Michelle93
Flørter med forumet
Ville dere testa igjen i dag? Eller venta til imrg?
Ingen tvil om at de er positive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi glemte å skrive at det er el testet og ikke gtestIngen tvil om at de er positive![]()
Oi glemte å skrive at det er el testet og ikke gtest
Gratulerer så myeMåtte den sitte på riktig plass og bli der til April 2020![]()
Ser lovende ut men vet mange har dårlig erfaring med rfsuGårsdagens test 10 dpo og dagens 11 dpo nederst . Dette kan vell ikke være skygge? Er det en ørliten stigning? Hva tenker dere?
Åpne testen og se på stripa da, synes jeg ser strek på de siste også, men mye lettere å se uten den plasten foran.Ser strek på de 2 første bildene men ikke på de 2 siste. Mellom de 2 første og 2 siste bildene så er det ca 30 sek. Hvordan skal jeg tolke dette? Var jo først positiv også etter 30 sek ca så negativ. Er forvirra.
14 dpo og 3 dager til ikm
Jeg ville testa i kveld også.Ville dere testa igjen i dag? Eller venta til imrg?
Åpne testen og se på stripa da, synes jeg ser strek på de siste også, men mye lettere å se uten den plasten foran.![]()
Skimter strek på begge. Håper den blir enda sterkere i morgonGårsdagens test 10 dpo og dagens 11 dpo nederst . Dette kan vell ikke være skygge? Er det en ørliten stigning? Hva tenker dere?
Ja, ser ikke noe på den jeg heller.Slik er den nå. Veldig blendahvit av det jeg kan se. Men syntes det var så rart at den gikk fra pos til evt svakere pos/negativ.
Hva skal jeg gå ut ifra her??

Ser strek ja men ikkje påvdri 2 neste. Forsterbarn du blir forvirra. Kjenner ikkje til dei testaneSer strek på de 2 første bildene men ikke på de 2 siste. Mellom de 2 første og 2 siste bildene så er det ca 30 sek. Hvordan skal jeg tolke dette? Var jo først positiv også etter 30 sek ca så negativ. Er forvirra.
14 dpo og 3 dager til ikm
Jeg hadde tatt ein seint for å ha kontrollen. Slik hadde jeg fort detVille dere testa igjen i dag? Eller venta til imrg?
Ser strek ja men ikkje påvdri 2 neste. Forsterbarn du blir forvirra. Kjenner ikkje til dei testane
Ja, ser ikke noe på den jeg heller.
Det kan være du har sett fargestoffet i testen som har glidd forbi, det skal jo gli over hele testen før resultatet vises etter 5 minutter.
Hvis fargen har vært der lenger enn det vet jeg ikke. Du får teste igjen om en dag eller to.
Veldig spennende da!![]()
Denne er positiv. Den skal være like sterk eller sterkere for at den skal være positiv.Positiv el test eller rett før?
Sikker? For skal sette ortivelle når den er pos, og jeg pleier å få strek som er sterkere enn kontroll strekenDenne er positiv. Den skal være like sterk eller sterkere for at den skal være positiv.
Ikke helt, men nesten. Ta en når du står opp også for å sePositiv el test eller rett før?