Oss testetøser imellom

Jeg tenkte at jeg skulle prøve å ikke være ei testtøse denne gangen. Men det er lettere sagt en gjort si :jimlad:
Jeg er bare 9 dpo idag. Så jeg vet det er tidlig. Har ikke følelsen av at det klaffen denne gangen egentlig, Men er det noen som kan se noe på de tre her? Jeg syns liksom at jeg aner øøøøørlite. Men det er mest sannsynligvis ønsketenkning :shy::p

Vedlegg

• 20190428_151023.jpg
    20190428_151023.jpg
    29,6 KB · Visninger: 159
Jeg tenkte at jeg skulle prøve å ikke være ei testtøse denne gangen. Men det er lettere sagt en gjort si :jimlad:
Jeg er bare 9 dpo idag. Så jeg vet det er tidlig. Har ikke følelsen av at det klaffen denne gangen egentlig, Men er det noen som kan se noe på de tre her? Jeg syns liksom at jeg aner øøøøørlite. Men det er mest sannsynligvis ønsketenkning :shy::p
Vet ikke om streksynet mitt lurer meg her, men jeg synes jeg kan skimte noe på den øverste... Blir spennende å se om et par dager!

Der er noe håper det er starten på noe :)

Nå står det svart på hvitt(skjerm? :)) JEG ER GRAVID ETTER NESTEN 2 ÅR <3

Vedlegg

• Screenshot_20190429-083800_Gallery.jpg
    Screenshot_20190429-083800_Gallery.jpg
    9,9 KB · Visninger: 99
Last edited:
11 dpo i dag, er det flere som ser en svak strek/skygge? :smiley-angelic001

Vedlegg

• 38B7CDF8-F11F-4DB4-9FF0-AFBF4CED7F6A.jpeg
    38B7CDF8-F11F-4DB4-9FF0-AFBF4CED7F6A.jpeg
    34,7 KB · Visninger: 168
En stund siden jeg var innom... Igårmorges ved frokosten var jeg 3ikm. Sa det til samboer og han sa spøkefullt: «kanskje du er preggorama». Klarte ikke å slippe tanken og roe ned, så kjøpte test istad og fyrte løs på kun 2-3t gammel urin. Testen ble sånn nesten før jeg var ferdig med å tisse på den. Ser ut til at jeg bare må flytte rett inn i januar 2020. Masse lykke til videre til dere alle <3

Vedlegg

• 066EFC3D-7F6A-45CD-9172-A61530F275F8.jpeg
    066EFC3D-7F6A-45CD-9172-A61530F275F8.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 175
En stund siden jeg var innom... Igårmorges ved frokosten var jeg 3ikm. Sa det til samboer og han sa spøkefullt: «kanskje du er preggorama». Klarte ikke å slippe tanken og roe ned, så kjøpte test istad og fyrte løs på kun 2-3t gammel urin. Testen ble sånn nesten før jeg var ferdig med å tisse på den. Ser ut til at jeg bare må flytte rett inn i januar 2020. Masse lykke til videre til dere alle <3

Ikke mye tvil der! :D Gratulere. :)

Gratulerer så mye :D

Back
Topp