Oss testetøser imellom

Altså testene fra normal er de bra eller dårlig? :p Tok en i går kveld som jeg syns jeg fikk uber svak strek på.. tok det som skygge.. så tok en til i dag formiddag bare for å vær sikker.. men da kom det fram strek (ikke så jeg kan si den er rosa men) tok CBD i panikk men den sa ikke gravid etter myyye tenking :p
Tok også en normal g-test stav som jeg ser en meeeeeget svak strek på..

Strimmel bildet er gårdagens øverst og dagens nederst. Også «innmaten» til CBD og stavtesten.

Hos meg var normal testen veldig dårlig.. disse er tatt av samme urin.

Vedlegg

• 20191106_125118.jpg
    20191106_125118.jpg
    7,9 KB · Visninger: 188
Altså testene fra normal er de bra eller dårlig? :p Tok en i går kveld som jeg syns jeg fikk uber svak strek på.. tok det som skygge.. så tok en til i dag formiddag bare for å vær sikker.. men da kom det fram strek (ikke så jeg kan si den er rosa men) tok CBD i panikk men den sa ikke gravid etter myyye tenking :p
Tok også en normal g-test stav som jeg ser en meeeeeget svak strek på..

Strimmel bildet er gårdagens øverst og dagens nederst. Også «innmaten» til CBD og stavtesten.
Oi ser strek på alle testene dine! Så spennende! Tenker/føler du selv at du muligens kan være gravid?:D

Oi ser strek på alle testene dine! Så spennende! Tenker/føler du selv at du muligens kan være gravid?:D
Haha nei si det du!! :p Jeg vet faktisk ikke! Altså har jo alltid hadd lyst på tre ❤️ Meeen veien har jo ikke vært lett! Og tenker det er litt for godt til å være sant om jeg har klart å bli gravid på cerazette, når vi har brukt nesten to år hver gang vi har prøvd på å bli gravid. Ikke har jeg flere tester heller nå, så må jo vente noen dager i spenning! I «verste» fall helt over helga om posten er treig!

Er det noen som skjønner? Jeg har tatt el-tester i noen dager nå, de var ganske sterke fra 30.10, men 3.11 ble testen plutselig svak. Dagen etterpå var den sterk igjen og det varte frem til 6.11 hvor teststreken plutselig ble svak. I dag er den sterk igjen. Hva tror dere? Klarer ikke kroppen å slippe egget? Er el snart?

Vedlegg

• F700AE43-F3E6-4C18-8F8D-F9F3039C376A.jpeg
    F700AE43-F3E6-4C18-8F8D-F9F3039C376A.jpeg
    28 KB · Visninger: 136
Er det noen som skjønner? Jeg har tatt el-tester i noen dager nå, de var ganske sterke fra 30.10, men 3.11 ble testen plutselig svak. Dagen etterpå var den sterk igjen og det varte frem til 6.11 hvor teststreken plutselig ble svak. I dag er den sterk igjen. Hva tror dere? Klarer ikke kroppen å slippe egget? Er el snart?
Synes den er sterkest i dag :) Virker som om EL er på vei. De andre ser jeg på som svake(bortsett fra 4 nov). Vanlig at de går opp og ned :)

Synes den er sterkest i dag :) Virker som om EL er på vei. De andre ser jeg på som svake(bortsett fra 4 nov). Vanlig at de går opp og ned :)
Ok. Det var betryggende trodde kanskje at de skulle ha en jevn stigning. da håper jeg el kommer veldig snart!

Nå tok jeg en til med det svakeste resultatet jeg har hatt hittil...Hjelp! Hva betyr det? :bookworm::banghead::bag:

Vedlegg

• 3B29B857-B4B1-4A7B-93B5-BE40B71D8143.jpeg
    3B29B857-B4B1-4A7B-93B5-BE40B71D8143.jpeg
    26,8 KB · Visninger: 133
Nå tok jeg en til med det svakeste resultatet jeg har hatt hittil...Hjelp! Hva betyr det? :bookworm::banghead::bag:

kan nesten se ut som du mistet toppen på testen. At den helt positive var etter forrige test og denne

kan nesten se ut som du mistet toppen på testen. At den helt positive var etter forrige test og denne
Kan det stemme med bare noen timer i mellom? Det holder å legge inn aksjer i kveld eller må vi skynde oss? Tusen takk :happy:

Kan det stemme med bare noen timer i mellom? Det holder å legge inn aksjer i kveld eller må vi skynde oss? Tusen takk :happy:
Noen har veldig kort topp, så kort at toppen kan mistes. Bare å legge inn. EL skjer som regel 1-2 døgn etter positiv test :)

Jeg aner ikke hvor i syklus jeg er, men vet jeg er i dpo land en plass. Skulle ikke teste før i neste uke, men klarte ikke å holde meg.
Er det noen som ser eller er det bare strek syn jeg har?

Vedlegg

• Negative Image_d87db0c1-d865-44e3-a87f-6809e1e58cf8.jpg
    Negative Image_d87db0c1-d865-44e3-a87f-6809e1e58cf8.jpg
    16,7 KB · Visninger: 158
  • 20191107_181203.jpg
    20191107_181203.jpg
    16,7 KB · Visninger: 151
Åh herregud, føler jeg ser en svak strek nummer to. Er så svak at det kan være skygge, men velger å være positiv siden jeg aldri har fått skyggestrek før på disse testene heller. Noen andre som ser noe på den nederste fra i går? Er 10 DPO.

Vedlegg

• 10782D2C-EC16-483C-A42D-CFFDB04EF16B.jpeg
    10782D2C-EC16-483C-A42D-CFFDB04EF16B.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 175
  • 0F958A23-429D-41CE-865A-040F049ADC9B.jpeg
    0F958A23-429D-41CE-865A-040F049ADC9B.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 169
Åh herregud, føler jeg ser en svak strek nummer to. Er så svak at det kan være skygge, men velger å være positiv siden jeg aldri har fått skyggestrek før på disse testene heller. Noen andre som ser noe på den nederste fra i går? Er 10 DPO.
Ser noe der ja! Spennende å se om det utvikler seg:)

Noen har veldig kort topp, så kort at toppen kan mistes. Bare å legge inn. EL skjer som regel 1-2 døgn etter positiv test :)
Fikk en sterkere igjen i dag. Helt håpløst! Noe man kan ta for at egget faktisk skal slippe?

Vedlegg

• 1F4C89CB-CA15-45CB-AA4B-EAC491313F04.jpeg
    1F4C89CB-CA15-45CB-AA4B-EAC491313F04.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 110
Fikk en sterkere igjen i dag. Helt håpløst! Noe man kan ta for at egget faktisk skal slippe?

ikke reseptfritt. Tror ikke det er uvanlig at det kan være en måned som EL ikke finner sted, men om det skjer gjentatte ganger ville jeg sjekket det hos gynekolog :)

jeg fikk en sånn lure-EL nå for noen uker siden. (Sjekket hos gyn), for systemet mitt er fremdeles i dvale etter fødsel i april.

ikke reseptfritt. Tror ikke det er uvanlig at det kan være en måned som EL ikke finner sted, men om det skjer gjentatte ganger ville jeg sjekket det hos gynekolog :)

jeg fikk en sånn lure-EL nå for noen uker siden. (Sjekket hos gyn), for systemet mitt er fremdeles i dvale etter fødsel i april.
Det virket som om det var det samme forrige syklus. Da var jeg sikker på at jeg hadde eggløsning, men så fikk jeg det igjen 2 uker senere (bekreftet med el-test og mensen). Det kan godt være kroppen min også er i dvale, men med så lange sykluser blir man ikke så tålmodig.:banghead:

Back
Topp