Lillecuddle
Andre møte med forumet
Jeg er litt forvirret.. Tok test da jeg sto opp, fikk vell det som kalles for en skyggestrek? Aldri fått det før, og jeg har tatt disse testene mange ganger..
Klarte ikke legge tanken fra meg, så tok en test i ettermiddag. Der kom det opp en rosa strek. Men plutselig begynte den å bevege seg mot kontrollstreken, og ble til slutt borte..
Ugyldig? Er one step om noen lurer.
Ser at bildene jeg laster opp ble dårlig kvalitet.. på bildene jeg tok ser man en strek på første bilde, men ikke lett å se om den er rosa.. på siste bilde er streken rosa, men en liten stund etter bilde ble tatt så forsvant streken.

Får håpe kroppen rydder opp fort! Alt tar så lang tid synes jeg.. alltid noe man venter på, EL, DPO, graviditet/menstruasjon. Pluss de dagene etter positiv test, hvor man begynner å lure på om det er noe galt. Og så topper det seg med kjemisk/sa eller hva det måtte være
Men nå er den helt blenda, men på bilde ser jeg den!? Jeg tok igår, ingen skimtestrek i det hele tatt på den eller den dagen før. Ja, jeg VEIT det er for tidlig 6 og 7 dpo, ikke antydning til noe i det hele tatt, ikke om jeg ga godviljen til en gang.
åå, nå ble jeg mer håpefull igjen