Tusen takk for svar. Må innrømme at gleden var utrolig kortvarig denne gangen..
Uff, ja, det er tøft å være prøver :/ Men, dette betyr at noe har skjedd og du kan bli gravid! Det er et godt tegn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar. Må innrømme at gleden var utrolig kortvarig denne gangen..
Skjønner det, vært der selvMå innrømme at dette var skikkelig kjipt..
Har tatt 2-3 dager på megTar det lang tid før man får svar?
Lenger på den andre prøva 
Merk at på Luxplus må du være medlem og betale en kontigent i mnd for å handle der. Derfor der virker billig ved første øyekast.Noen som har prøvd å bestille tester fra denne nettsiden? Ser de har mange tester til sykt billig pris![]()
Hva tror dere om denne? Bare 10 dpo, tatt nå på ettermiddag. Tror dere den muligens vil være sterkere på morgenurin?
Vis vedlegget 313513
Takk! Er helt surrealistiskPositiv den der, og sikkert litt streker i morgen tidligGratulerer så mye!

Hva tror dere om denne? Bare 10 dpo, tatt nå på ettermiddag. Tror dere den muligens vil være sterkere på morgenurin?
Vis vedlegget 313513
På bilde nr 2 kan jeg skimte en strek/skyggeUsikker på om dette er starten på noe eller om det bare er jeg som ønsker så inderligser dere noe?
Vis vedlegget 313520 Vis vedlegget 313521

På bilde nr 2 kan jeg skimte en strek/skygge![]()

Blir i såfall den beste julegavenEr bare 7 dpo så det er tidlig enda. Men følte at det var noe der. Får vente og se om det blir noe mer![]()

Blir i såfall den beste julegaven
Når er ikm?
TakkGratulerer![]()
kan liksom ikke helt tro det enda!Jeg fikk svak strek med babyplan sine vanlige på 10 DPO. Men husk at HCG-stigning kan varieté fra person til person. Kan hende du må vente til IKM.Slenger meg med her
Jeg er på dpo 4 idag og det KLØR henda etter å få tatt noen tester. Jeg bruker babyplan sine vanlige Gtester, men vurderer å kjøpe de som gir ekstra tidlig resultat![]()
Noen som ser noe?
Håper så veldig etter MA i oktober....

Noen som ser noe?
JaNoen som ser noe?

Sånn så min ut i forgårs, i dag fikk jeg denne. Vent noen dager så blir den helt sikkert sterkereNoen som ser noe?