Oss testetøser imellom

To av rfsu var blanke, når jeg fikk rosa på babyplan. Og jeg syns det tok hundre år før streken visste seg på rfsu enn babyplan :p SÅÅÅ jeg gleder meg til digital. :p

Men som deg, så bruker jeg opp rfsu først :p

Ja, det tar hundre år, skjønner ikke at jeg gadd å sløse bort penger på de en gang :P blir spennende å se din digitale! :D

Ja krysser alt som er! Vil kjøpe digital, men venter litt :)

Tok en ny test nå etter jeg har drukket masse. Rett og slett for å sjekke om den fikk samme strek for da ville jeg iallefal trodd det hadde vært skygge. Den var blendahvit :D

Da er det hvertfall ikke skygge du har fått! :D

Noen her som ser det jeg ser? eller ikke ser det jeg heller ikke ser?:hilarious:
11 dpo og ganske sikker på at ting ikke gikk denne gangen heller.. testen er tatt nå, ikke på morgenurin..:oops:
Synes jeg ser noe svaaaaakt.. men antar at det sikkert bare er en skyggestrek(har dog aldri fått det før...)
69337090_2424841534259108_2471349114403553280_n.jpg
68884749_2867866856564939_6487848043944083456_n.jpg

Noen her som ser det jeg ser? eller ikke ser det jeg heller ikke ser?:hilarious:
11 dpo og ganske sikker på at ting ikke gikk denne gangen heller.. testen er tatt nå, ikke på morgenurin..:oops:
Synes jeg ser noe svaaaaakt.. men antar at det sikkert bare er en skyggestrek(har dog aldri fått det før...)
Vis vedlegget 306511 Vis vedlegget 306512
Ser den lett på det første bildet :)

Ser på den øverste :D

Er ganske sikker på at denne er positiv!
Fikk en strek som det 10 dpo sist, og resultatet ligger å sover nå :)

Har aldri fått skygge på Make Sure!

Har prøvd linereader på to forskjellige apper nå; å begge plukker utvilsomt opp en svaaaak 2.linje! Testen har 25 på følsomhet og ikke tatt på morgenurin:hilarious: så kanskje er det håp ennå:angelic:
44411367-BA1F-43C6-B167-B845C254CF73.png
56630B5F-249B-4DE3-AC4B-A325D0FADCE6.png

Dog er denne nederste her tatt med glow; som kun gir mulighet til å ta bilde av OPK tester:hilarious: men det er så vist en svak 2.linje uansett:nailbiting:

Er ganske sikker på at denne er positiv!
Fikk en strek som det 10 dpo sist, og resultatet ligger å sover nå :)

Har aldri fått skygge på Make Sure!

Åååh! Nå kjenner jeg håpet stige! Har aldri fått skygge engang jeg! Er første gangen jeg i det heletatt tror jeg ser noe som helst! Å testen har følsomhet på 25; og ikke tatt på morgenurin heller:hilarious:

Åååh! Nå kjenner jeg håpet stige! Har aldri fått skygge engang jeg! Er første gangen jeg i det heletatt tror jeg ser noe som helst! Å testen har følsomhet på 25; og ikke tatt på morgenurin heller:hilarious:

Så spennende!

Fikk forresten sterkere tester på ettermiddag/kveld nå sist. Så ikke fortvil om det ikke er stort sterkere på neste test.
Sånn egentlig burde man ventet 2-3 dager mellom hver test for å se skikkelig økning, men hvem klarer vel det? :hilarious:

Så spennende!

Fikk forresten sterkere tester på ettermiddag/kveld nå sist. Så ikke fortvil om det ikke er stort sterkere på neste test.
Sånn egentlig burde man ventet 2-3 dager mellom hver test for å se skikkelig økning, men hvem klarer vel det? :hilarious:

Hadde en plan om å vente med å teste til onsdag uansett; og nå må jeg holde meg haaaard for å gjør det fra idag av:hilarious: onsdag er ikm uansett:rolleyes:

Hadde en plan om å vente med å teste til onsdag uansett; og nå må jeg holde meg haaaard for å gjør det fra idag av:hilarious: onsdag er ikm uansett:rolleyes:

Hadde aldr klart å holde meg så lenge:bag:
Du har testnerver av stål da, isåfall!
Krysser fingra for deg:woot:

Hadde aldr klart å holde meg så lenge:bag:
Du har testnerver av stål da, isåfall!
Krysser fingra for deg:woot:

Hehe; skal gjøre mitt beste! Ser mange opplever KS av så tidlige tester; så derfor har jeg prøvd så godt jeg kan å holde hodet kaldt og ikke teste heeeeele tiden:hilarious: har en CB på 10 liggende; mulig den ryker før onsdag da; siden det er antyding til strek på make sure sin på 25 nå ikveld:happy::D:p

Back
Topp