lusemus 71
Forumet er livet
Er redd det er fargestoff tull på testen. Får sjå kva testen i morgon sier.Wow, se på den daaHåper virkelig at dette går veien!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er redd det er fargestoff tull på testen. Får sjå kva testen i morgon sier.Wow, se på den daaHåper virkelig at dette går veien!
Har dei ikkje. Får sjå kva testen i morgon sierEr det mulig? Har du alle testene? Hadde vært interessant å se alle testene i rekkefølgen de var tatt.. dette er jo en meget tydelig strek!
Er spent om det er fargestoffet i testen som lurer meg. Får sjå kva testen i morgon viser.Det er jo strek!Ta en ny i morgen du, krysser alt jeg har
![]()
Samme her korleis testen i morgon viser.Denne er jo sterkere. Spent på test i morgen.
I morgon får ein sjå om det stemte med testen.Denne er jo sterk! Krysser fingene for at dette er en spire som klamrer seg fast![]()
Er spent jeg og men må holde hodet kald for ikkje og treffe skuffelsen.Positiv på dine vegne, spent på morgendagens test. Er jo strek her da![]()
Ser jo lovendes utHurraaa! På pp3 satt den. Måtte den klamre seg fast![]()
Det der var jo sterkere enn du har hatt på lenge lusemus??? Krysser fingrene for deg!Vis vedlegget 305397
Sikkert tull med fargestoffet i testen. Får sjå kva testen i morgon sier

Er så redd det er fargestoff tull. I morgon vil det vise om det er rett med fargestoffet i testen.Det der var jo sterkere enn du har hatt på lenge lusemus??? Krysser fingrene for deg!![]()
Huff du har vært gjennom en berg og dalbane med positive og negative tester du!! Jeg skjønner meg ikke på testene dine jeg. Men denne her håper jeg er gullegget!!Er så redd det er fargestoff tull. I morgon vil det vise om det er rett med fargestoffet i testen.
Da blir jeg skikkelig skuffa. Kan ikke huske å ha sett så sterke tester fra deg noen gang førEr redd det er fargestoffet i testen. Får sjå kva testen i morgon sier
Håper jeg og men tempen var ikkje noe gode signalHuff du har vært gjennom en berg og dalbane med positive og negative tester du!! Jeg skjønner meg ikke på testene dine jeg. Men denne her håper jeg er gullegget!!
Tempen var ikkje noko og skryte avDa blir jeg skikkelig skuffa. Kan ikke huske å ha sett så sterke tester fra deg noen gang før
Skal man ikke slutte og tempe ved positiv test da?Tempen var ikkje noko og skryte av
Har du testet denne morgenen da?Tempen var ikkje noko og skryte av
Ingen av disse er positive.. men el er nok på veiDen øverste for 3 dager siden, den under for 2 dager siden de nederste tok jeg igår.
Hadde sex igår, skal ha idag og i morgen, det skal vel holde det da?