Krysser fingre for at det blir din tur snartTok ein test går og der skimta ein noko langt bak i. Er jo barre 6 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for at det blir din tur snartTok ein test går og der skimta ein noko langt bak i. Er jo barre 6 dpo
Har troa på dei når dei blir sterkere strek på dei.Åh så kjedelig![]()
Får håpe på detKrysser fingre for at det blir din tur snart![]()
Lover godt11 dpo
Håååååper dette går veien![]()
Kan ane noeDagens test, føler jeg kanskje kan se antydning til noe. Men tror jeg innbiller meg ting![]()
Ja mulig det er noe herHer er det noe, om det er farge eller ikke det vet jeg ikke. Den ser rosa ut. Vanskelig å fange ordentlig på bilde, men skrur jeg ned lyset litt på bildet så kommer den mye bedre frem. Vis vedlegget 301821 Vis vedlegget 301822
Kjenner ikke til de testene, men ser ut som fargen ikke har klart å flytte seg helt over feltetHei.
Jeg er 7 dpo i dag tror jeg. Måtte ta en test
Men den ble sånn her noen som har fått lignende? Kan det gi utslag så tidlig? Dette er ebay test. Vis vedlegget 301826
Tusen takkgratulerer!![]()

WOW BABYTok denne på ettermiddagen![]()

Jeg har trua
Er så lei av kjemiske. Håper du har rettJeg har trua![]()
Det ser ikke ut som skygge, men kan ta feil. Hvor mange dpo er du?Altså... Det er ikke skygge det her? Vis vedlegget 301858
Den ble rosa med en gang. Er 15 dpo. Kan være mindre. Har ikke tempet eller testet for el denne pp. Så vet faktisk ikkeDet ser ikke ut som skygge, men kan ta feil. Hvor mange dpo er du?![]()
Heia gullegg heia gullegg
Ser en strekAltså... Det er ikke skygge det her? Vis vedlegget 301858
Håper det er GULLEGGETHeia gullegg heia gullegg