Ser ingentingAner ikke hvor jeg er i syklus så tester etter både el og graviditet. Har hatt blødninger 10 mai og i noen dager og plutselig en gang igjen noen dager etter det. Noen som ser noe? Makesure test ca 1 minutt etter den ble tatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ingentingAner ikke hvor jeg er i syklus så tester etter både el og graviditet. Har hatt blødninger 10 mai og i noen dager og plutselig en gang igjen noen dager etter det. Noen som ser noe? Makesure test ca 1 minutt etter den ble tatt
Håper det, tror det ikke. Men jeg håperSer noe kjempesvakt. La det bli sterkere!

Håper det, tror det ikke. Men jeg håper![]()

Sikkert i morgen, eller i kveldHvortid tenker du og teste igjen?![]()
eller en time
hahahah!Synes jeg skimter noe om jeg legger godvilja tilFlere enn meg som kan se antydning til strek på denne?![]()
Nei desverre. Kanskje enklere å vurdere orginalbildet?Flere enn meg som kan se antydning til strek på denne?![]()
Syns liksom jeg skimter noe hvis jeg ser nøye. Det er veldig veldig tidlig enda altsåNei desverre. Kanskje enklere å vurdere orginalbildet?![]()
I rett lys så kaaan jeg se litt. Men igjen, jeg ser det jeg vil se. Mine er blenda, men jeg ser litt alikevel fordi jeg har så lyst det skal være noe der.Syns liksom jeg skimter noe hvis jeg ser nøye. Det er veldig veldig tidlig enda altså![]()
Syns din skimta mer, så kanskje det er noe?Ååh.. jeg håper så inderlig!I rett lys så kaaan jeg se litt. Men igjen, jeg ser det jeg vil se. Mine er blenda, men jeg ser litt alikevel fordi jeg har så lyst det skal være noe der.Syns din skimta mer, så kanskje det er noe?

krysser fingrene for oss begge Sikkert i morgen, eller i kveldeller en time
hahahah!

Skimter noeFlere enn meg som kan se antydning til strek på denne?![]()
Skimter noe her ogSyns liksom jeg skimter noe hvis jeg ser nøye. Det er veldig veldig tidlig enda altså![]()
Hei damer,
Nå om dagen kaller jeg meg en testetøs for jeg blir gal. Jeg prøver igrunn ikke å få barn, men har klart å glemme pilla mi. Og jeg trenger hjelp til å se på disse.. RFSU er ofte noe lureri og jeg håper dere kan hjelpe meg. Vet ikke hvor langt jeg evt hadde vært eller noe som helst. Jeg går på minipille og har ikke hatt mensen på 4 mnd. Så null kontroll.. Men glemt et par piller for en bitteliten stund tilbake. Noen som kan fortelle meg hva de mener her? Takker på forhånd ❤
Jeg ser det du serI rett lys så kaaan jeg se litt. Men igjen, jeg ser det jeg vil se. Mine er blenda, men jeg ser litt alikevel fordi jeg har så lyst det skal være noe der.Syns din skimta mer, så kanskje det er noe?
Legger jeg godviljen til synest jeg ser noe daHei damer,
Nå om dagen kaller jeg meg en testetøs for jeg blir gal. Jeg prøver igrunn ikke å få barn, men har klart å glemme pilla mi. Og jeg trenger hjelp til å se på disse.. RFSU er ofte noe lureri og jeg håper dere kan hjelpe meg. Vet ikke hvor langt jeg evt hadde vært eller noe som helst. Jeg går på minipille og har ikke hatt mensen på 4 mnd. Så null kontroll.. Men glemt et par piller for en bitteliten stund tilbake. Noen som kan fortelle meg hva de mener her? Takker på forhånd ❤
Legger jeg godviljen til synest jeg ser noe da![]()
Ser ingenting. Ser kun en fargeforskjell på det negative bildet. Men ikke no som tyder på strek desverre.Hei damer,
Ser ingenting. Ser kun en fargeforskjell på det negative bildet. Men ikke no som tyder på strek desverre.