Oss testetøser imellom

Gårsdagens test 10 dpo og dagens 11 dpo nederst . Dette kan vell ikke være skygge? Er det en ørliten stigning? Hva tenker dere?
Ser lovende ut men vet mange har dårlig erfaring med rfsu :)

Ser strek på de 2 første bildene men ikke på de 2 siste. Mellom de 2 første og 2 siste bildene så er det ca 30 sek. Hvordan skal jeg tolke dette? Var jo først positiv også etter 30 sek ca så negativ. Er forvirra.
14 dpo og 3 dager til ikm
Åpne testen og se på stripa da, synes jeg ser strek på de siste også, men mye lettere å se uten den plasten foran.:)

Åpne testen og se på stripa da, synes jeg ser strek på de siste også, men mye lettere å se uten den plasten foran.:)

Slik er den nå. Veldig blendahvit av det jeg kan se. Men syntes det var så rart at den gikk fra pos til evt svakere pos/negativ.

Hva skal jeg gå ut ifra her??

Vedlegg

• Screenshot_20190722-181143_Negative Image - Image Negative Scanner.jpg
    Screenshot_20190722-181143_Negative Image - Image Negative Scanner.jpg
    18,9 KB · Visninger: 123
Slik er den nå. Veldig blendahvit av det jeg kan se. Men syntes det var så rart at den gikk fra pos til evt svakere pos/negativ.

Hva skal jeg gå ut ifra her??
Ja, ser ikke noe på den jeg heller.
Det kan være du har sett fargestoffet i testen som har glidd forbi, det skal jo gli over hele testen før resultatet vises etter 5 minutter.
Hvis fargen har vært der lenger enn det vet jeg ikke. Du får teste igjen om en dag eller to.:)
Veldig spennende da!:happy:

Ser strek på de 2 første bildene men ikke på de 2 siste. Mellom de 2 første og 2 siste bildene så er det ca 30 sek. Hvordan skal jeg tolke dette? Var jo først positiv også etter 30 sek ca så negativ. Er forvirra.
14 dpo og 3 dager til ikm
Ser strek ja men ikkje påvdri 2 neste. Forsterbarn du blir forvirra. Kjenner ikkje til dei testane

Ja, ser ikke noe på den jeg heller.
Det kan være du har sett fargestoffet i testen som har glidd forbi, det skal jo gli over hele testen før resultatet vises etter 5 minutter.
Hvis fargen har vært der lenger enn det vet jeg ikke. Du får teste igjen om en dag eller to.:)
Veldig spennende da!:happy:

Venter tr om 3 dager så får vente å se:)

11 dpo og ingen strek. Fått svakt positiv på Lloyds for 2 dager siden og rfsu i går. Enten er det kjemisk eller juksestrek på forrige.

Vedlegg

• IMG_20190722_230253.jpg
    IMG_20190722_230253.jpg
    18,5 KB · Visninger: 136
Positiv el test eller rett før?

Vedlegg

• Snapchat-78570191.jpg
    Snapchat-78570191.jpg
    11,3 KB · Visninger: 117
Back
Topp