lusemus 71
Forumet er livet
WOW BABYfikk denne i dag, 10 dpo![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WOW BABYfikk denne i dag, 10 dpo![]()

Noen har stigning fra 5 til 1 dag. Så vanskelig å si.Så alt som er før det er like sterkt betyr ikke noe i forhold til om det nærmer seg osv?
WOW BABYRFSU og makesure 14 DG siden el tror jeg

Har ikke sett så sterke tester fra deg, så dette må jo virke lovende.RFSU og makesure 14 DG siden el tror jeg
Har ikke hatt så sterke tester siden den jeg mistet i uke 9 april 2018. Så får tiden vise om det går bra denne gangenHar ikke sett så sterke tester fra deg, så dette må jo virke lovende.
Hei damer. Hva ville dere sagt om denne el-testen? Det er nå litt over tre uker siden jeg måtte gjennomføre en senabort i uke 21,og jeg venter på første eggløsning så vi kan prøve på nyttHar tatt g-test som var negativ, så hcg er ute av kroppen. Er det el på gang snart tror dere?
Skimter. Strek etter tidsfrist behøver ikkje bety falske positiv. Det er min erfaring.
Ser ut som der er noe. Krysser og krysser at det blir sterkere dag for dagSyns jeg så noe etter 2 min, men da var testen fortsatt rosa.
Tror EL testen ser slik ut gjennom syklusen, men den kan plutselig bli positiv. Mine El-tester begynner å ta seg opp i styrke frem til ordentlig positiv og da er test streken sterkere enn kontrollstreken.
Åkei! Ville du fortsatt å teste hver dag, eller holder det med hver andre eller tredje dag?
Ser ut som der er noe. Krysser og krysser at det blir sterkere dag for dag![]()
Krysser fingre og tær for at det er en termin spire denne gang!Har ikke hatt så sterke tester siden den jeg mistet i uke 9 april 2018. Så får tiden vise om det går bra denne gangen
Hvordan går det med deg da? Testet noe mer?
Synes de ser fine ut jegIkke akkurat verdens sterkeste streker.. 10 dpo! Føler de burde vært sterkere...
okei, godt å se at de kanskje ikke er for svakeSynes de ser fine ut jegHer er mine tester 9DPO, 10DPO(sammen med en dyppet i vann) og 11DPO i mitt forrige svangerskap
![]()

CB sa jo gravidIkke akkurat verdens sterkeste streker.. 10 dpo! Føler de burde vært sterkere...

ja, det er santCB sa jo gravid![]()

Detta ser bra utSynes de ser fine ut jegHer er mine tester 9DPO, 10DPO(sammen med en dyppet i vann) og 11DPO i mitt forrige svangerskap
![]()