Denne så positiv ut!Okay, nå har jeg tatt test, RFSU test tidlig. Vet mange ikke har så god erfaring med RFSU. Men hva tenker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne så positiv ut!Okay, nå har jeg tatt test, RFSU test tidlig. Vet mange ikke har så god erfaring med RFSU. Men hva tenker dere?
Sterk i dag også..
Uten å virke dum.. Dette er som sagt min første runde med testing etter el.
Men jeg er usikker på det med positiv test. Betyr det at egget slippes når den er positiv? Eller 12-36 timer etter at testen er positiv?
Og, når er det viktigst å legge inn aksjer?
Okay, nå har jeg tatt test, RFSU test tidlig. Vet mange ikke har så god erfaring med RFSU. Men hva tenker dere?
Egget skal slippes etter positiv test, men det er umulig å si akkurat når det skjer med mindre du er en av dem som kjenner det.
Jeg hadde kjørt på i dag og i morgen for å være sikker![]()

For å oppdatere eget innlegg, tok digital i dag, og nå er det ingen tvil.Okay, nå har jeg tatt test, RFSU test tidlig. Vet mange ikke har så god erfaring med RFSU. Men hva tenker dere?

For å oppdatere eget innlegg, tok digital i dag, og nå er det ingen tvil.Takk for gratulasjoner!
![]()

For å oppdatere eget innlegg, tok digital i dag, og nå er det ingen tvil.Takk for gratulasjoner!
![]()
JaNegativ i dag. Vil det da si at jeg er 1 dpo nå?
Håper da selvfølgelig at dette blir vår PP og at dette ikke er lureskyggeSkimter noe svakt. Krysser fingrene for at det blir sterkere8 dpo og har masse rfsu liggende etter forrige pp, bruker dem opp før ikm. Liker egentlig ikke disse testene men man bruker hva man haverKan skimte noe , men ingenting som kan konkludere med positiv
Håper da selvfølgelig at dette blir vår PP og at dette ikke er lureskygge
Vis vedlegget 298533
Jeg personlig ville sagt rett før positiv, og at den blir det ila dagen eller imorgen tidligLitt ny i el-testing for å bli kjent med syklusen - er denne positiv eller bare nesten?Vis vedlegget 298542
Takk, den ble positiv i dagJeg personlig ville sagt rett før positiv, og at den blir det ila dagen eller imorgen tidlig
Hva tror dere?![]()
håper den blir sterkere fremover