Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg (eller gruer jeg meg ..) til å begynne å teste selv gitt... 10 dpo i dag ca, når begynner dere å regne med et positivt svar om det skulle være noe på gang!? #utolmodig
Nyter spenningen deres enn så lenge

Ja.. Tenkte jeg skulle prøve å holde meg til fredag, da 12dpo, men vi får seTror jeg hadde begynt på 10dpo![]()
Synes jeg skimter noe på denneHjelp! Jeg tror jeg ser noe, men er redd jeg har blitt helt sprø. Bare 9 dpo, så jeg vet det egentlig er aaaltfor tidlig.
Noen som ser no?
Skimter noe her ja. Håper det er starten på noeHjelp! Jeg tror jeg ser noe, men er redd jeg har blitt helt sprø. Bare 9 dpo, så jeg vet det egentlig er aaaltfor tidlig.
Noen som ser no?

Du regner første blødning dag av mensen som syklusdag 1, ikke fra når blødningen er overNår skal jeg begynne å teste med EL egentlig? Nå er jeg vel på CD4!? Mensen slutta den 27 april.
Jeg har uregelmessig mens, men går ut fra ca 30 dager.
Du regner første blødning dag av mensen som syklusdag 1, ikke fra når blødningen er over
Siden du sier du har uregelmessig syklus, så kan det være greit å begynne å teste tidlig etter el, for å ikke gå glipp av den (spørs jo om du er plaget med veldig lange sykluser eller korte ustabile?)
Jeg lå på en syklus på 27-29 dager, med forventa eggløsning syklusdag 13-15, så begynte å teste dag 9 eller 10, testet på ettermiddag etter jobb, da strimler helst ikke skal brukes på morgenurin![]()
Når skal jeg begynne å teste med EL egentlig? Nå er jeg vel på CD4!? Mensen slutta den 27 april.
Jeg har uregelmessig mens, men går ut fra ca 30 dager.
Barre og legge inn aksjer
Flott økningHer er min lille utvikling på testene.
Men der ser nå jeg en strek
Synes jeg ser en strek der jeg da

Såg den når testen var tørr. Barre og krysse og håpe.Men der ser nå jeg en strek![]()
Merka den da testen var tørr. Krysser og håper.Synes jeg ser en strek der jeg da![]()

Jeg VET jeg er helt dust og gal, men etter de svake, svake strekene før i dag måtte jeg jo teste nå også... jeg synes jeg ser litt sterkere streker, jeg. Men - sjansen for at jeg var blitt helt loco er absolutt til stede...![]()

Ser streken på begge testene :-DJeg VET jeg er helt dust og gal, men etter de svake, svake strekene før i dag måtte jeg jo teste nå også... jeg synes jeg ser litt sterkere streker, jeg. Men - sjansen for at jeg har blitt helt loco er absolutt til stede...![]()
Ser strek jegJeg VET jeg er helt dust og gal, men etter de svake, svake strekene før i dag måtte jeg jo teste nå også... jeg synes jeg ser litt sterkere streker, jeg. Men - sjansen for at jeg har blitt helt loco er absolutt til stede...![]()