Oss testetøser imellom

De to øverste testene er tatt på fredag. De to nederste på lørdag. Kan vel si at EL-testen er negativ nå?
957-B2060-C2-B9-4-C17-BFF4-0-C32-F74-B7-C79.jpg

Denne er fra nå. Burde den ha blitt mye svakere?
E5-B12-FBC-1-BA8-42-F6-A98-F-06-A76-A46598-D.jpg

Last edited:
De to øverste testene er tatt på fredag. De to nederste på lørdag. Kan vel si at EL-testen er negativ nå?
957-B2060-C2-B9-4-C17-BFF4-0-C32-F74-B7-C79.jpg

Denne er fra nå. Burde den ha blitt mye svakere?
E5-B12-FBC-1-BA8-42-F6-A98-F-06-A76-A46598-D.jpg
De er negative nå ja, så da hadde du kanskje el igår/idag :)

3F672ADB-EF58-4723-9621-70DE2B09E172.jpeg
Begynner å miste håpet nå som den ble blenda 10 dpo :( Har testet med babyplan sine tidligtester.

Jeg har et spørsmål! Tester med vanlige billigstrimler og clearblue advanced. Fikk i dag «høy fertilitet» med blinkende smilefjes. Vanlig billigstrimmel viser en kjempesvak strek. Burde ikke denne være veldig sterk(ikke positiv da), siden el er på vei?

CAA8E877-3953-4BAB-8856-44F26F1EB732.jpeg
Når jeg testet i dag kom det opp en strek ganske fort, men så forsvant den igjen. Jeg fikk tatt et bilde av den før den forsvant. Den var enda sterkere før jeg rakk å ta bilde. Jeg ser jo ikke på testen som positiv siden streken forsvant igjen, men kan det gi litt håp at det kom opp noe? Det er en babyplan tidlig test og jeg er 11 dpo. Noen som har erfaring med disse testene og har opplevd det samme?

Vis vedlegget 304392 Når jeg testet i dag kom det opp en strek ganske fort, men så forsvant den igjen. Jeg fikk tatt et bilde av den før den forsvant. Den var enda sterkere før jeg rakk å ta bilde. Jeg ser jo ikke på testen som positiv siden streken forsvant igjen, men kan det gi litt håp at det kom opp noe? Det er en babyplan tidlig test og jeg er 11 dpo. Noen som har erfaring med disse testene og har opplevd det samme?
Det kan dukke opp en strek mens farga holder på å renne over testfeltet.. Det har jeg sett på flere tester. Ville hverken tenkt det ene eller det andre.

Blinkende smiley og svak strek på babyplan sine tester. Burde ikke babyplan sin hatt en sterkere strek?

Vedlegg

• 91D9EEFD-9D6D-4E11-944A-78810F2F5222.jpeg
    91D9EEFD-9D6D-4E11-944A-78810F2F5222.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 116
Blinkende smiley og svak strek på babyplan sine tester. Burde ikke babyplan sin hatt en sterkere strek?

Blinkende smiley betyr vel bare økning i østrogen? Babyplan sine måler kun lh-stigning, og etter min erfaring kan de gå kjapt fra ganske svak til sterk. Tipper du ser økning de neste dagene. :)

Blinkende smiley betyr vel bare økning i østrogen? Babyplan sine måler kun lh-stigning, og etter min erfaring kan de gå kjapt fra ganske svak til sterk. Tipper du ser økning de neste dagene. :)
Ja☺️ Blinkende smiley kommer før konstant smiley. Håper det ❤️

Tenker ikke å være så tøsete denne PP, og vente helt til 13 DPO før jeg tester. Men det er en høyst teoretisk plan! Skal iallfall vente til 11 DPO da:shy:

Tenkte jeg ikke skulle leite etter tegn heller.. men i dag smakte først kaffen såpe og plastikk(mulig jeg ikke har skylt koppen godt nok), og så smakte cola zero fra dispenser vanilje..:wacky:

Jaja, skal se jeg blir helt sprø fra helgen og utover:hilarious:

Jeg er på 4DPO i dag:)

Jeg klagde til dem, om tidligtesten deres... La ved bilde og hele pakken (legger ved her også), og svaret var at "det er ikke en ekstra strek på den testen, så den er tydelig negativ", tror det er standardsvaret til alle som får klager fra dem som tester tidlig...

Sånne streker hadde eg og men det blitt barn på 7 og 9 år. Håpa du får snart baby. Ps: prøver ikkje på baby men like å lesa her :)

Er det mulig å få økning i østrogen, men ikke få eggløsning? Har hatt blinkende smiley i to dager nå, men strekene på billigstrimler er skikkelig svake..

Back
Topp