Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den vil jeg si er positiv eller veldig veldig nærmeJeg har ikke brukt disse eggløsningstestene før, men denne er vel positiv?
De er negative nå ja, så da hadde du kanskje el igår/idagDe to øverste testene er tatt på fredag. De to nederste på lørdag. Kan vel si at EL-testen er negativ nå?
![]()
Denne er fra nå. Burde den ha blitt mye svakere?
![]()
TakkDen vil jeg si er positiv eller veldig veldig nærme![]()
Takk for svarDe er negative nå ja, så da hadde du kanskje el igår/idag![]()
Skimter ingen strek heller... Men håpet er ikke ute før TR er kommetVis vedlegget 304343 Begynner å miste håpet nå som den ble blenda 10 dpoHar testet med babyplan sine tidligtester.
Det kan dukke opp en strek mens farga holder på å renne over testfeltet.. Det har jeg sett på flere tester. Ville hverken tenkt det ene eller det andre.Vis vedlegget 304392 Når jeg testet i dag kom det opp en strek ganske fort, men så forsvant den igjen. Jeg fikk tatt et bilde av den før den forsvant. Den var enda sterkere før jeg rakk å ta bilde. Jeg ser jo ikke på testen som positiv siden streken forsvant igjen, men kan det gi litt håp at det kom opp noe? Det er en babyplan tidlig test og jeg er 11 dpo. Noen som har erfaring med disse testene og har opplevd det samme?
Blinkende smiley og svak strek på babyplan sine tester. Burde ikke babyplan sin hatt en sterkere strek?
JaBlinkende smiley betyr vel bare økning i østrogen? Babyplan sine måler kun lh-stigning, og etter min erfaring kan de gå kjapt fra ganske svak til sterk. Tipper du ser økning de neste dagene.![]()

Jeg klagde til dem, om tidligtesten deres... La ved bilde og hele pakken (legger ved her også), og svaret var at "det er ikke en ekstra strek på den testen, så den er tydelig negativ", tror det er standardsvaret til alle som får klager fra dem som tester tidlig...
Wow strekSterk nok til at det er noe på gang? Eller kan det være lurestrek...? Skulle/skal ha mensen denne helgen..
Wow kortere syklusHurraaaa! Jeg som ikke bruker å ha el før cd 24, får den nå rundt dag 15! :')![]()
Har vel hoppa i høyet daJeg har ikke brukt disse eggløsningstestene før, men denne er vel positiv?