Oss testetøser imellom

Aner ikke hvor jeg er i syklus så tester etter både el og graviditet. Har hatt blødninger 10 mai og i noen dager og plutselig en gang igjen noen dager etter det. Noen som ser noe :)? Makesure test ca 1 minutt etter den ble tatt
Ser ingenting :(

Flere enn meg som kan se antydning til strek på denne? :)

Vedlegg

• 20190524_104458.jpg
    20190524_104458.jpg
    20,8 KB · Visninger: 156
Syns liksom jeg skimter noe hvis jeg ser nøye. Det er veldig veldig tidlig enda altså:)
I rett lys så kaaan jeg se litt. Men igjen, jeg ser det jeg vil se. Mine er blenda, men jeg ser litt alikevel fordi jeg har så lyst det skal være noe der. :laughing002 Syns din skimta mer, så kanskje det er noe?

Vedlegg

• 61677382_2384067365197007_7840305847858102272_o.jpg
    61677382_2384067365197007_7840305847858102272_o.jpg
    25,8 KB · Visninger: 116
I rett lys så kaaan jeg se litt. Men igjen, jeg ser det jeg vil se. Mine er blenda, men jeg ser litt alikevel fordi jeg har så lyst det skal være noe der. :laughing002 Syns din skimta mer, så kanskje det er noe?
Ååh.. jeg håper så inderlig! :joyful:
Syns da jeg skimter noe hos deg også jeg da! :) men jeg er vel som du.. ønsker så fælt at jeg ser streker alle steder snart :smiley-angelic006 krysser fingrene for oss begge :)

Hei damer,

Nå om dagen kaller jeg meg en testetøs for jeg blir gal. Jeg prøver igrunn ikke å få barn, men har klart å glemme pilla mi. Og jeg trenger hjelp til å se på disse.. RFSU er ofte noe lureri og jeg håper dere kan hjelpe meg. Vet ikke hvor langt jeg evt hadde vært eller noe som helst. Jeg går på minipille og har ikke hatt mensen på 4 mnd. Så null kontroll.. Men glemt et par piller for en bitteliten stund tilbake. Noen som kan fortelle meg hva de mener her? Takker på forhånd ❤

Vedlegg

• 20190524_194859.jpg
    20190524_194859.jpg
    21,2 KB · Visninger: 152
  • Negative Image_2a2aa9f4-a902-4b15-af3b-dc485f14c874.jpg
    Negative Image_2a2aa9f4-a902-4b15-af3b-dc485f14c874.jpg
    30,2 KB · Visninger: 152
Hei damer,

Nå om dagen kaller jeg meg en testetøs for jeg blir gal. Jeg prøver igrunn ikke å få barn, men har klart å glemme pilla mi. Og jeg trenger hjelp til å se på disse.. RFSU er ofte noe lureri og jeg håper dere kan hjelpe meg. Vet ikke hvor langt jeg evt hadde vært eller noe som helst. Jeg går på minipille og har ikke hatt mensen på 4 mnd. Så null kontroll.. Men glemt et par piller for en bitteliten stund tilbake. Noen som kan fortelle meg hva de mener her? Takker på forhånd ❤

Ser ingenting

Hei damer,

Legger jeg godviljen til synest jeg ser noe da :)

Hei damer,

Ser ingenting. Ser kun en fargeforskjell på det negative bildet. Men ikke no som tyder på strek desverre.

Back
Topp