Oss testetøser imellom

Noen av dere som vet hvor følsom CB med uke indikator er? Står at den kan testes fra 4 dager før forventet mens, men ikke hvor følsom den er. Er 9 DPO så er enda tidlig å teste, men må innrømme jeg klør i fingrene etter å teste når jeg ser flere av dere har fått positive tester tidlig. :smiley-bounce012
Det står 25 på Clearblue sin nettside :)

Det er noe der, ikke sant??

Vedlegg

• 061ECCE5-A32D-4355-BCA4-59C948AA6464.jpeg
    061ECCE5-A32D-4355-BCA4-59C948AA6464.jpeg
    10,4 KB · Visninger: 230
Håper det er babystrek! Jeg har dessverre fått sånne streker uten å være gravid :/

Men har du fått strek hver dag, liksom,...?
Har testet siden 10dpo (er nå 15dpo) og det er svak strek på alle... Har tatt seg litt opp, men ikke veldig ennå. Håper og krysser, jeg for at det kan gå veien min likevel :smiley-angelic001

Men har du fått strek hver dag, liksom,...?
Har testet siden 10dpo (er nå 15dpo) og det er svak strek på alle... Har tatt seg litt opp, men ikke veldig ennå. Håper og krysser, jeg for at det kan gå veien min likevel :smiley-angelic001

4E331A5D-6C6A-42CE-9B33-E57488AE0377.jpeg

9302EBCB-073A-4607-83A2-CD2E3CDF96C4.jpeg

358B18FE-7F72-4CB5-90DD-AA9BB4B560DF.jpeg

Ja, de 3 testene er tatt ca 6dpo, 7dpo og 8dpo, mens den på det nederste bildet ble tatt før EL.

Håper som sagt din er positiv! Mange som er fornøyd med make sure sine tester :)

Hadde ikke kasta bort en digital så tidlig. Vent heller til ikm er rett rundt hjørnet! :) Jeg tok en 12dpo og den var negativ, så jeg kasta bort den testen :yuck:

Men da var du allikevel gravid ved senere testing, eller? :)

Veldig trist at det ikke ble klaff :( Bedre lykke neste gang.

Jeg kommer til å fortsette med å teste hver morgen, er som sagt på 15dpo i dag og har fortsatt strek.
Testedato (er på vårt første IVF-forsøk) er satt til 5.november, så jeg kan gjerne ikke si noe helt sikkert før den tid. Og er jeg fortsatt da i tvil og har svake streker, går jeg til legen og tar blodprøve.

Når min IKM egentlig er denne syklusen, har jeg ikke peiling på, ettersom alt er blitt forskjøvet.
Jeg pleier normalt å ha veldig kort lutealfase; på under 10 dager, så sånn sett er jeg jo på overtid. Men jeg har gått på progresteron-tilskudd (Lutinus), så mulig det også påvirker dette.

Jeg lever enn så lenge i håpet! :happy:
Her er forresten dagens test:

Vedlegg

• 20191101_065344.jpg
    20191101_065344.jpg
    7,7 KB · Visninger: 179

Jeg kommer til å fortsette med å teste hver morgen, er som sagt på 15dpo i dag og har fortsatt strek.
Testedato (er på vårt første IVF-forsøk) er satt til 5.november, så jeg kan gjerne ikke si noe helt sikkert før den tid. Og er jeg fortsatt da i tvil og har svake streker, går jeg til legen og tar blodprøve.

Når min IKM egentlig er denne syklusen, har jeg ikke peiling på, ettersom alt er blitt forskjøvet.
Jeg pleier normalt å ha veldig kort lutealfase; på under 10 dager, så sånn sett er jeg jo på overtid. Men jeg har gått på progresteron-tilskudd (Lutinus), så mulig det også påvirker dette.

Så sterk strek har jeg aldri fått så jeg tror det er noe på gang hos deg!

Den testen ser positiv ut! :happy:

Vedlegg

• 5DDF6413-494C-47A2-8EE5-7A208F23F53E.jpeg
    5DDF6413-494C-47A2-8EE5-7A208F23F53E.jpeg
    61,2 KB · Visninger: 114
Gikk ikke veien for meg. Testet negativt i morges, og senere på dagen begynte jeg å blø :(
Men, men. Det er kjipt, men ikke verdens undergang. Får bare belage meg på et nytt innsett.
Gir ikke opp!

Noen som opplevd 10 dager blinkende smiley på clear blue? Uten fast smiley.. begynte å teste på dag 9 og har vært 10 dager blinkende.
Ingen?

Last edited:
Jeg har hatt granske sterke streker på el-testene de siste dagene. Men ikke positive. I dag var teststreken plutselig nesten ikke til å se. Kan el ha vært? Eller kan det være at urinen har vært for utvannet?

Jeg har hatt granske sterke streker på el-testene de siste dagene. Men ikke positive. I dag var teststreken plutselig nesten ikke til å se. Kan el ha vært? Eller kan det være at urinen har vært for utvannet?

Jeg fikk aldri helt positive tester selvom jeg testet to ganger daglig når det nærmet seg EL, fikk ganske sterke før de ble helt negative igjen. Har nok kort LH-topp, mulig du har det også? :)

Jeg fikk aldri helt positive tester selvom jeg testet to ganger daglig når det nærmet seg EL, fikk ganske sterke før de ble helt negative igjen. Har nok kort LH-topp, mulig du har det også? :)
For det er ikke vanlig at negative tester går opp og ned i styrke før de blir helt positive?

Back
Topp