Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser en svak strekVis vedlegget 312620 I går kveld tok jeg en gammel test med utløpt dato. Den var positiv. Nå i dag kjøpte jeg en ny test og sånn ser den ut. Negativ![]()
Ikke snat? Den er mer synlig på de andre bildene jeg har lagt ut.Jeg ser en svak strek
Men jeg ser en svak strek på den første du la ut den du sa ikke var noe strek påIkke snat? Den er mer synlig på de andre bildene jeg har lagt ut.
Ser den godtVis vedlegget 312622 Vis vedlegget 312621 Nå ser jeg på tedt igjen. Nå har den tørr men det er mer enn 5 minutter. Er forvirret nå. :s
Ser strek jegVis vedlegget 312620 I går kveld tok jeg en gammel test med utløpt dato. Den var positiv. Nå i dag kjøpte jeg en ny test og sånn ser den ut. Negativ![]()
Svak strek? Syns den var ganske sterkDagens tester, blir forvirret. Negativ CB men svak strek på Lloyd? Kan man stole på Lloyd?
Melder meg inn herivrig testetøs!!
Tok denne i dagtidligførst kom det to klare (!) streker men så ble den ene borte
nå er det kun bare en svak og en sterk strek igjen. Hmmmm! Hva tror dere?!
rfsu strimler.
Dagens 10 dpo, er vel ganske blenda hvit ikke sant?...![]()
Vis vedlegget 312622 Vis vedlegget 312621 Nå ser jeg på tedt igjen. Nå har den tørr men det er mer enn 5 minutter. Er forvirret nå. :s

Begynte å se streken selv etter at andre har sagt har at de ser den.Jeg ser antydning til strek på testen når den er fersk. Tror nok denne er positiv. Vent noen dager å test på nytt![]()