For jeg regner ikke med at ovitrelle kan gi sterkere strek 11 dager etterpå? Dette er forøvrig første gang jeg bruker ovitrelle så er ikke så klok på den enda.Enig med deg, sterkere strek i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For jeg regner ikke med at ovitrelle kan gi sterkere strek 11 dager etterpå? Dette er forøvrig første gang jeg bruker ovitrelle så er ikke så klok på den enda.Enig med deg, sterkere strek i dag![]()
Ingen ekspert på det selv, har bare tatt ovitrelle en gang. Siden testen du tok på lørdag? var så blank så vil jeg tro det er babystrek jaFor jeg regner ikke med at ovitrelle kan gi sterkere strek 11 dager etterpå? Dette er forøvrig første gang jeg bruker ovitrelle så er ikke så klok på den enda.
Det jeg tenker også. Kan ikke forstå annet. Men hopper ikke i taket enda, men det er i alle fall håpIngen ekspert på det selv, har bare tatt ovitrelle en gang. Siden testen du tok på lørdag? var så blank så vil jeg tro det er babystrek ja![]()
Krysser fingrene for at den blir sterkereDet jeg tenker også. Kan ikke forstå annet. Men hopper ikke i taket enda, men det er i alle fall håp![]()
Okei, jeg tok en test på mandag fordi jeg ville se hvor mye rester det var igjen etter ovitrellen jeg satte forrige lørdag. Tok en ny test i dag og synes den er betraktelig sterkere, som i mitt hode betyr babystrek? Noen som ser og er enig?![]()
Håper og krysser fingreneJa, veldig enig!❤
Håper det er babystrekOkei, jeg tok en test på mandag fordi jeg ville se hvor mye rester det var igjen etter ovitrellen jeg satte forrige lørdag. Tok en ny test i dag og synes den er betraktelig sterkere, som i mitt hode betyr babystrek? Noen som ser og er enig?![]()

Håper jeg ogsåHåper det er babystrek![]()

Skjedde med meg å.. spent på å teste pånytt på lørdag.Denne streken kom opp innen tida men når den begynte og tørke forsvant den nesten, er så jeg såvidt ser den
Denne streken kom opp innen tida men når den begynte og tørke forsvant den nesten, er så jeg såvidt ser den
Hvor mange dpo?Sikkert bare skygge![]()
Hadde positiv EL test 13 okt, så muligens 10-11 DPO. Eller 9? Temper ikkeHvor mange dpo?
Noen som kan hjelpe?
Første gang jeg tester EL. Er noen av disse positiv? (tallene er datoer, K står for kveld - resten er tatt formiddag)
Strekene er noe sterkere i virkeligheten.
Noen som kan hjelpe?
Første gang jeg tester EL. Er noen av disse positiv? (tallene er datoer, K står for kveld - resten er tatt formiddag)
Noen som kan hjelpe?
men testen er positiv når test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstrek