Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ser nok ikke syner! Gratulerer!Er dette sant?? Jeg klarer ikke tro på det. Jeg er helt i sjokk! Ser jeg syner eller er det to streker der??
CB tidligtest. Er på 11 dpo
Skimter streken![]()
Disse er vel positive?![]()

Det er vel positiv![]()
GratulererVis vedlegget 297924 Dagens test![]()
Sikker ? Er så vanskelig å tyde om de er positive eller nesten positive synes jeg....![]()
Du er gravid! Gratulerer! Vet hvordan det er med MA i bagasjen, men prøv å tenke positivt! Du ER gravid!Er jeg gravid eller ikke. Det er 2 dager til jeg skal ha mensen. Tok 2 tester i går og en i dag. de er så svak at jeg kan ikke tro det... tenk om ukestesten viser gravid men det er feil??.. de andre er svak blå. hadde MA for 5 mnd siden så jeg er så redd for å bli skuffet eller det er feil! hva tror dere?
Du er gravid! Gratulerer! Vet hvordan det er med MA i bagasjen, men prøv å tenke positivt! Du ER gravid!
Er jeg gravid eller ikke. Det er 2 dager til jeg skal ha mensen. Tok 2 tester i går og en i dag. de er så svak at jeg kan ikke tro det... tenk om ukestesten viser gravid men det er feil??.. de andre er svak blå. hadde MA for 5 mnd siden så jeg er så redd for å bli skuffet eller det er feil! hva tror dere?

HURRA BABYEr jeg gravid eller ikke. Det er 2 dager til jeg skal ha mensen. Tok 2 tester i går og en i dag. de er så svak at jeg kan ikke tro det... tenk om ukestesten viser gravid men det er feil??.. de andre er svak blå. hadde MA for 5 mnd siden så jeg er så redd for å bli skuffet eller det er feil! hva tror dere?