Oss testetøser imellom

Kveldsurin , 8 dpo med tidligtest. Enten har jeg ett forferdelig streksyn eller så skimter jeg noe. Men igjen tenker jeg skygge. De to første har tørket litt og bildene er lagt på litt kontrast da lyset på badet er veldig sterkt.. Noen som vet om babyplan har tatt dette til seg ? :anyone

Vedlegg

• 394B45F6-A52B-4ABC-B085-E485038778BE.jpeg
    394B45F6-A52B-4ABC-B085-E485038778BE.jpeg
    11,3 KB · Visninger: 107
  • 27ED9DF8-A8EF-4235-87F7-89713E29AC4E.jpeg
    27ED9DF8-A8EF-4235-87F7-89713E29AC4E.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 101
  • FCD9FEBE-295D-4100-ACAE-8FDBC9AB5A10.jpeg
    FCD9FEBE-295D-4100-ACAE-8FDBC9AB5A10.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 112
Kveldsurin , 8 dpo med tidligtest. Enten har jeg ett forferdelig streksyn eller så skimter jeg noe. Men igjen tenker jeg skygge. De to første har tørket litt og bildene er lagt på litt kontrast da lyset på badet er veldig sterkt.. Noen som vet om babyplan har tatt dette til seg ? :anyone
Skimter noe her ja :)

Ser noe svaktxsmile9

Skimter noe på det siste bilde, håper det er noe på gang :)

Du regner første blødning dag av mensen som syklusdag 1, ikke fra når blødningen er over :)
Siden du sier du har uregelmessig syklus, så kan det være greit å begynne å teste tidlig etter el, for å ikke gå glipp av den (spørs jo om du er plaget med veldig lange sykluser eller korte ustabile?)

Jeg lå på en syklus på 27-29 dager, med forventa eggløsning syklusdag 13-15, så begynte å teste dag 9 eller 10, testet på ettermiddag etter jobb, da strimler helst ikke skal brukes på morgenurin :)

22 mai hadde jeg mensen og hadde det første gang etter jeg mista. Jeg har vel sånn ca mellom 30-33 dager, hvertfall den siste tiden før jeg ble gravid var det ganske stabilt rundt der. Ifølge kalenderen min begynner "eggløsningsuka" i morgen, men vi hadde allerede sex igår. Så tar annen hverdag uansett, og kan begynne å teste idag da tenker jeg!?

Sier meg veldig enig med dette ;) jeg har hatt litt varierende, så begynte å teste "garantert før", og ikke minst på efta/kveldsurin, tror det gjorde utslaget her etter mange mnd uten positive tester på El i det hele tatt :)
Nå fikk jeg positiv test på dag 17, og regner med det er ca 30 dager denne syklusen :oops:

22 mai hadde jeg mensen og hadde det første gang etter jeg mista. Jeg har vel sånn ca mellom 30-33 dager, hvertfall den siste tiden før jeg ble gravid var det ganske stabilt rundt der. Ifølge kalenderen min begynner "eggløsningsuka" i morgen, men vi hadde allerede sex igår. Så tar annen hverdag uansett, og kan begynne å teste idag da tenker jeg!? Kommer nok til å teste på ettermiddag/kveld, har lest det er best. Masse lykke til!! :D

22 mai hadde jeg mensen og hadde det første gang etter jeg mista. Jeg har vel sånn ca mellom 30-33 dager, hvertfall den siste tiden før jeg ble gravid var det ganske stabilt rundt der. Ifølge kalenderen min begynner "eggløsningsuka" i morgen, men vi hadde allerede sex igår. Så tar annen hverdag uansett, og kan begynne å teste idag da tenker jeg!? Kommer nok til å teste på ettermiddag/kveld, har lest det er best. Masse lykke til!! :D

Tenker at du mener 22 april?:schocked028

(EDIT): JEG MENTE 22 APRIL (lol) hadde jeg mensen og hadde det første gang etter jeg mista. Jeg har vel sånn ca mellom 30-33 dager, hvertfall den siste tiden før jeg ble gravid var det ganske stabilt rundt der. Ifølge kalenderen min begynner "eggløsningsuka" i morgen, men vi hadde allerede sex igår. Så tar annen hverdag uansett, og kan begynne å teste idag da tenker jeg!? Kommer nok til å teste på ettermiddag/kveld, har lest det er best. Masse lykke til!!:D

(EDIT): JEG MENTE 22 APRIL (lol) hadde jeg mensen og hadde det første gang etter jeg mista. Jeg har vel sånn ca mellom 30-33 dager, hvertfall den siste tiden før jeg ble gravid var det ganske stabilt rundt der. Ifølge kalenderen min begynner "eggløsningsuka" i morgen, men vi hadde allerede sex igår. Så tar annen hverdag uansett, og kan begynne å teste idag da tenker jeg!? Kommer nok til å teste på ettermiddag/kveld, har lest det er best. Masse lykke til!!:D

Høres ut som en plan! :happy: Masse lykke til! :happy

Her kom uka sent i går kveld, til tross for at jeg aldri har vært så overbevist om at vi hadde truffet... :smiley-angry003pokker altså.... 4+5 dager fr den skulle komme... PP14 i gang....  yeeey :gen014:dance008:smiley-angelic001

Jeg er ikke lenger i tvil... trenger ikke å myse engang! :smiley-bounce016
Nå må jeg bare finne en morsom måte å fortelle det til mannen! :hug003

Vedlegg

• 0FC1256F-F0B4-434A-ADEB-D92ADDD1A5D7.jpeg
    0FC1256F-F0B4-434A-ADEB-D92ADDD1A5D7.jpeg
    8,8 KB · Visninger: 144
Ser hvertfall godt streken på den siste, er jo veldig tidlig enda :angelic: med første jeg fikk tok eg test, ingenting skjedde og låg den fra meg og kom tilbake 4 timer etterpå og skulle kaste den, der var det strek. Den streken er nesten 4 år for og si det sånn:laughing002
Jeg har troa på at streker som kommer etter tiden kan være noe pga erfaring. Det sier at 3 og 5 min regelen det er for levrandørens beskyttelse.

Back
Topp