Oss testetøser imellom

Ææh, tør ikke håpe på noe. Men disse symptomene og Tempen gir meg litt håp, også sier dere at dere ser noe så får jeg hvertfall håp. Men heldigvis så har jeg lært meg å ikke bli skuffet da :hilarious: egentlig gitt litt opp :hilarious:
Viktig å beholde håpet, men man vil jo skåne seg selv for skuffelsen også, så er jo viktig å være realistisk. Men jeg kan se noe svakt der, så håper det er begynnelsen på noe :)

Viktig å beholde håpet, men man vil jo skåne seg selv for skuffelsen også, så er jo viktig å være realistisk. Men jeg kan se noe svakt der, så håper det er begynnelsen på noe :)
Ja, man vil jo det. Men likevel har jeg lagt til meg en sann "jaja" også går liksom dagene videre. For skulle jeg blitt skuffet hver gang hadde jeg nok vært innlagt noe sted tror jeg. Det jeg merker jeg sliter mest med er den å ikke vite, de 2 ukene til tr evt kommer. Jeg er født nysgjerrig, men på en annen side elsker jeg å lese, Google, kjenne og lure litt på om det jeg føler er relevant. :hilarious: Så jeg blir dratt litt i begge ender :hilarious:

Ja, man vil jo det. Men likevel har jeg lagt til meg en sann "jaja" også går liksom dagene videre. For skulle jeg blitt skuffet hver gang hadde jeg nok vært innlagt noe sted tror jeg. Det jeg merker jeg sliter mest med er den å ikke vite, de 2 ukene til tr evt kommer. Jeg er født nysgjerrig, men på en annen side elsker jeg å lese, Google, kjenne og lure litt på om det jeg føler er relevant. :hilarious: Så jeg blir dratt litt i begge ender :hilarious:
Ja skjønner det. Jeg er nok den som blir veldig skuffa, men får nytt håp igjen når det går mot ny el!
Jeg elsker også å sitte å lese og tilegne meg ny kunnskap, men idag havna jeg på lesing om infertilitet og ivf (vi runder straks et år med prøving), og kjente jeg ikke ble noe oppmuntra av det :P Så nå har jeg bestemt meg for å ikke google mer! Får se hvor lenge det holder :hilarious:

Ja skjønner det. Jeg er nok den som blir veldig skuffa, men får nytt håp igjen når det går mot ny el!
Jeg elsker også å sitte å lese og tilegne meg ny kunnskap, men idag havna jeg på lesing om infertilitet og ivf (vi runder straks et år med prøving), og kjente jeg ikke ble noe oppmuntra av det :p Så nå har jeg bestemt meg for å ikke google mer! Får se hvor lenge det holder :hilarious:
Haha! Vi har rundet året alt! Har bestilt time for utredning forrige mnd, men jeg avbestilt igjen. Det er liksom noe i meg som sier at det får snart. Helt sprø følelse. Tenker at vi prøver nå ut sommeren, har ingenting skjedd innen det så blir det utredning :happy:

Haha! Vi har rundet året alt! Har bestilt time for utredning forrige mnd, men jeg avbestilt igjen. Det er liksom noe i meg som sier at det får snart. Helt sprø følelse. Tenker at vi prøver nå ut sommeren, har ingenting skjedd innen det så blir det utredning :happy:
Kan forstå at du avbestilte! Jeg har intenst lyst at det skal gå av seg selv. Skal til legen imorgen for oppfølging (har jo fått letrozol siden januar pga manglende eggløsning), så får vi se hva planen blir videre. Kunne gjerne tenkt meg litt mer utredning :)

Aner ikke hvor jeg er i syklus så tester etter både el og graviditet. Har hatt blødninger 10 mai og i noen dager og plutselig en gang igjen noen dager etter det. Noen som ser noe :)? Makesure test ca 1 minutt etter den ble tatt

Vedlegg

• Screenshot_20190523_211553_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190523_211553_com.android.gallery3d.jpg
    13,9 KB · Visninger: 147
  • IMG_20190523_210955.jpg
    IMG_20190523_210955.jpg
    16,8 KB · Visninger: 140
Back
Topp