Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BABY10 dpo

Ser bra ut10 dpo
Ikke helt enda, men er rett rundt hjørnet. Kansje allerede i ettermiddag.Jeg syns el tester er vanskelig å tyde, siden det er to streker uansett... Er denne positiv? Jeg er på syklus dag 12 i dag, så trudde kanskje dette var litt tidlig?
Ser noe i dag11 dpo![]()
Den som står HCG ikkje babyplan er dei brukandes ?10 dpo
Den er like før. I kveld er den vel positivJeg syns el tester er vanskelig å tyde, siden det er to streker uansett... Er denne positiv? Jeg er på syklus dag 12 i dag, så trudde kanskje dette var litt tidlig?
WOW10 dpo

Har ikke erfaring med de, men synes det er rosa og fine streker da. Håper det er spireNoen som har erfaring med tester fra bebi.no? Gir de falske positive?
Er 11 dpo, tatt på ettermiddag. Har en skikkelig UVI om det har noe å si for resultatet på en eller annen måte.
håper dere har noe å si om testene mine. Ikke stol helt på rfsu, jeg hadde en ganske tydelig strek på den allerede 4 dpo... Sendte mail til rfsu, og di sa selv at testen ble regnet som negativHei, fikk et tips om å legge ut her via en annen tråd.håper dere har noe å si om testene mine.
Er den positiv, eller bare en skygge strek? Brukte rfsu 10mIu som man kjøper på kiwi... om det har noe å si.. I tillegg hadde jeg en ganske kraftig blødning rundt el tider i ca 3 dager. Ikke mer.. begynte sånn med friskt rødt med en gang. Ikke noe spotting. Opprinnelig ikm i dag. Ble ikke tatt på morgenurin. Etter 1 time etter testen var tatt var streken borte...
Så? Hva skal man tro?takk for svar
![]()
Fikk akkurat samme som deg i forrige månede. Var helt sikker på den var positiv , men streken forsvant som du beskriverHei, fikk et tips om å legge ut her via en annen tråd.håper dere har noe å si om testene mine.
Er den positiv, eller bare en skygge strek? Brukte rfsu 10mIu som man kjøper på kiwi... om det har noe å si.. I tillegg hadde jeg en ganske kraftig blødning rundt el tider i ca 3 dager. Ikke mer.. begynte sånn med friskt rødt med en gang. Ikke noe spotting. Opprinnelig ikm i dag. Ble ikke tatt på morgenurin. Etter 1 time etter testen var tatt var streken borte...
Så? Hva skal man tro?takk for svar
![]()
Takk for svarFikk akkurat samme som deg i forrige månede. Var helt sikker på den var positiv , men streken forsvant som du beskriverjeg rakk og være sjokkert og lykkelig i 15 min. Så aldri mer de testene. Prøv en annen test , også håper jeg den er positiv
![]()
skal prøve en annen om et par dagerTakk for svar, det skal jeg gjøre.Fikk akkurat samme som deg i forrige månede. Var helt sikker på den var positiv , men streken forsvant som du beskriverjeg rakk og være sjokkert og lykkelig i 15 min. Så aldri mer de testene. Prøv en annen test , også håper jeg den er positiv
![]()

Fikk svaret mitt etter å dyppet 1 i vann og 1 i urin (1 time siden sist jeg tisset bare). Blank test med vann, og en svak, men synlig strek på den med urin. Strekene er ekte!Noen som har erfaring med tester fra bebi.no? Gir de falske positive?
Er 11 dpo, tatt på ettermiddag. Har en skikkelig UVI om det har noe å si for resultatet på en eller annen måte.
Det er jo strekNoen som har erfaring med tester fra bebi.no? Gir de falske positive?
Wow det er håpFikk svaret mitt etter å dyppet 1 i vann og 1 i urin (1 time siden sist jeg tisset bare). Blank test med vann, og en svak, men synlig strek på den med urin. Strekene er ekte!