Mammalykke95
Forelsket i forumet
Wæææ når får du ny time då?UL avlyst! De hadde ikke gynekolog i to uker fremover så blir henvist til stokmarknes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææ når får du ny time då?UL avlyst! De hadde ikke gynekolog i to uker fremover så blir henvist til stokmarknes![]()
Aner ikke! De skulle ta kontakt.Wæææ når får du ny time då?![]()
Uff det må være forferdelig! Når du var så innstilt på å få vite idag.Aner ikke! De skulle ta kontakt.

Bestill privat hvis du har i nærheten!Aner ikke! De skulle ta kontakt.
Jeg skal inn på mandag, har akkurat snakka med de. vi blir møtt i døra og må gjennom en helsesjekk før vi får komme inn pga viruset.Uff det må være forferdelig! Når du var så innstilt på å få vite idag.
Jeg tror du er gravid
Snakket med min mor i går og hun blødde så mye med min bror i uke 7-8 at hun ble innlagt på sykehus og var 100% sikker på at hun mistet. Hun blødde klumper og. Men i dag er min bror 35 år og 100% frisk og fin.
Håper du får raskt time, hvis ikke kan du alltids bestille privat om du har det i nærheten![]()
Tror ikke det er noe privat klinikk i nærheten så jeg må nok bare vente til mandag... men takk for tipsetBestill privat hvis du har i nærheten!Mange tar deg inn på dagen!! Når eg mistenkte ma i uke 12, så ville ikkje legen ta meg inn.. Skjøl om eg hadde blødd i 3 dager! Han sa at kroppen ordne opp skjøl.. Det klarte ikkje eg å slå meg te ro me så eg ringte privat ultralyd. Fekk time 60 min itte eg ringte.. Å der hadde fosteret vært dødt i 3 uker!! Å hu ultralyd damå blei skikkelig forbanna på fastlegen som hadde gitt meg ett sånn svar. For eg kunne blødd i hjel hadde alt starta hjemma
det ska ver unna kontroll på sykehus når du nesten e 13 uker.. Nå spora eg av her merke eg, men ring privat!! Så sleppe du å lura
![]()
Hva vil det si? Økning eller mindre? Der du bør være om du er gravid eller tyder det på SA?Dagens monitor test. Fikk 1-2 på digital.
Jeg skulle vært 5+1 idag. Så iforhold til digital Tror jeg ikke det er bra.Hva vil det si? Økning eller mindre? Der du bør være om du er gravid eller tyder det på SA?
Jeg skulle vært 5+1 idag. Så iforhold til digital Tror jeg ikke det er bra.
Skulle bare ønske testene ble svakere! Blødning pluss sterkere tester betydde exu sist, så er ganske engstelig.

Har du en annen test som du kan ta for å sjekke?Tester og tester. Er 4+4 i dag. På clearblue digital med ukeindikator fikk jeg 1-2 uker i dag tidlig. Fikk det også på tirsdag kveld. Hadde en RFSU, tidlig test, og der var det bare en svaaak strek. Føler også at symptomer er borte. Puppene er mindre osv. Mista helt trua. Sist jeg var gravid poppa teststreken med engang 4+0 og fikk 2-3.
Den tidligtesten du tok burde slått ut kraftigere hvis du fikk 1-2 på den digitale, så jeg hadde nok tenkt det var noe galt med tidligtesten og tatt en ny.Rfsu er vel kjent for å ha dårlige tester så jeg ville gjort som Bygdejenta sier å prøvd en annen testTester og tester. Er 4+4 i dag. På clearblue digital med ukeindikator fikk jeg 1-2 uker i dag tidlig. Fikk det også på tirsdag kveld. Hadde en RFSU, tidlig test, og der var det bare en svaaak strek. Føler også at symptomer er borte. Puppene er mindre osv. Mista helt trua. Sist jeg var gravid poppa teststreken med engang 4+0 og fikk 2-3.
Jeg var over 5 før jeg fikk 2-3 på CB digital sist graviditet, så ha litt is i magen. Skulle du måle HCG på et legekontor? Sikkert greit å gjøre det, så du ikke bruker disse testene som egen måling.4+5 i dag. Får fortsatt denne med 1-2 uker.
Jeg synes den til venstre ser sterkere utDagens lengst til venstre. Ikke noe svakere, ikke noe sterkere... hmmm... dette begynner å bli skummelt likt sist gang da det endte i exu![]()
Syns nr. 1 fra venstre er sterkere enn nr. 2 fra venstreDagens lengst til venstre. Ikke noe svakere, ikke noe sterkere... hmmm... dette begynner å bli skummelt likt sist gang da det endte i exu![]()
Jeg synes den til venstre ser sterkere ut![]()
Hmm, kanskje den et pittelitt sterkere... men jeg blør fortsatt. Ikke mye men litt sånn tynt og litt lysere en mens. Blir fjerde dagen på rad at jeg blør nå, håper det stopper snart. Sist stoppet aldri blødningen før etter operasjon...Syns nr. 1 fra venstre er sterkere enn nr. 2 fra venstre![]()
Jeg håper virkelig dette går veien for deg og at det iallefall ikke er en ny exuHmm, kanskje den et pittelitt sterkere... men jeg blør fortsatt. Ikke mye men litt sånn tynt og litt lysere en mens. Blir fjerde dagen på rad at jeg blør nå, håper det stopper snart. Sist stoppet aldri blødningen før etter operasjon...