Ville gjerne fortsatt en dag over også jegNår el-testen blir svakere etter sterk test vil det si at du ikke lenger er «fertil» som i at det er ok å legge aksjer den dagen det er sterk også skal det i teorien være nok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville gjerne fortsatt en dag over også jegNår el-testen blir svakere etter sterk test vil det si at du ikke lenger er «fertil» som i at det er ok å legge aksjer den dagen det er sterk også skal det i teorien være nok?
Den er rosa ja, ser den tydelig på nærbildet.Tok en nå, ikke like sterk som i går. Men sterkere enn i dag tidlig. Vis vedlegget 305301Vis vedlegget 305302 Vis vedlegget 305303 streken synes dårlig på bilde, men den er rosa tror jeg![]()
Egget slipper vel 12-36 timer etter Lh-toppen og så lever det i 24 timer så greit dagen etter positiv EL-test ogsåNår el-testen blir svakere etter sterk test vil det si at du ikke lenger er «fertil» som i at det er ok å legge aksjer den dagen det er sterk også skal det i teorien være nok?
Ja, å ikke teste hver dag når først den første testen er tatt, da er det jo umulig. Hvertfall når man får strekDen er rosa ja, ser den tydelig på nærbildet.
Husk at urinkonsentrasjonen også påvirker, samt fargestoffet i testen.
Husker fra ifjor at vi var flere som hadde liten stigning omkring 9-10-11 dpo før det tok seg opp igjen. Var dette med at man liksom egentlig ikke skal teste hver dag..
nå er jeg tom for tester, og det er jo bar. For da kanskje jeg klarer å la vær i noen dager 
Jeg vet. Kjenner godt den altså. Bare lettere å være fornuftig for andres del enn sin egenJa, å ikke teste hver dag når først den første testen er tatt, da er det jo umulig. Hvertfall når man får streknå er jeg tom for tester, og det er jo bar. For da kanskje jeg klarer å la vær i noen dager
![]()
Helt klart. Klarte å holde meg på morgenen i dag, 3 timer senere. Nope. Meen igjen, svakere strek på morgenenJeg vet. Kjenner godt den altså. Bare lettere å være fornuftig for andres del enn sin egen

Så fin strek!Sterkere i dag! Tror dere denne vil slå ut på en digital?![]()
Er det tidligtest eller vanlig? Hvis vanlig så slår den nok ut på digital Fornøyd med denSå fin strek!Er det tidligtest eller vanlig? Hvis vanlig så slår den nok ut på digital
![]()

Ser en svak strek!![]()
Skimter strekSer jeg syner eller er dette en strek?
HURRA
Ser, krysser og håper.14 eller 15DPO, fortsatt bare skyggestreker![]()
StrekSterkere i dag! Tror dere denne vil slå ut på en digital?![]()
Nei vettu hva. Dette er ikke greit altså. Streken forrige dagen var jo såååå finVis vedlegget 305373
Her er alt håp ute
Er blitt ein vane for megÅååneeeei![]()
Er blitt ein vane for meg. Takler det bra for det er ikkje første gang men 100 tals gang.Nei vettu hva. Dette er ikke greit altså. Streken forrige dagen var jo såååå fin