Men det er lov. Ta en dag av gangenHåpe men har ikkje heilt troa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er lov. Ta en dag av gangenHåpe men har ikkje heilt troa.
Stor klem![]()

hehe.. Hvor mange dpo er du nå?Sist fikk jeg svake streker på babyplan 11 dpo. Fikk negativ på vanlig fra babyplan og rfsu på ikm dagen, men positiv på digital og pluss på kvelden.. jeg har liksom følelsen av at det er noe der.. for det er ikke vanlig menssmerter, men strekking på en måte..
Frustrerende å kjenne noe å ikke få positivt assaaa.
Dum som bare mååå teste også da med så dyre testerhehe..
Tappen er fortsatt laaangt bak, og høy temp.
El var 4 dager for sen, noe som aldri har skjedd. Mens skulle egentlig vært 28/5. Men den er jo sen pga sen el. Bare surr denne mnd... blæææh
12Hvor mange dpo er du nå?
En god følelse! Nyt deniiiii, takk... Kan ikke tro det.... Føles helt uvirkelig...
Vis vedlegget 299419
5 min
Vis vedlegget 299420
6 min
Vis vedlegget 299421
10 min
9 dpo. Tror det er lurestrek.
Er litt nedfor i dag. Prøver og bygge opp den negative veggen som holder motet oppe.
Skimter en strek og tenker den er positivJeg håper det, men så er jeg livredd for å få falsk negativ, leser jo om mange som får slike skyggestreker.
Tok en ny test for moro skyld kl 17 når jeg kom hjem fra arbeid, det er en cb rask deteksjon og den ser slik ut under her. Fortsatt er jeg veldig skeptisk, for tenker at dem kan være falske eller skygge. Har en test igjen og den er digital, og den blir prøvd i morgen eller fredag morgen ( med mindre tanta kommer da).
Syns jeg ser en svaaak strek. Krysser fingrene for at strekene blir sterkere fremoverDette er vel så svakt at det ikke tells eller?syns nesten ikke i virkeligheten..det er clear blue early, med bare en strek i den store ruta om man er gravid.. ble så skuffa!
har så forferdelig med riving nedi eggstokka og ryggen, å sur er jeg som ei padde.. hadde håpet at en liten spire kunne være unnskyldningen
11 dpo...
Krysser for oss begge.Men det er lov. Ta en dag av gangenJeg var nervevrak frem til ultralyden i uke 8. Nøt ikke graviditeten litt en gang. Så nå kan vi ikke gjøre annet en å krysse alt for deg
![]()
Har vert fra 7 dpo men den kjemiske elsker egga mine.Høre fortsatt ikkje til her, syns det er koselig å sjå testene dykkar. Men dine tester har hatt streker ei stund sant?![]()
Har vert fra 7 dpo men den kjemiske elsker egga mine.
Ser streken tydelig. Ingen erfaring med streker som forsvinner dessverre, men siden man ikke skal lese av resultatet etter tidsfristen gjelder vel resultatet før den forsvant tenker jeg?Ettermiddag 9 dpo. Erfaring med slike streker på babyplan? Forsvant helt når den tørket ca 30 min senere...
Vis vedlegget 299458
Nå er den negativ igjenNå er el testen negativ? el happening now
håper g-test blir positiv om et par uker![]()
Krysser og håper det kommer 2 sterker om 10 dager.Nå er el testen negativ? el happening now
håper g-test blir positiv om et par uker![]()
Nå er den negativ igjenLykke til og håper på positiv gtest hos deg om toukers tid
![]()
Krysser og håper det kommer 2 sterker om 10 dager.