Oss testetøser imellom

Måtte ta en digital i dag :) Jippi!:D

Vedlegg

• F55B0DEE-1486-4EA3-9BDC-65CFECB9AD44.jpeg
    F55B0DEE-1486-4EA3-9BDC-65CFECB9AD44.jpeg
    21,3 KB · Visninger: 161
Hva tror dere om denne? Den ene er redigert litt mørkere.

Vedlegg

• 20191026_085316.jpg
    20191026_085316.jpg
    34,2 KB · Visninger: 144
  • 20191026_085259.jpg
    20191026_085259.jpg
    33,6 KB · Visninger: 150
Hva tror dere? Første bildet er etter 3 min andre dagen etter. Veldig vanskelig test og tyde synes jeg.

Vedlegg

• 65AA9D52-DD4F-471D-8DAE-5C10DE79E5F2.jpeg
    65AA9D52-DD4F-471D-8DAE-5C10DE79E5F2.jpeg
    22,8 KB · Visninger: 206
Dere som har smerter under El, hvor lenge varer det for dere? Har gått rundt med murringer og stikking i 4 dager ca, og i går ble jeg nesten redd det var gått infeksjon etter spiralen. Men verkingen har roet seg litt ned nå, så infeksjon er utelukket. Men pleier det å vare over flere dager? Er ca 3dpo om jeg skal tippe ut ifra andre tegn. Stikkingen kjente jeg mest den første dagen, men nå er det mer murring i nedre del mage og murring/press i korsryggen. Det er vel også alt for tidlig at evt graviditet skal påvirke o_O

Dere som har smerter under El, hvor lenge varer det for dere? Har gått rundt med murringer og stikking i 4 dager ca, og i går ble jeg nesten redd det var gått infeksjon etter spiralen. Men verkingen har roet seg litt ned nå, så infeksjon er utelukket. Men pleier det å vare over flere dager? Er ca 3dpo om jeg skal tippe ut ifra andre tegn. Stikkingen kjente jeg mest den første dagen, men nå er det mer murring i nedre del mage og murring/press i korsryggen. Det er vel også alt for tidlig at evt graviditet skal påvirke o_O

Jeg skrev at jeg var støl og øm i livmorområdet rundt fem dager forrige syklus. Hadde EL halvveis med tanke på smertene (dag 2-3 av 5 med murringer).

Jeg ville faktisk tatt den med ei klype salt, værtfall til det vises strek på en test av anet merke også.
Har opplevd å få sånn strek veldig tidlig, på rfsu test tidlig, men 2 dager senere var det absolutt ingen strek på samme type test...
Denne klypen med salt kom godt med. To dager senere, absolutt ingen strek på samme type test.. takket være deg var jeg ekstra forberedt. Dette er skikkelig kjipt..:sorry:
takk for advarselen!

Denne klypen med salt kom godt med. To dager senere, absolutt ingen strek på samme type test.. takket være deg var jeg ekstra forberedt. Dette er skikkelig kjipt..:sorry:
takk for advarselen!
Uff, så utrolig leit at det ble sånn for deg også! :sorry: jeg holdt meg langt unna alt av rfsu etter den gangen, gikk over til kun wondfo tester kjøpt på Amazon. Opplevde aldri tullestrek med dem.
Håper spiren sitter veldig snart for deg! :Heartred

Noen andre som skimter noe, eller har jeg fått streksyn?

Vedlegg

• E9D8F3FC-76D9-4B9B-8E43-96648256A7C9.jpeg
    E9D8F3FC-76D9-4B9B-8E43-96648256A7C9.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 154
Uff, så utrolig leit at det ble sånn for deg også! :sorry: jeg holdt meg langt unna alt av rfsu etter den gangen, gikk over til kun wondfo tester kjøpt på Amazon. Opplevde aldri tullestrek med dem.
Håper spiren sitter veldig snart for deg! :Heartred
Jeg kommer aldri til å kjøpe en eneste en av de testene igjen:) og neste pp skal jeg vente til ikm med å teste:shy: bare så dust at jeg måtte sjekke så tidlig, siden vi skulle avgårde på konsert. Menmen, jeg fikk jo teste hvordan det føles å være edru ute om ikke annet:singing::woot:

takk, det håper jeg også! Ønsker deg alt godt:)

Back
Topp