Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk denne i dag.. Hva skjer med syklusen minEr jo positiv. Hopp i høyet![]()
(ikke gravid) Ville ikk2 stolt på den nei før den var tydelig blå. Fått sånn skygge der hvor streken skal være hver gang jeg har testa de. Uten å være gravid. Men sjekk igjen om et par dager
Kjør påFikk denne i dag.. Hva skjer med syklusen min(ikke gravid)
![]()
Håper ikkje det da
Ser jo kjempe bra utAaah, gleder meg til digital kommer i posten!!
Hihi, takkWOW HURRA![]()

Jeg ser strek. Fikk strek på min også igår, 11 dpo. Er 12 dpo som deg idag.Hei hva tror dere om dette? RFSU strimmeltest, en tisset på og en utisset for sammenligning
Ca 12 dpo
Jeg ser strek. Fikk strek på min også igår, 11 dpo. Er 12 dpo som deg idag.
Dagens test, IKM i dag ifølge den ene appen, eller om 3 dager ifølge den andre.
Ser ut som min test. Ser strek!
Er det rsfu strimmel?
Rfsu jafikk en svak strek på cb her om dagen også. Hørt at rfsu er ræva, men det er de jeg har. Bruker de opp før jeg kjøper noen andre
![]()
Ja, dem virker dårligere enn babyplan sine hvertfall. Babyplan sin er på 9dpo, mens rfu sine er på 11 og 12.Rfsu jafikk en svak strek på cb her om dagen også. Hørt at rfsu er ræva, men det er de jeg har. Bruker de opp før jeg kjøper noen andre
![]()
Jeg og har hørt det, Ble litt deppa for det er de jeg har. Du ser bilde av testen min litt lenger opp o tråden. Jeg trodde den var positiv, men nå mistet jeg troen etter å ha googlet RFSU og hørt litt rundt..
CB er trygg så da er du gravid! Litt håp for meg og siden min test ser ut som din
Gratulerer!!![]()
Ja, dem virker dårligere enn babyplan sine hvertfall. Babyplan sin er på 9dpo, mens rfu sine er på 11 og 12.
To av rfsu var blanke, når jeg fikk rosa på babyplan. Og jeg syns det tok hundre år før streken visste seg på rfsu enn babyplanDu hadde jo fine synlige streker på rfsu testene dajeg aner ikke om jeg er 10 eller 14 dpo, for syklusene mine er på tur å jeg tester ikke etter el
![]()