Oss testetøser imellom

Har opprettet en egen tråd siden ikke alle kikker innom her, men har noen av dere bruksanvisning fra normal sine strimmeltester? Mistet min :(

Desse testane er bra i USA.

Sier du det? Babyplan altså? Har bare sett flere skyggestreker så så lenge det ikke er sterkere så får vi vente og se. Aner ikke når eggeløsning var heller, i følge symptomer så tror jeg at jeg er 11 dpo, men ifølge app beregning så kan jeg være 9 dpo :hilarious:

Hei alle testetøser! Jeg er idag på cd 43, hadde dag nr 10 med høy på fertilitetsmonitoren den 19. Mars før jeg gikk tom for tester. Så er usikker på eggløsning og om den kom i det hele tatt. Alle graviditetstester er negative. Har aldri hatt en syklus på mer enn 36 dager og det var i desember, ligger på 30-32 ellers. Er det innafor å kontakte lege nå?

Ny rfsu test nå. Blir ikke klok på de. Må vel prøve en test av et annet merke. men er kjedelig at de rfsu testene kansje ikke er til å stole på

Vedlegg

• Screenshot_20190411_160334_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190411_160334_com.android.gallery3d.jpg
    18,9 KB · Visninger: 140
Den er hvertfall sterkere enn min! Tror ikke din er skygge, syns den ser rosa ut ☺️
Ja sånn som din har jeg fått før etter testen har tørka. Men nå får jeg jo lys rosa mellom 5 og 30 minutter, som er avlesnings tiden på de testene. Men siden digital var negativ så virker det som det ikke stemmer :/ dritt .. Men var /er din positiv:)?

Ja sånn som din har jeg fått før etter testen har tørka. Men nå får jeg jo lys rosa mellom 5 og 30 minutter, som er avlesnings tiden på de testene. Men siden digital var negativ så virker det som det ikke stemmer :/ dritt .. Men var /er din positiv:)?

Men kanskje for tidlig med digital.. Vente noen dager, tenker jeg!!

Det tror jeg ikke. Tok den i dag :hilarious:

Tok en til nå :banghead::hilarious:

Vedlegg

• 19E661E5-117B-4FD1-AF26-F114656A700E.jpeg
    19E661E5-117B-4FD1-AF26-F114656A700E.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 180
Sier du det? Babyplan altså? Har bare sett flere skyggestreker så så lenge det ikke er sterkere så får vi vente og se. Aner ikke når eggeløsning var heller, i følge symptomer så tror jeg at jeg er 11 dpo, men ifølge app beregning så kan jeg være 9 dpo :hilarious:
Er det ikkje First Response Pregnancy in Stream tester ? Ikkje billige tester på Ebay.

Back
Topp