Oss testetøser imellom

Tok en nå, ikke like sterk som i går. Men sterkere enn i dag tidlig. Vis vedlegget 305301Vis vedlegget 305302 Vis vedlegget 305303 streken synes dårlig på bilde, men den er rosa tror jeg :nailbiting:
Den er rosa ja, ser den tydelig på nærbildet.
Husk at urinkonsentrasjonen også påvirker, samt fargestoffet i testen.
Husker fra ifjor at vi var flere som hadde liten stigning omkring 9-10-11 dpo før det tok seg opp igjen. Var dette med at man liksom egentlig ikke skal teste hver dag..

Når el-testen blir svakere etter sterk test vil det si at du ikke lenger er «fertil» som i at det er ok å legge aksjer den dagen det er sterk også skal det i teorien være nok?
Egget slipper vel 12-36 timer etter Lh-toppen og så lever det i 24 timer så greit dagen etter positiv EL-test også

14 eller 15DPO, fortsatt bare skyggestreker :meh:

Vedlegg

• 3EEE3E27-A9B7-40CC-84FC-3787A878A79C.jpeg
    3EEE3E27-A9B7-40CC-84FC-3787A878A79C.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 133
Den er rosa ja, ser den tydelig på nærbildet.
Husk at urinkonsentrasjonen også påvirker, samt fargestoffet i testen.
Husker fra ifjor at vi var flere som hadde liten stigning omkring 9-10-11 dpo før det tok seg opp igjen. Var dette med at man liksom egentlig ikke skal teste hver dag..
Ja, å ikke teste hver dag når først den første testen er tatt, da er det jo umulig. Hvertfall når man får strek :nailbiting: nå er jeg tom for tester, og det er jo bar. For da kanskje jeg klarer å la vær i noen dager :hilarious:

Ja, å ikke teste hver dag når først den første testen er tatt, da er det jo umulig. Hvertfall når man får strek :nailbiting: nå er jeg tom for tester, og det er jo bar. For da kanskje jeg klarer å la vær i noen dager :hilarious:
Jeg vet. Kjenner godt den altså. Bare lettere å være fornuftig for andres del enn sin egen

Back
Topp