Ser nå at jeg faktisk har gitt deg optimistisk på forrige innlegg, så ignore den meldingen fra meg
gullfisk hukommelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser nå at jeg faktisk har gitt deg optimistisk på forrige innlegg, så ignore den meldingen fra meg
gullfisk hukommelse
Skimter noeTrolig så svak at å legge ut bilde her dreper kvaliteten, men jeg prøver. Ser en ultraultrasvak strek. Det ene bildet er redigert.
TakkGratulerer! Sterk strek dette!Dpo?
13 DPO, tatt nå i kveld med tidligtest 
9 dpo. Ser en strek, tror ikke det er skyggestrek. Ser den enda på testen, og er vel mer enn 30 min siden jeg tok den. Streken kom også før tidsfristen. Dette er vel bra?
Jeg liker veldig godt wondfo sine strips, både til El og g testing. Får kjøpt pakker med 50 av dem på Amazon som ikke er forferdelig dyre.Nei har ikke flere, prøvde først rfsu strimmel, den fikk jeg svak strek på både 12-13 dpo fikk det på disse core hcg resten som du også ser her. Har du noen å anbefale? Vet liksom ikke helt hva jeg skal prøve![]()
Gratulerer9 dpo. Ser en strek, tror ikke det er skyggestrek. Ser den enda på testen, og er vel mer enn 30 min siden jeg tok den. Streken kom også før tidsfristen. Dette er vel bra?
Gratulerer
Gratulerer!
Skimter noe her8 dpo, og jeg plutselig lasta opp bilde i IKM uke 35, så ser jeg en skimtestrek? Syns jeg så den i rett lys når jeg vridde og vendte på den, for man må jo såklart gjøre detMen nå er den helt blenda, men på bilde ser jeg den!? Jeg tok igår, ingen skimtestrek i det hele tatt på den eller den dagen før. Ja, jeg VEIT det er for tidlig 6 og 7 dpo, ikke antydning til noe i det hele tatt, ikke om jeg ga godviljen til en gang.
Men er det flere som faktisk skimter noe her?![]()
Skimter noe på nedersteTrolig så svak at å legge ut bilde her dreper kvaliteten, men jeg prøver. Ser en ultraultrasvak strek. Det ene bildet er redigert.
Her var det strek
Det lover godt9 dpo. Ser en strek, tror ikke det er skyggestrek. Ser den enda på testen, og er vel mer enn 30 min siden jeg tok den. Streken kom også før tidsfristen. Dette er vel bra?
Ser jo flott ut den streken9 dpo. Ser en strek, tror ikke det er skyggestrek. Ser den enda på testen, og er vel mer enn 30 min siden jeg tok den. Streken kom også før tidsfristen. Dette er vel bra?
. 

Hovedregelen er det ja. Du er gravidI går tok jeg en clearblue tidligtest som hadde en svært tydelig strek. I dag tok jeg en vanlig test fra babyplan og fikk svakere strek. Dette er sikkert et dumt spørsmål, men er det slik at en tidligtest får sterkere strek enn en vanlig test, fordi den er mer sensitiv? Vil ikke at streken skal forsvinne igjen![]()
10 dpo. Bare skygge. Virker som disse testene gir mye skyggestreker.
Vis vedlegget 306174