Viprøver79
Glad i forumet
Venter i spenning på dagens test....Håper det blir noe av det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter i spenning på dagens test....Håper det blir noe av det![]()
Blir nok positiv i kveld så hopp i høyetOkei testetøser. El-test! Halve teststreken er like sterk som kontrollstreken, er den positiv eller negativ? Må hele bredden av streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken?
Og hvis den er negativ, er det vits i å teste igjen i ettermiddag eller skal jeg bare vente til ca samme tid imorgen?
Har nett stått opp så må vente noen timer på ladning som må ut.Venter i spenning på dagens test....
Skimter samme streken, den burde blitt litt sterker i dag. Slik hadde jeg vurdert det.Her har jeg tatt siste test i pakka. Kommer ikke til å teste mer på en stund, da det er tydelig at dette ikke er noe.
Mange som får sterkere tester om kvelden enn morgenenÆsj, jeg som ikke skulle teste før i morgen. Hvor er selvkontroll? Testen i går er jo tydelig positiv. Den i dag er ikke så tydelig. Jeg kan skimte en strek, men ikke sann som den i går. Den jeg tok i går var på kvelden, den jeg tok i dag var på morgenen. Kvaliteten når jeh laster opp blir jo bånn i bøtta ogsp. Vis vedlegget 305254Vis vedlegget 305255
Håper det er tilfelle her daMange som får sterkere tester om kvelden enn morgenen

Haaalloooo venter i spenning herHar nett stått opp så må vente noen timer på ladning som må ut.
Jeg ser strek! Men er den rød? Ligner på sånn eBaytest og de ga meg bare skyggestreker, selv om jeg ikke var gravid...Ser dere strek?
Vil tro det. Først response skal være til å stole påHåper det er tilfelle her da![]()
Ja!!!!Haaalloooo venter i spenning her![]()
Den er rød jaJeg ser strek! Men er den rød? Ligner på sånn eBaytest og de ga meg bare skyggestreker, selv om jeg ikke var gravid...
Tok en nå, ikke like sterk som i går. Men sterkere enn i dag tidlig.Vil tro det. Først response skal være til å stole på

Ser en svak strek!Ser jeg syner eller er dette en strek?