For en fin strek!!11 dpo, kveld. 4 timers hold.
Tror dere dette kan være nok til å ta en digital i morgen tidlig?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en fin strek!!11 dpo, kveld. 4 timers hold.

Håper du har rett!For en fin strek!!Jeg tipper digital slår ut i morgen
![]()

Detta ser lovendes ut11 dpo, kveld. 4 timers hold.
Åååh gratulerer så mye!!!12 DPO og GRAVID!!![]()

Da hvisker jeg gratulerer til deg! Kjempe fine strekerKveldstestene mine 10 dpo.
Helt sykt hvor stor forskjell det er på strekene på de forskjellige testene!

Hvisker et stille og forsiktig takk tilbake, fortsetter å henge på prøve forumet til jeg er kommet litt lengreDa hvisker jeg gratulerer til deg! Kjempe fine streker![]()
Gratulerer så mye!12 DPO og GRAVID!!![]()
Gratulerer så mye! Hva blir terminen din?12 DPO og GRAVID!!![]()
Dette ser bra ut11 dpo, kveld. 4 timers hold.
WowKveldstestene mine 10 dpo.
Helt sykt hvor stor forskjell det er på strekene på de forskjellige testene!

HURRA12 DPO og GRAVID!!![]()

Håper det er noe tull med testenAntydning til strek i går, men i dag ser jeg ikke strek.![]()

Okei.. jeg tok en test bare for å forsikre meg om at jeg ikke er gravid, da mens er en dag forsinket. Normalt er den helt presis. Ser jeg syner her, eller er det to streker her? Hadde tenkt å begynne prøvingen på nr 2 til våren, men ikke helt enda![]()
Håper på det! Skulle ønske jeg hadde flere typer tester. Bruker babyplan nå, vurderer å dra innom apoteket etter jobb. Men kjøper ikke rfsu, de har lurt meg førHåper det er noe tull med testen![]()

Litt usikker, så for nå så går jeg etter mensdato-termin som er 14. novemberGratulerer så mye! Hva blir terminen din?