Oss testetøser imellom

Når du kommer opp i den fargen du har på testane no er den totalt vanskelig og sjå stigning på dei. Testan stoppen opp på ein måte og holder seg på den fargen. Nå er det hcg sprøyta som sier rett svar. JEG HAR TROA.
Ja, gruer meg til svare på andre testen..:arghh:

Jeg tar crinone og albyl e og har nå tatt første blodprøve, svar foreligger i morgen. Tar neste på torsdag. Du må gjerne komme å slå meg i svime :p I går la jeg meg kl 2130 da jeg ikke orket mer av meg selv og engstelsen...:eek: Det sier sitt. Har kjøpt nye tester, rfsu test ofte:rolleyes: Får ikke tak i make sure annet enn i nettbutikk. Blir derfor vanskelig å sammenligne med det jeg har fra før. Men kan i hver fall se om den er sterk eller svak. Det som er så kjipt er at jeg har hatt normal stigning tidligere å det har endt i ma så ingenting som utelukker heller.
Da har du iallefall noe å ta. Det er bra. Ja det ble. Mange tidlige kvelder på meg og. Man blir ganske sliten i hodet av å konstant tenke på graviditeten... Ikke prøv å sammenlikne de nye testene med de gamle. For det første er det rfsu du har kjøpt, tester som i seg selv suger, for det andre er det helt sikkert ett annet parti enn de du hadde før, ergo vil ikke fargen i de bli den samme.

TR er forventet torsdag/fredag. Syns den er blendahvit eller at man kan se antydning til skygge?

Hadde en liten ‘blødning’ i form av blodig slim til helgen. ikke mens eller eggløsning.

Vedlegg

• BBA29860-116A-4EA3-986B-1B4AD07F40A6.jpeg
    BBA29860-116A-4EA3-986B-1B4AD07F40A6.jpeg
    26 KB · Visninger: 136
  • 67932704-92C9-4395-86D1-1C9E77069594.jpeg
    67932704-92C9-4395-86D1-1C9E77069594.jpeg
    25,8 KB · Visninger: 118
Da har du iallefall noe å ta. Det er bra. Ja det ble. Mange tidlige kvelder på meg og. Man blir ganske sliten i hodet av å konstant tenke på graviditeten... Ikke prøv å sammenlikne de nye testene med de gamle. For det første er det rfsu du har kjøpt, tester som i seg selv suger, for det andre er det helt sikkert ett annet parti enn de du hadde før, ergo vil ikke fargen i de bli den samme.
Lurer litt på om jeg skal høre om jeg kan ta en lav dose med prednisolon. Har lest at det også kan bli brukt hos de med habituell abort diagnose. Vet rfsu testene har litt dårlig rykte på seg, men måtte ha flere å det blir så dyrt med clear blue og a1 tester i lengden:eek:

Jeg fikk disse testene idag, 7dpo :p
Jeg har ALDRI hatt en så svak el test før, vet ikke hva det har å bety. Men kanskje noen her har noe å komme med :D føler jo selvfølgelig jeg ser en ørliten strek på g testen også, meeen det er så tidlig at det er nok bare en ønske strek i øynene mine :p

Vedlegg

• Snapchat-931717847.jpg
    Snapchat-931717847.jpg
    5,4 KB · Visninger: 109
  • Snapchat-1598249482.jpg
    Snapchat-1598249482.jpg
    6,6 KB · Visninger: 104
  • Snapchat-203543476.jpg
    Snapchat-203543476.jpg
    5,9 KB · Visninger: 109
Lurer litt på om jeg skal høre om jeg kan ta en lav dose med prednisolon. Har lest at det også kan bli brukt hos de med habituell abort diagnose. Vet rfsu testene har litt dårlig rykte på seg, men måtte ha flere å det blir så dyrt med clear blue og a1 tester i lengden:eek:
Du kan jo høre ja. Helt sikkert verdt forsøket. Men de fleste leger er litt restriktive til det har jeg skjønt. Ja nei clear blue og sånn blir jo for dyrt. Jeg hadde ett megalager med drittester fra ebay jeg. De hadde nesten ikke farge når clear blue viste 2-3 uker :hilarious:. Men funka til testetrangbruk. La vekk alt når jeg endelig fikk 3+ på clear blue. Kjøpte de billigere på komplettapotek.no

Du kan jo høre ja. Helt sikkert verdt forsøket. Men de fleste leger er litt restriktive til det har jeg skjønt. Ja nei clear blue og sånn blir jo for dyrt. Jeg hadde ett megalager med drittester fra ebay jeg. De hadde nesten ikke farge når clear blue viste 2-3 uker :hilarious:. Men funka til testetrangbruk. La vekk alt når jeg endelig fikk 3+ på clear blue. Kjøpte de billigere på komplettapotek.no
Prednisolon har en del uønskede bivirkninger og er jo egentlig ikke bra i lengden. Så spørs. Fpr det i hvert fall ikke av fastlegen.
Ellers greier jeg ikke kontrollere testetrangen, har ingen selvbeherskelse der:rolleyes: Syns det er stigning på testen jeg tok før i dag.

Vedlegg

• 68DF6086-4FE6-4E21-94BA-D8ACBC6DCD4A.jpeg
    68DF6086-4FE6-4E21-94BA-D8ACBC6DCD4A.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 104
Prednisolon har en del uønskede bivirkninger og er jo egentlig ikke bra i lengden. Så spørs. Fpr det i hvert fall ikke av fastlegen.
Ellers greier jeg ikke kontrollere testetrangen, har ingen selvbeherskelse der:rolleyes: Syns det er stigning på testen jeg tok før i dag.
Du har jo kjempe fine streker!

Fikk svar på hcg som jeg tok i går, 462. Jeg var 17 dpo i går. Den sier ikke så mye når den står alene. Gruer meg til neste svar:eek:

Back
Topp