lusemus 71
Forumet er livet
Det virker slik. La det bli sterkareGo morgen! Tydeligere skygger idagSå jeg syns nesten det ligner på en start. Hva tror dere her?
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det virker slik. La det bli sterkareGo morgen! Tydeligere skygger idagSå jeg syns nesten det ligner på en start. Hva tror dere her?
![]()
![]()
Å strekJa. Det er ofte det! Jeg tok en test nå bare for moro skyld, men på ganske utvannet urin..
Er det skygge tror dere eller er det håp?![]()
Skimter noeÅpnet A1 test.. Mistet håpet egentlig. Tidligere graviditeter har jeg alltid testet sykt tidlig. Ser dere noe på testen elr blenda? Vis vedlegget 289407
Men denne må da vel være positiv?Vis vedlegget 289413
3 min
Vis vedlegget 289414
5 min
Vis vedlegget 289415
10 min
11 dpo og når testen starter med strek på siden må det bli tull på testen. Tester seinare i dag med samme test.

Håper det ikkje er tull på testane. Får sjå ut på dagen når jeg tester igjen.Men denne må da vel være positiv?![]()
Man vet man er Testetøs, når man sitter her, gravid i uke 26 og har lyst å ta en til test bare for å ta en![]()

Babyyyyyhahahaja så känner jag med!!! Gravid i uke 24 här! Bara har så lyst å se den streken en gang till!![]()

WowBabyyyyy![]()

WOW BABYDette er jammen helt syktsååå glede! Lykke, lykke til
![]()

Synes jeg ser noe da? Mulig det er litt tidlig enda?
Der er jo strek..men sikrere svar får du nok om to-tre dager
Sterkare tidligare i dag men den på 25 mlu er sterkast rart. Er det ingen fremgang i morgon legger jeg TR på gang.Synes jeg ser noe da? Mulig det er litt tidlig enda?
Burde blitt sterkare men er det ikkje fremgang i morgon venter jeg på TR.Der er jo strek..men sikrere svar får du nok om to-tre dager![]()
Mine babyplan ble ikke sterkere. Jeg fikk helt blank rfsu test dagen før ikm, og svak svak på selve ikm dagen. Så si ikke sikkertSterkare tidligare i dag men den på 25 mlu er sterkast rart. Er det ingen fremgang i morgon legger jeg TR på gang.