Åhh, det håper jeg ogsåTror det er på vei til babystrekhåper den blir sterkere fremover
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, det håper jeg ogsåTror det er på vei til babystrekhåper den blir sterkere fremover
![]()

Babystrek!Hva tror dere?![]()
Jeg håper!Babystrek!

Jeg får bare krysse fingrene!Jeg tror babystrek![]()

Her er det strekNoen som klarer å se noe på denne testen? Er på dag 32 i syklusen og ingen TR, men aner ikke når jeg hadde EL. Har vanligvis syklus fra 26-30 dager
Noen som klarer å se noe på denne testen? Er på dag 32 i syklusen og ingen TR, men aner ikke når jeg hadde EL. Har vanligvis syklus fra 26-30 dager

Tør ikke slippe jubelen løs helt enda siden det så vidt er mulig å skimte strek og jeg har mye murringer i dag.. Er på PP10, så føles uvirkelig hvis det plutselig skulle klaffe nåHer er det strek![]()
La den bli sterkareHva tror dere?![]()
Mye murringer i dag, så har ikke helt trua på at det er noe, men håperSer strek![]()

Skimter noeNoen som klarer å se noe på denne testen? Er på dag 32 i syklusen og ingen TR, men aner ikke når jeg hadde EL. Har vanligvis syklus fra 26-30 dager
Ingen tvil, gratulerer så mye!!Dagens test![]()
Tusen takkIngen tvil, gratulerer så mye!!![]()
Wow sterkare i dagDagens test![]()
Mye murringer i dag, så har ikke helt trua på at det er noe, men håper![]()
Ja, håper egget graver seg godt nedWow sterkare i dag![]()
Dagens test![]()
Her kan man si gratulerer 
Noen som klarer å se noe på denne testen? Er på dag 32 i syklusen og ingen TR, men aner ikke når jeg hadde EL. Har vanligvis syklus fra 26-30 dager