Oss testetøser imellom

2 dager over IKM, fikk denne idag, skyggestrek? :shy:

Vedlegg

• IMG_20190413_092231.jpg
    IMG_20190413_092231.jpg
    24,2 KB · Visninger: 205
2 dager over IKM, fikk denne idag, skyggestrek? :shy:

Denne ser positiv ut! Jeg har fått skikkelig strek på andre tester før babyplan når jeg har testet med det merket :) hva med å teste ut en clearblue early og en cb digital om streken er sterkere der?

Noen som har erfaring med boots sine egne graviditetstester. Fikk denne idag, og tror det bare er skygge/viser hvor det skulle blitt farge ved graviditet:

IMG_20190413_153308.jpg
IMG_20190413_152342.jpg
IMG_20190413_151932.jpg

Noen som har erfaring med boots sine egne graviditetstester. Fikk denne idag, og tror det bare er skygge/viser hvor det skulle blitt farge ved graviditet:

Vis vedlegget 294686 Vis vedlegget 294687 Vis vedlegget 294688
Synes denne ser positiv ut jeg?
Husker ikke helt, men tror jeg brukte denne testen for flere år siden når jeg var gravid med første. Ser rimelig lik ut ihvertfall. Men den ble superpositiv for jeg var kommet en del på vei. Så ingen erfaring med skygger dessverre. Har du testet med annet merke?

Synes denne ser positiv ut jeg?
Husker ikke helt, men tror jeg brukte denne testen for flere år siden når jeg var gravid med første. Ser rimelig lik ut ihvertfall. Men den ble superpositiv for jeg var kommet en del på vei. Så ingen erfaring med skygger dessverre. Har du testet med annet merke?

Nei, tok meg ikke råd til mer enn den pakken, for har så lite tro på rask klaff. :p Har en til igjen av den, så tester igjen imorgen.

Fikk litt tid for meg selv nå, så demonterte den. Skal jo ikke se på etter fristen, meeeen.
IMG_20190413_155152.jpg

Nei, tok meg ikke råd til mer enn den pakken, for har så lite tro på rask klaff. :p Har en til igjen av den, så tester igjen imorgen.

Fikk litt tid for meg selv nå, så demonterte den. Skal jo ikke se på etter fristen, meeeen.
Vis vedlegget 294691
Altsåååå.. jeg synes den ser klin positiv ut jeg!
Hvor mange dpo?

Altsåååå.. jeg synes den ser klin positiv ut jeg!
Hvor mange dpo?

:nailbiting: Aner ikke. :facepalm: 10 eller 11. tror jeg. Har ikke fått tilbake tr etter fødsel, og gjetter bare ut fra el-symptomer. Men maks 12 dpo, tror 11 er mest sannsynlig.

Gah, hvorfor kjøpte jeg ikke bare en digital da? :hungover:

Back
Topp