Åååå så flott!!!!

Gratulerer så mye 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå så flott!!!!

Gratulerer så mye 
Er det ebay tester One step så ta ein Anna test for å være sikker. Håper det ikkje er tulle strek![]()

Ser den tydeligEr dette babystrek?? Første ordentlige pp, trodde aldri det ville skje så fort
12 dpo
Jeg tror du er gravid men at det er for tidlig til å slå ut på digitalEr jeg gravid eller ikke. Det er 2 dager til jeg skal ha mensen. Tok 2 tester i går og en i dag. de er så svak at jeg kan ikke tro det... tenk om ukestesten viser gravid men det er feil??.. de andre er svak blå. hadde MA for 5 mnd siden så jeg er så redd for å bli skuffet eller det er feil! hva tror dere?
ser kjempebra ut!Litt progresjon her
Hcg var på 68 14 dpo, noe jeg syns var vel lavt. (ivf så befruktningsdato er nøyaktig)
16 dpo var den gått opp til 259 som et innafor!
Ny hcg blodprøve i morgen, får da svar torsdag, og igjen ny prøve på mandagkrysser alt jeg har nå!
Hadde håpet at test streken var sterkere en kontrollstreken i dag, men!

HURRA BABYSÅ KOSLIGT
Åååå så flott!!!!Gratulerer så mye
![]()
Takk dere, all den ventingen, opp og nedturene. Håper dette blir vår tur.Gratulerer så mye
Håper virkelig dette er det lille mirakelet du har ventet på![]()
Det er noe der
Det er noe der![]()
men håper det er sterkere imorgen.Det står Gravid 1-2 på den digitale testen hennes, så det var nok ikke for tidligJeg tror du er gravid men at det er for tidlig til å slå ut på digitalDen med streker er tidligtest og begge har strek
Å helledussan så blind jeg erDet står Gravid 1-2 på den digitale testen hennes, så det var nok ikke for tidlig![]()

Jeg skimter noe, la det være begynnelse på noe
Er det Ebay hadde jeg ikkje godkjent dei. Prøv ein Anna test. La det være begynnelse på noeVis vedlegget 298088
Jeg klarer ikke å stole på disse testene men, streken er tydelig og lilla. 10 dpo. Erfaringer?
Åååå herregud! Gratulerer!!!
Babyplan kom i dag, og søren var de også positive nå håper jeg det sitter!Er det Ebay hadde jeg ikkje godkjent dei. Prøv ein Anna test. La det være begynnelse på noe.
Gratulerer!Vis vedlegget 298108
Babyplan kom i dag, og søren var de også positive nå håper jeg det sitter!