Oss testetøser imellom

Du kan bestille en tidlig ultralyd på Volvat og se!
Min søster trodde hun mistet i går. Feber, blødninger og veldige smerter i mage og korsrygg. Idag bestilte hun time på volvat og fikk se et bankende hjerte!:love017

Håper inderlig for deg!:hug013
Er forferdelig og gå rundt og ikke vite hva du skal forholde deg til.
Ååh så fint at det var liv hos henne på tross av blødning og vondter. :Heartred
Jeg har heldigvis time på Gravdal sykehus i morgen til ultralyd. Så da får jeg et mer sikkert svar håper jeg :love2

CD18 idag.. Håpe snart eggløsningstestene blir negative så eg kan komma inn i dpo land ❤️ mye mensensmerter di siste dagene i både rygg og mage..

Vedlegg

• IMG_20200312_133845.jpg
    IMG_20200312_133845.jpg
    14,8 KB · Visninger: 107
Aner ikke hvor i syklusen jeg er, kan ha hatt eggløsning 1-2 mars, men usikker. Trenger hjelp til å tolke denne testen, har lest litt om skyggestreker og diverse, men skjønner ikke helt hva jeg ser her. jeg leser denne som negativ, tenker dere det samme?
D8E85E3B-1B10-4BCC-A99F-359DC8B39965.jpeg

Aner ikke hvor i syklusen jeg er, kan ha hatt eggløsning 1-2 mars, men usikker. Trenger hjelp til å tolke denne testen, har lest litt om skyggestreker og diverse, men skjønner ikke helt hva jeg ser her. jeg leser denne som negativ, tenker dere det samme?
Vis vedlegget 320814
Jeg ser noe, men vanskelig å si om det er skygge eller babystrek. Du ser det bedre i virkeligheten. Jeg kjenner ikke igjen testen så vet ikke om det er en sånn test mange får skygge på...

Jeg ser noe, men vanskelig å si om det er skygge eller babystrek. Du ser det bedre i virkeligheten. Jeg kjenner ikke igjen testen så vet ikke om det er en sånn test mange får skygge på...
Det er en merkeløs eBay-test. Synes jeg ser noe uten farge, men tror jeg bare tar til ro med at den er negativ. Føler meg ikke mye gravid og pleier å kjenne det tydelig i korsryggen ganske tidlig.:happy:

Vis vedlegget 320814
Ser ut som testen har tørket på bildet? I så fall ser det ut som en evap line, jeg har fått mange av dem på eBay tester, dessverre :( men med EL 2-3. Mars, er det jo enda tidlig :happy:

Ser ut som testen har tørket på bildet? I så fall ser det ut som en evap line, jeg har fått mange av dem på eBay tester, dessverre :( men med EL 2-3. Mars, er det jo enda tidlig :happy:
Ja, jeg tok bildet nå, mens testen er tatt imorgen. «Streken» var der da også, den er nok mer synlig i virkeligheten, men er ikke noe farge i den. Jeg tror nok den er negativ etter all googling.o_O

Har fått positive tester. Er 4+4 i dag. Ganske sikker på El. Tok en ny test på morgenurin nå. Ble positiv men fortsatt står det 1-2 uker. Burde den ikke ha hoppet over til 2-3? Blir litt urolig. Dette kom veldig overraskende på men den siste dagen blitt så urolig glad

Dagens test... ser vel egentlig ikke noe stigning fra i går, men tydelig øking fra dagen etter SA... wtf! UL klokka 08:30 :)

Vedlegg

• BBBF3297-A83F-487E-BB99-C7EE70168717.jpeg
    BBBF3297-A83F-487E-BB99-C7EE70168717.jpeg
    17 KB · Visninger: 169
Har fått positive tester. Er 4+4 i dag. Ganske sikker på El. Tok en ny test på morgenurin nå. Ble positiv men fortsatt står det 1-2 uker. Burde den ikke ha hoppet over til 2-3? Blir litt urolig. Dette kom veldig overraskende på men den siste dagen blitt så urolig glad

man produsere HCG i forskjellig tempo :) renger med den endre seg til deg om 1-3 dager!

Fikk den øverste i går på morgenen. Fikk en skygge jeg håpet skulle bli noe. Fikk den nederste nå. Da er det bare skygger? :( Burde blitt sterkere? Vet ikke om det vises noe som helst på den nederste, men de ser ca like ut. Bare vanskelig å vise på bilder

Vedlegg

• 776B85DE-19D5-4CA4-A437-00EA517A86F6.jpeg
    776B85DE-19D5-4CA4-A437-00EA517A86F6.jpeg
    11,1 KB · Visninger: 134
  • 961A5DFC-948D-49BE-B8CF-C22FC88DE443.jpeg
    961A5DFC-948D-49BE-B8CF-C22FC88DE443.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 115
Last edited:
Back
Topp