lusemus 71
Forumet er livet
StrekHva tenker dere om disse? Og ja, det er lov å si at jeg er koko som ser streker over altstoler ikke på øynene mine i det heletatt.
11dpo eller kortere.
Håper kvaliteten ikke er for dårlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StrekHva tenker dere om disse? Og ja, det er lov å si at jeg er koko som ser streker over altstoler ikke på øynene mine i det heletatt.
11dpo eller kortere.
Håper kvaliteten ikke er for dårlig.
Strek![]()

Desse testane er bra i USA.Krysser alt som er for at den blir sterkere. Stoler ikke på disse, men denne så ut til å ha mer farge ihvertfall.![]()
Desse testane er bra i USA.

Ser strek derNy rfsu test nå. Blir ikke klok på de. Må vel prøve en test av et annet merke. men er kjedelig at de rfsu testene kansje ikke er til å stole på
Ny rfsu test nå. Blir ikke klok på de. Må vel prøve en test av et annet merke. men er kjedelig at de rfsu testene kansje ikke er til å stole på
Ja det er jo veldig rart at den er bittlitt sterkere enn i går og at det fortsatt er skyggestrek:/ tok en digital i ettermiddag som var negativ. Så virker jo kansje som det er skyggestrekerDenne begynner å nærme seg positiv, tenker jeg![]()
Den er enda mer synlig i virkeligheten men vanskelig å få frem på bildeDenne begynner å nærme seg positiv, tenker jeg![]()
Den er enda mer synlig i virkeligheten men vanskelig å få frem på bilde
Ja sånn som din har jeg fått før etter testen har tørka. Men nå får jeg jo lys rosa mellom 5 og 30 minutter, som er avlesnings tiden på de testene. Men siden digital var negativ så virker det som det ikke stemmer :/ dritt .. Men var /er din positivDen er hvertfall sterkere enn min! Tror ikke din er skygge, syns den ser rosa ut![]()
Ja sånn som din har jeg fått før etter testen har tørka. Men nå får jeg jo lys rosa mellom 5 og 30 minutter, som er avlesnings tiden på de testene. Men siden digital var negativ så virker det som det ikke stemmer :/ dritt .. Men var /er din positiv?

Haha jeg er så utålmodigMen kanskje for tidlig med digital.. Vente noen dager, tenker jeg!!
Det tror jeg ikke. Tok den i dag![]()
får håpe streken din blir sterkere
Ja sånn som din har jeg fått før etter testen har tørka. Men nå får jeg jo lys rosa mellom 5 og 30 minutter, som er avlesnings tiden på de testene. Men siden digital var negativ så virker det som det ikke stemmer :/ dritt .. Men var /er din positiv?

Oii, er jo strek, satser på at den blir sterkere. Om ikke må rfsu seriøst gjøre noe med testene sineTok en til nå![]()
Er det ikkje First Response Pregnancy in Stream tester ? Ikkje billige tester på Ebay.Sier du det? Babyplan altså? Har bare sett flere skyggestreker så så lenge det ikke er sterkere så får vi vente og se. Aner ikke når eggeløsning var heller, i følge symptomer så tror jeg at jeg er 11 dpo, men ifølge app beregning så kan jeg være 9 dpo![]()
Er det ikkje First Response Pregnancy in Stream tester ? Ikkje billige tester på Ebay.
Er det ikkje First Response Pregnancy in Stream tester ? Ikkje billige tester på Ebay.