Ser visst sånn utHar alle testetøsene tatt ferie?![]()
Kan legge ved min test fra i dag morges 10 dpo hvis du ønsker tester å tyde
Første er redigert, og det andre er ikke redigert

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser visst sånn utHar alle testetøsene tatt ferie?![]()
Kan legge ved min test fra i dag morges 10 dpo hvis du ønsker tester å tyde

Ser visst sånn utKan legge ved min test fra i dag morges 10 dpo hvis du ønsker tester å tyde
Vis vedlegget 308200 Vis vedlegget 308199
Ser visst sånn utKan legge ved min test fra i dag morges 10 dpo hvis du ønsker tester å tyde
Ja, det er vanskelig å se hva det egentlig er. Blir spennende å teste i morgenUsikker på om det er skygge eller farge der, men ser strek!
Det er noe derSer visst sånn utKan legge ved min test fra i dag morges 10 dpo hvis du ønsker tester å tyde
Positive de eggløsningstestene der vel, bare å ta banandansen nå!Noen tanker her? Øverst er i går kveld, midten i dag tidlig og nederst nå i kveld..

Positive de eggløsningstestene der vel, bare å ta banandansen nå!![]()
Ja, det må jo holde!Jeg hadde håpet den ble negativ igjen snart! Er i god gang med banandansenog planlagt i dag og i morgen. Håper det holder! Alternativet er 4.30 fredags morgen
![]()

Ja, det må jo holde!Jeg hadde nok tatt med fredagen og da, hvis de ikke er negative i morgen. Bare sånn for sikkerhets skyld...
![]()

Jepp, må til, så føler man at man har gjort jobben ordentlig.Skikkelig pliktsex![]()

Jepp, må til, så føler man at man har gjort jobben ordentlig.![]()

GratulererVis vedlegget 308250 Vis vedlegget 308251 Hei! Jeg er i dag 10 dpo, og begynte å teste 7 dpo. Legger ved bilder fra i morges og i går tidlig. Hva tror dere? Ønsker oss veldig nr. 2, pp 2. Øverst fra i går, nederst fra i dag tidlig strekene på babyplan og A1 er mer rosa i virkeligheten.
Fine strekerVis vedlegget 308250 Vis vedlegget 308251 Hei! Jeg er i dag 10 dpo, og begynte å teste 7 dpo. Legger ved bilder fra i morges og i går tidlig. Hva tror dere? Ønsker oss veldig nr. 2, pp 2. Øverst fra i går, nederst fra i dag tidlig strekene på babyplan og A1 er mer rosa i virkeligheten.
Tusen Takk, veldig etterlengtaFine streker![]()
Tusen takkFine streker![]()