på noen tråder :Heartred men har ikke turt å satt meg opp på terminliste enda. Jeg sliter litt med tvangstanken om at dersom jeg gjør slike ting, eller begynner å se lyst på det og glede meg så vil det gå galt garantert. Helt idiotisk men sånn er det bare :gen113

Pp6.. Skulle ikke teste denne gangen fordi det har vært minimalt (!!) med kos.. Mannen har vært syk, og jeg har vært ødelagt på grunn av mye jobb. Men en gamg testetøs, alltid testetøs. Fikk denne nå.. Aaaner ikke dpo.:wideyed: Ser jeg syner??
IMG_20200315_101724.jpg

Edit: tok en til (cb early)
IMG_20200315_103957.jpg

Last edited:
Noen som ser noe her? Jeg tror det er skygge da men:p Fra venstre: 8dpo morgen - 8dpo kveld - 9dpo morgen

Vedlegg

• D330E595-C06E-4479-9B1D-E0D9F3488058.jpeg
    D330E595-C06E-4479-9B1D-E0D9F3488058.jpeg
    26,5 KB · Visninger: 116
Dagens test lengst til venstre. Ser MYE sterkere ut en den lengst til høyre som er dagen etter dagen jeg mener jeg hadde en SA. Litt sterkere en i går også kanskje... haff så forvirra og usikker. Tross blødning burde jo testen være sterkere 27dpo, 5+4.

Vedlegg

• 78EF27DE-C197-4034-A8F0-2B67472978BF.jpeg
    78EF27DE-C197-4034-A8F0-2B67472978BF.jpeg
    21,7 KB · Visninger: 137
Dagens test lengst til venstre. Ser MYE sterkere ut en den lengst til høyre som er dagen etter dagen jeg mener jeg hadde en SA. Litt sterkere en i går også kanskje... haff så forvirra og usikker. Tross blødning burde jo testen være sterkere 27dpo, 5+4.

har du noen flere digitale? Synes også dette er merkelig.. du skulle ha fått den ultralyden så de finner ut hva som skjer.. :(

Fremdeles stor stigning her ja! Håper du kommer på UL snart❤️

Back
Topp