Jeg syns også jeg ser noe på den i midtenVis vedlegget 288991
Ca 15 min og 7 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns også jeg ser noe på den i midtenVis vedlegget 288991
Ca 15 min og 7 dpo.
Ser antydning til noe der jaSyns liksom jeg aaaner noe på den nederste?
Ser på den i midten!Vis vedlegget 288991
Ca 15 min og 7 dpo.
Ja det er veldig tidlig!Ser antydning til noe der jamen fortsatt ekstremt tidlig da, så det kan jo gå begge veier. Krysser fingrene for babystrek
![]()

BabyJeg tok en ny test nå, 3 timer etter. Og den er sterkere og ROSAvil det si at?
Altså.. Det ser ut til at jeg er gravid da?![]()

Jeg syns også jeg ser noe på den i midten![]()
Barre og håpe den blir sterkareSer på den i midten!
Nå ser det lovendes utJeg tok en ny test nå, 3 timer etter. Og den er sterkere og ROSAvil det si at?
Altså.. Det ser ut til at jeg er gravid da?![]()
men idag så tok jeg en test kl.06 idag tidlig og la meg igjen, og enda en klokka 09. Men jeg syns de virker svakere idag? Vet det fortsatt er tidlig.. bare 12 dpo. Men fikk så nedtur 
Farge i testen kan være så som så ut fra min erfaring. Jeg bruker opp dei siste jeg har og kommer ikkje til og kjøpe dei fleire ganger. Kan godt hende den blir sterkare ut på dagen. Ikkje gi opp endaIgår så testet jeg svakt positiv, to ganger.. og det er svak rosa! Jeg og mannen ble super forsiktig glademen idag så tok jeg en test kl.06 idag tidlig og la meg igjen, og enda en klokka 09. Men jeg syns de virker svakere idag? Vet det fortsatt er tidlig.. bare 12 dpo. Men fikk så nedtur
Mulig det bare var en streif igår da? Eller er baby plan kjent for skyggene sine? Jeg har aldri opplevd det selv..
Det er heilt normalt på dei testane. Ser strek i dag ogSpørsmål. Er det et dårlig tegn at testene er svakt positive i tidsfristen, men når de tørker så er den nesten borte ?
Den øverste er fra i går, 10 dpo og nederst i dag 11dpo. Lang syklus og på dag 33.
Sterkare en min i gårDenne er svakt positiv, er den ikke?!?
Vis vedlegget 289073
Jeg skal på hytta nå skjønner du. Og vet at svigermor kommer til å tilby vin. Men så tør jeg ikke det om disse testene er pålitelige...og da kommer sikkert spørsmålet med en gangFarge i testen kan være så som så ut fra min erfaring. Jeg bruker opp dei siste jeg har og kommer ikkje til og kjøpe dei fleire ganger. Kan godt hende den blir sterkare ut på dagen. Ikkje gi opp enda![]()
Jeg får teste igjen om et par dager. Det er da tanta egentlig skal komme