2småhjerter
Glad i forumet
Streeeek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barre og håpe det blir noe av detStreeeek

Skimter noe her jaKveldsurin , 8 dpo med tidligtest. Enten har jeg ett forferdelig streksyn eller så skimter jeg noe. Men igjen tenker jeg skygge. De to første har tørket litt og bildene er lagt på litt kontrast da lyset på badet er veldig sterkt.. Noen som vet om babyplan har tatt dette til seg ?![]()
Kveldsurin , 8 dpo med tidligtest. Enten har jeg ett forferdelig streksyn eller så skimter jeg noe. Men igjen tenker jeg skygge. De to første har tørket litt og bildene er lagt på litt kontrast da lyset på badet er veldig sterkt.. Noen som vet om babyplan har tatt dette til seg ?![]()

Skimter noe på det siste bilde, håper det er noe på gangKveldsurin , 8 dpo med tidligtest. Enten har jeg ett forferdelig streksyn eller så skimter jeg noe. Men igjen tenker jeg skygge. De to første har tørket litt og bildene er lagt på litt kontrast da lyset på badet er veldig sterkt.. Noen som vet om babyplan har tatt dette til seg ?![]()
Du regner første blødning dag av mensen som syklusdag 1, ikke fra når blødningen er over
Siden du sier du har uregelmessig syklus, så kan det være greit å begynne å teste tidlig etter el, for å ikke gå glipp av den (spørs jo om du er plaget med veldig lange sykluser eller korte ustabile?)
Jeg lå på en syklus på 27-29 dager, med forventa eggløsning syklusdag 13-15, så begynte å teste dag 9 eller 10, testet på ettermiddag etter jobb, da strimler helst ikke skal brukes på morgenurin![]()
Sier meg veldig enig med dettejeg har hatt litt varierende, så begynte å teste "garantert før", og ikke minst på efta/kveldsurin, tror det gjorde utslaget her etter mange mnd uten positive tester på El i det hele tatt
Nå fikk jeg positiv test på dag 17, og regner med det er ca 30 dager denne syklusen![]()
22 mai hadde jeg mensen og hadde det første gang etter jeg mista. Jeg har vel sånn ca mellom 30-33 dager, hvertfall den siste tiden før jeg ble gravid var det ganske stabilt rundt der. Ifølge kalenderen min begynner "eggløsningsuka" i morgen, men vi hadde allerede sex igår. Så tar annen hverdag uansett, og kan begynne å teste idag da tenker jeg!? Kommer nok til å teste på ettermiddag/kveld, har lest det er best. Masse lykke til!!![]()

Ja, så klart. hahaTenker at du mener 22 april?![]()
Jeg ser noe!!Vis vedlegget 296639
Glemte testen. Tørr 7 dpo

Håper det er starten på noeJeg ser noe!!![]()
(EDIT): JEG MENTE 22 APRIL (lol) hadde jeg mensen og hadde det første gang etter jeg mista. Jeg har vel sånn ca mellom 30-33 dager, hvertfall den siste tiden før jeg ble gravid var det ganske stabilt rundt der. Ifølge kalenderen min begynner "eggløsningsuka" i morgen, men vi hadde allerede sex igår. Så tar annen hverdag uansett, og kan begynne å teste idag da tenker jeg!? Kommer nok til å teste på ettermiddag/kveld, har lest det er best. Masse lykke til!!![]()
Masse lykke til! 
pokker altså.... 4+5 dager fr den skulle komme... PP14 i gang....  yeeey 

Vis vedlegget 296651
3 min
Vis vedlegget 296652
5 min
Vis vedlegget 296653
7 min jeg skimter noe.
Vis vedlegget 296654
9 min
Vis vedlegget 296655
15 min
Er det her normal for 7 dpo ?
med første jeg fikk tok eg test, ingenting skjedde og låg den fra meg og kom tilbake 4 timer etterpå og skulle kaste den, der var det strek. Den streken er nesten 4 år for og si det sånn
Jeg har troa på at streker som kommer etter tiden kan være noe pga erfaring. Det sier at 3 og 5 min regelen det er for levrandørens beskyttelse.Ser hvertfall godt streken på den siste, er jo veldig tidlig endamed første jeg fikk tok eg test, ingenting skjedde og låg den fra meg og kom tilbake 4 timer etterpå og skulle kaste den, der var det strek. Den streken er nesten 4 år for og si det sånn
![]()
Ville ha tatt ein CB digital og pakket inn til gubbenJeg er ikke lenger i tvil... trenger ikke å myse engang!
Nå må jeg bare finne en morsom måte å fortelle det til mannen!![]()