Oss testetøser imellom

Aner ikke! De skulle ta kontakt.
Uff det må være forferdelig! Når du var så innstilt på å få vite idag.:(
Jeg tror du er gravid :)
Snakket med min mor i går og hun blødde så mye med min bror i uke 7-8 at hun ble innlagt på sykehus og var 100% sikker på at hun mistet. Hun blødde klumper og. Men i dag er min bror 35 år og 100% frisk og fin.

Håper du får raskt time, hvis ikke kan du alltids bestille privat om du har det i nærheten :Heartred

Aner ikke! De skulle ta kontakt.
Bestill privat hvis du har i nærheten! ❤️ Mange tar deg inn på dagen!! Når eg mistenkte ma i uke 12, så ville ikkje legen ta meg inn.. Skjøl om eg hadde blødd i 3 dager! Han sa at kroppen ordne opp skjøl.. Det klarte ikkje eg å slå meg te ro me så eg ringte privat ultralyd. Fekk time 60 min itte eg ringte.. Å der hadde fosteret vært dødt i 3 uker!! Å hu ultralyd damå blei skikkelig forbanna på fastlegen som hadde gitt meg ett sånn svar. For eg kunne blødd i hjel hadde alt starta hjemma :( det ska ver unna kontroll på sykehus når du nesten e 13 uker.. Nå spora eg av her merke eg, men ring privat!! Så sleppe du å lura ❤️

Uff det må være forferdelig! Når du var så innstilt på å få vite idag.:(
Jeg tror du er gravid :)
Snakket med min mor i går og hun blødde så mye med min bror i uke 7-8 at hun ble innlagt på sykehus og var 100% sikker på at hun mistet. Hun blødde klumper og. Men i dag er min bror 35 år og 100% frisk og fin.

Håper du får raskt time, hvis ikke kan du alltids bestille privat om du har det i nærheten :Heartred
Jeg skal inn på mandag, har akkurat snakka med de. vi blir møtt i døra og må gjennom en helsesjekk før vi får komme inn pga viruset.
Gir meg håp å høre historier slik som om moren og broren din. Men jeg tør ikke håpe på noe som helst før jeg har vært på UL :)
Bestill privat hvis du har i nærheten! ❤️ Mange tar deg inn på dagen!! Når eg mistenkte ma i uke 12, så ville ikkje legen ta meg inn.. Skjøl om eg hadde blødd i 3 dager! Han sa at kroppen ordne opp skjøl.. Det klarte ikkje eg å slå meg te ro me så eg ringte privat ultralyd. Fekk time 60 min itte eg ringte.. Å der hadde fosteret vært dødt i 3 uker!! Å hu ultralyd damå blei skikkelig forbanna på fastlegen som hadde gitt meg ett sånn svar. For eg kunne blødd i hjel hadde alt starta hjemma :( det ska ver unna kontroll på sykehus når du nesten e 13 uker.. Nå spora eg av her merke eg, men ring privat!! Så sleppe du å lura ❤️
Tror ikke det er noe privat klinikk i nærheten så jeg må nok bare vente til mandag... men takk for tipset :)

Dagens monitor test. Fikk 1-2 på digital.

Vedlegg

• ECB4744D-1123-4E27-8CE2-2B1BD575868E.jpeg
    ECB4744D-1123-4E27-8CE2-2B1BD575868E.jpeg
    17,4 KB · Visninger: 153
Hva vil det si? Økning eller mindre? Der du bør være om du er gravid eller tyder det på SA?
Jeg skulle vært 5+1 idag. Så iforhold til digital Tror jeg ikke det er bra.
Skulle bare ønske testene ble svakere! Blødning pluss sterkere tester betydde exu sist, så er ganske engstelig.

Tester og tester. Er 4+4 i dag. På clearblue digital med ukeindikator fikk jeg 1-2 uker i dag tidlig. Fikk det også på tirsdag kveld. Hadde en RFSU, tidlig test, og der var det bare en svaaak strek. Føler også at symptomer er borte. Puppene er mindre osv. Mista helt trua. Sist jeg var gravid poppa teststreken med engang 4+0 og fikk 2-3.

Vedlegg

• 0D1F9908-D0E5-405D-B377-C4691597FFC3.jpeg
    0D1F9908-D0E5-405D-B377-C4691597FFC3.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 103
Tester og tester. Er 4+4 i dag. På clearblue digital med ukeindikator fikk jeg 1-2 uker i dag tidlig. Fikk det også på tirsdag kveld. Hadde en RFSU, tidlig test, og der var det bare en svaaak strek. Føler også at symptomer er borte. Puppene er mindre osv. Mista helt trua. Sist jeg var gravid poppa teststreken med engang 4+0 og fikk 2-3.
Har du en annen test som du kan ta for å sjekke? :happy:Den tidligtesten du tok burde slått ut kraftigere hvis du fikk 1-2 på den digitale, så jeg hadde nok tenkt det var noe galt med tidligtesten og tatt en ny.

Rfsu er vel kjent for å ha dårlige tester så jeg ville gjort som Bygdejenta sier å prøvd en annen test :)

4+5 i dag. Får fortsatt denne med 1-2 uker.
Jeg var over 5 før jeg fikk 2-3 på CB digital sist graviditet, så ha litt is i magen. Skulle du måle HCG på et legekontor? Sikkert greit å gjøre det, så du ikke bruker disse testene som egen måling.

Er 5+0 i dag og fikk 2-3 på cb digital, samme som på mandag. Sist svangerskap fikk jeg 3+0 når jeg var 4+5, så kjenner jeg er litt bekymret selv om det egentlig er litt teit kanskje... Har ikke blødd noe..

Dagens lengst til venstre. Ikke noe svakere, ikke noe sterkere... hmmm... dette begynner å bli skummelt likt sist gang da det endte i exu o_O

Vedlegg

• 50FA7F11-B373-42A9-8BB4-C46FD881E1EF.jpeg
    50FA7F11-B373-42A9-8BB4-C46FD881E1EF.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 132
Hmm, kanskje den et pittelitt sterkere... men jeg blør fortsatt. Ikke mye men litt sånn tynt og litt lysere en mens. Blir fjerde dagen på rad at jeg blør nå, håper det stopper snart. Sist stoppet aldri blødningen før etter operasjon...
Jeg håper virkelig dette går veien for deg og at det iallefall ikke er en ny exu❤️ Får du ikke komme inn på legevakt når det kan være fare for det igjen?

Back
Topp