De testene er dessverre kjent for sine skyggestreker ....I virkeligheten kan jeg se antydning til strek på denne. Ser dere noe? Kan se ut som skygge og.. Er tross alt etter tisfristen såklartVis vedlegget 289096 Vis vedlegget 289097
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De testene er dessverre kjent for sine skyggestreker ....I virkeligheten kan jeg se antydning til strek på denne. Ser dere noe? Kan se ut som skygge og.. Er tross alt etter tisfristen såklartVis vedlegget 289096 Vis vedlegget 289097
VetDe testene er dessverre kjent for sine skyggestreker ....![]()
Jeg ser noeI virkeligheten kan jeg se antydning til strek på denne. Ser dere noe? Kan se ut som skygge og.. Er tross alt etter tisfristen såklartVis vedlegget 289096 Vis vedlegget 289097

Synest jeg skimter noeI virkeligheten kan jeg se antydning til strek på denne. Ser dere noe? Kan se ut som skygge og.. Er tross alt etter tisfristen såklartVis vedlegget 289096 Vis vedlegget 289097
Haha samme her!! 33 uker på vei,og har så lyst å tisse på pinneMan vet man er Testetøs, når man sitter her, gravid i uke 26 og har lyst å ta en til test bare for å ta en![]()

HerligVis vedlegget 289152 Da var jeg ferdig og teste ,(utenom at jeg skal ta hcg blodprøve nr 2 i morgen) og må bare satse på at spira holder seg frem til termintok siste test med ukesindikator I dag
![]()
Detta lyser garantert huleboerVis vedlegget 289152 Da var jeg ferdig og teste ,(utenom at jeg skal ta hcg blodprøve nr 2 i morgen) og må bare satse på at spira holder seg frem til termintok siste test med ukesindikator I dag
![]()

Appen sier 6+1 ifht til sist mens men hadde eggløsning på stklusdag 19HerligHvor langt er du på vei?
![]()
Vanskelig å se om det bare er skygge da fargen ikke er lett å se. Jeg har fått mange skyggestreker på disse, men ikke flere på rad. Tror ikke du skal ta sorgene helt på forskudd, det kan jo utvikle seg til noeEkstremt frustrert av disse testene.. Er vell skygge idag også?Ikm torsdag 21/2..
Vanskelig og si kvifor, håper det var noe feil på babyplan testenHjelp meg å forstå. Forrige runde hadde jeg en kjemisk graviditet, endte i uke 4. Syklusen var da på 39 dager,svakt positive tester fra dpo 13.
Denne runden, fikk jeg meget svake tester fra dpo11, litt sterkere i går både morgen og kveld. Men i morges var det knapt synlig på de fra babyplan. Men derimot var det svak strek på clearblue tidlig testen. Er det kjemisk på nytt, eller er det bare tull å teste før ikm fordi man kan risikere å få svakt positive på alle tester??
Bilde 1 fra i går kveld, bilde 2 og 3 fra i morges.
Har prøvd 2 pakker og har hatt strek på alle i forskjellig strek styrkeEkstremt frustrert av disse testene.. Er vell skygge idag også?Ikm torsdag 21/2..
Skikkelig drit... Blir ikke å kjøpe flere pakker av disseHar prøvd 2 pakker og har hatt strek på alle i forskjellig strek styrke![]()
Takk for svarVanskelig å se om det bare er skygge da fargen ikke er lett å se. Jeg har fått mange skyggestreker på disse, men ikke flere på rad. Tror ikke du skal ta sorgene helt på forskudd, det kan jo utvikle seg til noe![]()
![]()
Skimter noe om jeg legger godvilja til. Men jeg har skikkelig streksyn altsåI virkeligheten kan jeg se antydning til strek på denne. Ser dere noe? Kan se ut som skygge og.. Er tross alt etter tisfristen såklartVis vedlegget 289096 Vis vedlegget 289097