Oss testetøser imellom

Ser dere noe? 11 dager etter ovitrelle og 10 dager Dpo. Begynnende positiv eller rester fra Ovitrelle?!

Vedlegg

• 7CB38FFB-1838-47DE-AEF2-A47D994B3DB1.jpeg
    7CB38FFB-1838-47DE-AEF2-A47D994B3DB1.jpeg
    25,1 KB · Visninger: 169
  • 973CA05D-F26D-4AFB-B71F-F93E81D6B229.jpeg
    973CA05D-F26D-4AFB-B71F-F93E81D6B229.jpeg
    64,3 KB · Visninger: 139
Eneste måten å si om det er tidlig positiv er å sammenligne med gårsdagens test. Hvis dagens er sterkere, så er hcg økende igjen ;)
Nei er ikke sterkere:/ lurer på om det er mulig at den sitter igjen så lenge. Ble aldri blendhvit. Lurer på om det er overlapping/rest/begynnende?! Dagens er ikke med i dette bilde

Vedlegg

• 56006ECA-77DD-45F2-9BE6-9F4DDDC17426.jpeg
    56006ECA-77DD-45F2-9BE6-9F4DDDC17426.jpeg
    37,6 KB · Visninger: 130
Nei er ikke sterkere:/ lurer på om det er mulig at den sitter igjen så lenge. Ble aldri blendhvit. Lurer på om det er overlapping/rest/begynnende?! Dagens er ikke med i dette bilde
Den kan vel henge igjen lengre enn 10 dager også, akkurat som at det er veldig forskjellig hvor lenge hcg blir igjen i kroppen etter feks en sa eller et gjennomført svangerskap. Men nå spekulerer jeg bare. Ville testa igjen i morgen og sett om den er sterkere igjen, for hvis den ikke er sterkere i dag (men heller ikke svakere?) så kan det hende at eventuelt egenprodusert hcg nå overlapper :-)

Den kan vel henge igjen lengre enn 10 dager også, akkurat som at det er veldig forskjellig hvor lenge hcg blir igjen i kroppen etter feks en sa eller et gjennomført svangerskap. Men nå spekulerer jeg bare. Ville testa igjen i morgen og sett om den er sterkere igjen, for hvis den ikke er sterkere i dag (men heller ikke svakere?) så kan det hende at eventuelt egenprodusert hcg nå overlapper :)
Det eeeeer en strek sant??? Kan være skygge?
Håper virkelig den overlapper
Skal det

Vedlegg

• 29BAA46E-84D4-492D-8282-0CF328276228.jpeg
    29BAA46E-84D4-492D-8282-0CF328276228.jpeg
    64,3 KB · Visninger: 131
CA2FB10D-ADFB-4FFF-81D3-52CB74CE4CD1.jpeg
Hjeeelp!!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste før ikm 1/3, men ble så gira av alle her som tester så tidlig, så måtte bare prøve! Hadde absolutt null tro, spesielt siden testen kan brukes fra «første dag på overtid» og jeg er bare ca 9 dpo. Men det er da strek?? Kan jeg stole på den tror dere? :shy:
Jeg skal selvfølgelig teste pånytt imorgen og sikkert hver dag fremover, men :joyful:

Hva tenker dere?

(Bilde ble ganske dårlig kvalitet her, det vises bedre irl)

Den kan vel henge igjen lengre enn 10 dager også, akkurat som at det er veldig forskjellig hvor lenge hcg blir igjen i kroppen etter feks en sa eller et gjennomført svangerskap. Men nå spekulerer jeg bare. Ville testa igjen i morgen og sett om den er sterkere igjen, for hvis den ikke er sterkere i dag (men heller ikke svakere?) så kan det hende at eventuelt egenprodusert hcg nå overlapper :)

Jeg tok bilde med den fra igår og tror at den er like sterk faktisk. Ser du forskjell?? Den øverste fra igår 10 dg etter ovitrelle og nederste idag 11dg etter ovitrelle og 10.dpo

Vedlegg

• 4B67E6D3-6BD2-469D-B3D6-8C746608D2E7.jpeg
    4B67E6D3-6BD2-469D-B3D6-8C746608D2E7.jpeg
    9,5 KB · Visninger: 132
Vis vedlegget 289902 Hjeeelp!!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste før ikm 1/3, men ble så gira av alle her som tester så tidlig, så måtte bare prøve! Hadde absolutt null tro, spesielt siden testen kan brukes fra «første dag på overtid» og jeg er bare ca 9 dpo. Men det er da strek?? Kan jeg stole på den tror dere? :shy:
Jeg skal selvfølgelig teste pånytt imorgen og sikkert hver dag fremover, men :joyful:

Hva tenker dere?

(Bilde ble ganske dårlig kvalitet her, det vises bedre irl)
Kjenner igjen testen :happy: Posetiv

Er det noen som vet hvordan lloyd pharmacy (vitus) sine tester er i forhold til babyplan tidlig? Særs rundt 10 dpo.

Je
Jeg tok bilde med den fra igår og tror at den er like sterk faktisk. Ser du forskjell?? Den øverste fra igår 10 dg etter ovitrelle og nederste idag 11dg etter ovitrelle og 10.dpo
Jeg synes de ser ganske like ut, men ta nytt bilde når dagens er tørket, da ser man bedre for sammenligning

Ikke veldig god erfaring med dem, desverre...
Like mye skygger som BP da eller? Vurderer en tur på apoteket ila uken for å prøve et bedre merke, men som gjerne er litt ekstra sensitiv enn CB for eksempel. Synes valget av tester er blitt så dårlig nå, man kan jo ikke stole på noen av de før mensen ikke er dukket opp - og det er jo én ting (som jeg kan finne meg i om jeg må) men det er en helt annen ting når man bare får skygger å tullestreken.. lenge siden jeg har fått en helt blank test for å si det sånn, og da er CB inkludert!

Like mye skygger som BP da eller? Vurderer en tur på apoteket ila uken for å prøve et bedre merke, men som gjerne er litt ekstra sensitiv enn CB for eksempel. Synes valget av tester er blitt så dårlig nå, man kan jo ikke stole på noen av de før mensen ikke er dukket opp - og det er jo én ting (som jeg kan finne meg i om jeg må) men det er en helt annen ting når man bare får skygger å tullestreken.. lenge siden jeg har fått en helt blank test for å si det sånn, og da er CB inkludert!
Liker make sure testene, og det er ganske kjapp levering fra komplett apoteket synes jeg..

Jeg er begynt å se på testene før jeg dypper dem, for på enkelte er reagens streken veldig tydelig selv før den dyppes. Ser jeg ikke streken før jeg dypper så tenker jeg at det kaaaaanskje kan være reelt, men ser jeg streken før den dyppes, så må det bli skikkelig tydelig strek før jeg tror på den.

Tror også "problemet" er at folk tester veeeeldig tidlig og vrir og vender på testene og redigerer bilde osv for å kaaaaanskje kunne se en strek.
Jeg holdt ikke på likt forrige gang vi prøvde, jeg tok en test, så jeg ikke strek på 5 minutter så kasta jeg testen, og da jeg ble gravid fikk jeg første strek 7 eller 8 dpo, og den var ganske tydelig (iforhold til hva skyggestrekene stort sett er).

Aff, det stiger så saaaaakteeeee! Blir så usikker på dette.:confused:
Rfsu tidlig.

Vedlegg

• 7FE751C3-B2BC-4F3F-BADF-C4C8268B6510.jpeg
    7FE751C3-B2BC-4F3F-BADF-C4C8268B6510.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 131
Synes du fremdeles har fin stigning:). I mine to graviditeter testet postetivt sent. Og den det gikk bra med min sønn på syv år fikk jeg ikke positiv test før jeg var 6 uker på vei.

Back
Topp