Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg skimter strek derTrolig så svak at å legge ut bilde her dreper kvaliteten, men jeg prøver. Ser en ultraultrasvak strek. Det ene bildet er redigert.
Samme på min. Fikk frem en svak strek på bilde, men nå etter at testen har tørka så er den helt hvit igjen. Blir gal av mindre8 dpo, og jeg plutselig lasta opp bilde i IKM uke 35, så ser jeg en skimtestrek? Syns jeg så den i rett lys når jeg vridde og vendte på den, for man må jo såklart gjøre detMen nå er den helt blenda, men på bilde ser jeg den!? Jeg tok igår, ingen skimtestrek i det hele tatt på den eller den dagen før. Ja, jeg VEIT det er for tidlig 6 og 7 dpo, ikke antydning til noe i det hele tatt, ikke om jeg ga godviljen til en gang.
Men er det flere som faktisk skimter noe her?![]()
Syns jeg skimter strek der![]()
Ser strekJeg er 13DPO. Hva ser dere? Redd for skyggestrek![]()
Vi skal egentlig ikke prøve denne perioden, men ble visst en runde i høyet allikevel![]()

Syns du har en tydelig strek der, svak ja. Men ser ikke ut som en skyggeJeg er 13DPO. Hva ser dere? Redd for skyggestrek![]()
Jeg er 13DPO. Hva ser dere? Redd for skyggestrek![]()

Har du en annen type test du kan prøve med? Enkelte billig strimler har veldig dårlig fargestoff og blir ikke sterke streker på før man er kommet ganske langt.Vis vedlegget 306161 Vis vedlegget 306162
Vis vedlegget 306161
14 dpo, og samme skyggesiden igjen.. eller har den kanskje blitt bittelitt sterkere?
Tror vis det fortsetter sånn her, burde jeg vel ka skje kontakte legen? Jeg skulle fått tr i dag, men ingen antydninger på at den skal komme![]()
Nei har ikke flere, prøvde først rfsu strimmel, den fikk jeg svak strek på både 12-13 dpo fikk det på disse core hcg resten som du også ser her. Har du noen å anbefale? Vet liksom ikke helt hva jeg skal prøveHar du en annen type test du kan prøve med? Enkelte billig strimler har veldig dårlig fargestoff og blir ikke sterke streker på før man er kommet ganske langt.
Skimter noe8 dpo, og jeg plutselig lasta opp bilde i IKM uke 35, så ser jeg en skimtestrek? Syns jeg så den i rett lys når jeg vridde og vendte på den, for man må jo såklart gjøre detMen nå er den helt blenda, men på bilde ser jeg den!? Jeg tok igår, ingen skimtestrek i det hele tatt på den eller den dagen før. Ja, jeg VEIT det er for tidlig 6 og 7 dpo, ikke antydning til noe i det hele tatt, ikke om jeg ga godviljen til en gang.
Men er det flere som faktisk skimter noe her?![]()
Gratulerer! Sterk strek dette!
Legger jeg godviljen til så kan jeg skimte noe. La det bli noe i morgonOkei... Andre som ser denne? Jeg ser meg blind, men føler virkelig jeg ser en svaaaaak strek... Angrer på at jeg testet8dpo
Vis vedlegget 306117 Vis vedlegget 306116
WOW strek